abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111677814
Bijna iedereen vind het normaal om gelijk seks te hebben in de eerste weken van een relatie. Of op de eerste date te zoenen. Of net in topics gelezen dat vrouw pikante foto's van zichzelf stuurt na paar gesprekken op internet of disco/club enz.. Zulke dingen vind ik niet echt normaal maar ik ben denk ik te preuts.

Wat vinden jullie? (Ben trouwens een man)
pi_111677855
je bent te preuts... en die vrouw is gewoon een hoer...
pi_111677933
Of wat sommige mensen doen in een club of disco en dan met heel veel mensen zoenen enz voor zowel man als vrouw geld dit.
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:08:36 #4
373564 Sylkexlovesyou
Home is where the heart is
pi_111677945
waarom zou je je houden aan wat 'normaal' schijnt te zijn?
Als jij daar nog niet aan toe bent moet je dat ook zo houden..
pi_111677995
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Of wat sommige mensen doen in een club of disco en dan met heel veel mensen zoenen enz voor zowel man als vrouw geld dit.
als het lekker gaat doe ik dat ook :%
pi_111678032
Denk je dat FOK!kers afwijken van de norm? Je geeft zelf het antwoord al in de 1e zin van de OP. :D
pi_111678044
Hoe oud is TS/
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_111678048
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Apuleius het volgende:
Denk je dat FOK!kers afwijken van de norm? Je geeft zelf het antwoord al in de 1e zin van de OP. :D
:D
pi_111678094
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Seam het volgende:
Hoe oud is TS/
hij heeft jersey shore gekeken en bedenkt nu of het echt zo is :D
pi_111678173
Heb niet zojuist jersey shore gekeken.

17 jaar

Wil gewoon jullie mening?
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:13:49 #11
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111678179
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bijna iedereen vind het normaal om gelijk seks te hebben in de eerste weken van een relatie. Of op de eerste date te zoenen. Of net in topics gelezen dat vrouw pikante foto's van zichzelf stuurt na paar gesprekken op internet of disco/club enz.. Zulke dingen vind ik niet echt normaal maar ik ben denk ik te preuts.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wat een slet. :')
pi_111678250
Ja dat voorbeeld met die vrouw die foto's stuurt is gewoon een slet daar kan iedereen het over eens zijn.
pi_111678307
Leven en laten leven, ieder zijn eigen moraal. Kleding is ook maar een afspraak.
pi_111678319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Leven en laten leven, ieder zijn eigen moraal. Kleding is ook maar een afspraak.
pi_111678351
Als je het niet normaal vind dan wacht je toch gewoon wat langer tot het moment dat het voor jou wel goed voelt.
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:18:53 #16
351921 CruellaDeVil
pi_111678408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Jouw post draagt echt niets inhoudelijks bij aan dit topic. De TS vraagt zich af wat de mening van anderen hierover is en dan ga jij roepen dat hij moet leven en laten leven? Op welke manier precies dat hij dat niet door zich te interesseren in onze mening? :')
pi_111678529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jouw post draagt echt niets inhoudelijks bij aan dit topic. De TS vraagt zich af wat de mening van anderen hierover is en dan ga jij roepen dat hij moet leven en laten leven? Op welke manier precies dat hij dat niet door zich te interesseren in onze mening? :')
Ja bedankt dat bedoel ik.
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:54:59 #18
30252 Soempie
Procreating
pi_111680231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon de mening van Kandijfijn?

Wat ik lees in die zin is dat Kandijfijn vindt dat mensen het zelf moeten weten en dat hij zich daar niet druk om kan maken/ er verder geen mening over heeft. Maar misschien heb ik het mis hoor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:58:02 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111680378
Heb jij toch niets mee te maken?
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:04:26 #20
351921 CruellaDeVil
pi_111680675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon de mening van Kandijfijn?

Wat ik lees in die zin is dat Kandijfijn vindt dat mensen het zelf moeten weten en dat hij zich daar niet druk om kan maken/ er verder geen mening over heeft. Maar misschien heb ik het mis hoor.
Mja, zo zou je zijn post inderdaad kunnen lezen. Op andere posts in dit topic is mijn post meer van toepassing. Zoals de post voor mij en de post na jou.
pi_111682796
Nog niemand heeft eigenlijk zijn mening gegeven..
pi_111682907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

17 jaar

Mijn ervaring is dat dit waar is, misschien ben je inderdaad wat preuts.. Ik heb hier ook last van en vind het echt heel vaag om op date 2 al te zoenen en serieus aan sex te moeten denken. Kom op, je kent elkaar net. Maar blijkbaar willen de meeste meiden dit. Het maakt emoties in ze los, die ze nodig hebben om je uberhaupt leuk te vinden. Get used to it and enjoy the ride.

Wat je ook kunt doen is heel close worden en tegen haar zeggen dat je alleen zoent met meiden die echt je hart hebben. Je moet echter wel een beetje seksueel zijn tijdens een date anders ben je niet interessant genoeg, althans dat is mijn ervaring.
pi_111682912
Ik vind het normaal dat mensen doen waar ze zichzelf goed bij voelen.
Daar, heb je je antwoord op wat ik normaal vind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_111683141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:48 schreef Isabeau het volgende:
pi_111683286
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:48 schreef Rivellafles het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dit waar is, misschien ben je inderdaad wat preuts.. Ik heb hier ook last van en vind het echt heel vaag om op date 2 al te zoenen en serieus aan sex te moeten denken. Kom op, je kent elkaar net. Maar blijkbaar willen de meeste meiden dit. Het maakt emoties in ze los, die ze nodig hebben om je uberhaupt leuk te vinden. Get used to it and enjoy the ride.

Wat je ook kunt doen is heel close worden en tegen haar zeggen dat je alleen zoent met meiden die echt je hart hebben. Je moet echter wel een beetje seksueel zijn tijdens een date anders ben je niet interessant genoeg, althans dat is mijn ervaring.
Ja misschien vinden ze je dan niet zo interessant of saai enz heb je gelijk in. Maarja ik doe het op mijn manier. Bedankt voor je mening. Ben ik niet de enige die er zo over denkt.
quote:
Oke bedankt man!
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:59:27 #26
351921 CruellaDeVil
pi_111683367
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nog niemand heeft eigenlijk zijn mening gegeven..
Dan begreep je niet wat ik met mijn post wou zeggen, namelijk dat ik het ook niet normaal vind.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:01:38 #27
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_111683485
Nee, ik vind niet dat het een onderdeel is van het opbouwen van een relatie met iemand. Als de wil er echter van beide kanten is zou het wel mogelijk zijn, het is ook niet een directe afknapper voor mij, maar toch. Moet er niet aan denken dat ik al na 3 dagen zo'n foto te zien krijg. Zou me kapot lachen, maar ook niet weten wat ik met de situatie aan zou moeten. Net als kussen op een 1e date. Niet direct een garantie voor een 2e date, terwijl dat wel mijn voornaamste insteek is van zo'n avond.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:01:50 #28
351921 CruellaDeVil
pi_111683494
quote:

[..]

Misschien moet je eens normale meiden daten. "De meeste meiden willen dit." Wat een onzin... :{w
pi_111683656
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef Ga.aguyim het volgende:

Nee dat is niet normaal. Er zijn geen regels. De een doet het wel, de ander niet. Kan best zijn dat je op een pas 4e date zoent, of je 8e. Who cares? Niemand, behalve degenen die stoer jou wijs willen maken wat zij normaal vinden.

Belangrijk is hoe jij en de ander zich erbij voelen, en iederen die je vertelt wat wel of niet normaal is? Of wat je op tv/internet hoort/ziet/leest?... allemaal met een grote korrel zout nemen.
pi_111683887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Misschien moet je eens normale meiden daten. "De meeste meiden willen dit." Wat een onzin... :{w
Mohh, als ik wist waar ik normale meiden zoals jou zou tegenkomen was ik een happy man!! Als ik niet snel sexueel doe krijg ik binnen no time te horen dat ik niet spannend genoeg ben en ze me alleen als een vriend zien. Maargoed misschien dat ik te veel op foute meiden val, dat kan ook.
pi_111683941
Voor mij is seks hebben in de eerste paar weken niet normaal.. maar sommige meisjes doen het wel. Het kan een keer "fout" gaan.. maar ik denk dat dat vooral geldt voor vrouwen die ouder zijn dan ikzelf.. dat het misschien dan wat meer "normaal" is :)
Met dat zoenen.. tsja meerdere jongens zoenen op 1 avond heb ik nog nooit gedaan. En dat vind ik ook niet normaal. Verder denk ik wel dat iedereen dat voor zichzelf bepaald, al heb ik zo mijn mening over -vooral meisjes- die dat doen.
pi_111683986
Ik bedoelde eigenlijk dat vrouwen die ouder zijn dan ongeveer 20 , dat het dan "normaler" is dan dat ik als 16jarige zomaar met een vent het bed instap.
Het staat verkeerd in mijn vorige post, excuse moi
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:20:33 #33
30252 Soempie
Procreating
pi_111684486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dan begreep je niet wat ik met mijn post wou zeggen, namelijk dat ik het ook niet normaal vind.
Wat vind je er erg aan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:35:23 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111685332
quote:
Wat zij zegt.

Voel je niet gedwongen te zoeken of seks te hebben in het begin van je relatie 'omdat je denkt dat het zo hoort'. Het gaat om twee mensen en je voelt vanzelf wel aan wanneer de tijd er rijp voor is. Heeft niets met preutsheid te maken. Laat je zoiets niet aanpraten.
(Un)masking for the greater good.
pi_111685456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

17 jaar

Dus je bent nog niet ontgroend, laat staan ontmaagd? Als je zover bent kom je er vanzelf wel achter waarom zoveel dingen in het leven om seks draaien.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:38:03 #36
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111685459
quote:

[..]

Als je uitgaat met sletjes dan kan ik me dit voorstellen. Da's kennelijk je type.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')