Proost.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
even stoer doen; even een pijpje optrekken
alsof wij er nog 2 mensen bij kunnen hebbenquote:
haha homoquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
even stoer doen; even een pijpje optrekken
ik wel maar ik ben niet zo vriendelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof wij er nog 2 mensen bij kunnen hebben.
najah wij eigenlijk ook wel omdat we de helft toch weggooienquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik wel maar ik ben niet zo vriendelijk
zo zie je maar, we staan altijd klaar voor onze mattiesquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah wij eigenlijk ook wel omdat we de helft toch weggooien
hahaquote:
was ie lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik werd nog een keer gebeld, ik opnemen en zeggen dat het me te lang duurde vandaar de dubbelplaatsing.
Bleek dat de jongen die het bestelde net voor mn huis stond
ik zou er een boek over schrijvenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik werd nog een keer gebeld, ik opnemen en zeggen dat het me te lang duurde vandaar de dubbelplaatsing.
Jij bestelde het toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Al te laat, broeder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
maar hell no dat er hier rare mensen komen. Alleen chimeiden welkom
sjieeetquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke big sausage pizza dus, was het lekker?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bracht* bedoel ik. Ik was even in de war door de schoonheid van de jongen.
Ik zei het toch. Wacht tot 21:00quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
oke big sausage pizza dus, was het lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |