Ik heb een vraagje:
Ik mis mensen niet voor mijn gevoel. Weet iemand wat het zijn kan of heeft iedereen dit?
Bijvoorbeeld mijn broer is 6 maanden gaan varen. Zodra hij vertrokken is denk ik niet eens meer aan hem, terwijl we altijd wel goed op konden schieten. Ik vergeet hem te mailen/bellen en ik mis hem nergens in mijn gevoel.
Ik was bij mijn vriendin geweest. Helemaal stapel verliefd en sex gehad. Moest volgende dag vroeg weer werken en kon niet blijven slapen (oppas adres) dus moest naar huis. Met moeite vertrokken, was graag nog bij d'r gebleven. zodra ik 5 min onderweg was had ik zoiets als: pfff waarom maak ik het niet uit? hele energie voor relatie was weg.
Dit heb ik bij alle contacten.
Het rare is dat ik wel 100% voor die mensen ga en sta als ik bij ze ben. Maar het is uit het oog, uit het hart. Ik denk niet meer aan ze, en vergeet ze eigenlijk gewoon.
Het is ook erg moeilijk in een relatie. Als ik een week mijn vriendin niet gezien had had ik zoiets als: waarom zou ik er heen gaan. maar zodra ik er was was ik weer stapel gek op haar.
Dit was ook een van de redenen dat het uit is (andere prioriteiten gesteld. 3 weken niet gezien)
Het lijkt mij niet normaal, toch benieuwd naar of iemand dit herkend. Ik schrik er elke keer weer van als ik het me realiseer.