quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ping/foto's in lingerie/schuren. Meh, dit is geen potentieel relatie-materiaal.
haha ja inderdaad. probeer het goed te doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
"gezoent"![]()
En later spel je het wel correctGok je dan een beetje ofzo?
Nee, ik weet zeker van niet. We kunnen zo goed samen dat we bijna alles delen. Ik heb er bewust voor gekozen dit niet te delen, maar weet zeker dat hij het verteld zou hebben. (relatie haar en mij en relatie van mijn maat en haar is anders)quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef Frishe het volgende:
Diezelfde foto's heeft hij ook gekregen en ik durf erom te wedden dat hij dezelfde vraag heeft gekregen.
Ook dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Seam het volgende:
Klinkt als een matig sletje en jij klinkt als iemand die met haar je eerste 'seksuele' contact gehad hebt.
Aandacht...wekken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ze gebruikt jou om de aandacht van je vriend te wekken.
Wordt niet zo vaak gebruikt, maar is volgens mij gewoon correct.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Als je haar niet wil vragen houdt het op hè.
Hé je, hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wordt niet zo vaak gebruikt, maar is volgens mij gewoon correct.
[ afbeelding ]
Kijk..dát is nou een FAAL. Herken je 'm?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..dát is nou een FAAL. Herken je 'm?
die is sterk! ik ga de moed verzamelen het te vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ze gebruikt jou om de aandacht van je vriend te wekken.
Iets met fouten toe durven geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, maar dan moet er wel een fout gemaakt zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Iets met fouten toe durven geven.
Dat ik weet waar deze backfire over gaat zegt veel over mijn fokgedrag. Tijd om uit te loggen. Oh en chapeau.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat ik weet waar deze backfire over gaat zegt veel over mijn fokgedrag. Tijd om uit te loggen. Oh en chapeau.!
Of omdat ze niet wil dat die maat van jullie gesprekken af weet aangezien die soms ook intiem zijn (foto's enzo).quote:Tijdens laatste keer uitgaan vroeg ze of me maat van onze gesprekken afwist. Ik zei nee wat ook zo is en daar leek ze blij mee. (dat vraag je alleen als je wat met hem wil tog? zou ze mij leuk vinden boeit het tog niet wie het weet?)
staat erin. kwestie van lezen.quote:
uiteraard weet hij van. Dus? Hij zegt veel plezier! gewoon sportieve vriend. Vind ze mij leuker dan word het wat. Vind ze hem leuker zal ze dat ook wel laten weten.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef GSbrder het volgende:
Aha, dus je gaat nu iets met zijn tweeën doen.
Vertel je dat ook even aan die kameraad van je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |