abonnement Unibet Coolblue
pi_117555035

5 November komt het C&T album uit en na een set van Noisia met vele tracks uit het album kan ik zeggen dat het een knaller wordt _O_
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117776116
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_117841574
Ik ben me even een partij klaar aan het komen over dat nieuwe Black Sun Empire album zeg, allejezus

Ga weg
pi_117850249
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 02:01 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben me even een partij klaar aan het komen over dat nieuwe Black Sun Empire album zeg, allejezus

_O- Lekker albumpje wel ja
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117856538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef meowingtons het volgende:

[..]

_O- Lekker albumpje wel ja
Echt he _O_
8 december in Heerlen wordt (weer) een feestje _O_
Ga weg
pi_117882222
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Echt he _O_
8 december in Heerlen wordt (weer) een feestje _O_
Ik ga ze 3 November zien in Eindhoven _O_

June Miller, ShockOne, Phace en Black Sun Empire op 1 avond in 1 zaal _O_ (moet helaas wel alleen gaan, omdat vrienden naar een halloweenparty gaan, maar ik wacht al te lang op ShockOne :P )
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117882397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik ga ze 3 November zien in Eindhoven _O_

June Miller, ShockOne, Phace en Black Sun Empire op 1 avond in 1 zaal _O_ (moet helaas wel alleen gaan, omdat vrienden naar een halloweenparty gaan, maar ik wacht al te lang op ShockOne :P )
Vet _O_ Ik ga die avond helaas(?) naar Marcel Dettmann, ook leuk
Ga weg
pi_117882499
Nieuwe album van bse nog niet gecheckt :@ Maar even doen dan.
Tevens de 27ste naar diep kutz :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_117882661
Spor/Feed Me post opeens een Spor logo als plaatje op zijn beide facebooks, zou dat iets te betekenen hebben? Blijkbaar heeft ie op Twitter gezegd klaar te zijn met Spor en nu dit
Ga weg
pi_117884009
Voor de liefhebbers van de hardere meuk staat er nog iets moois volgende maand in P60 trouwens, op zaterdag 10 november; na LTJ Bukem zaterdag 27 oktober:

2e editie van Wormhole :D met..

Audio :D van o.a. Virus Recordings;

en Counterstrike:

Impressie van de vorige keer met BSE en Dieselboy, ging aardig los:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_117897756
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Ener-G het volgende:
Voor de liefhebbers van de hardere meuk staat er nog iets moois volgende maand in P60 trouwens, op zaterdag 10 november; na LTJ Bukem zaterdag 27 oktober:

2e editie van Wormhole :D met..

Audio :D van o.a. Virus Recordings;

en Counterstrike:

Impressie van de vorige keer met BSE en Dieselboy, ging aardig los:
Vet O+
November wordt een zware maand zo te zien :') Marcel Dettmann de 3e, dit de 10e, Tribal Roots (van 23:00 tot 9:00 goa!) de 24e en de 26e een week naar Polen
Ga weg
pi_117897837
even een verkapt tvp'tje. Thuis eens alles luisteren
pi_117898482
Het nieuwe album van Black Sun Empire geluisterd terwijl ik onderweg was vandaag. Kwalitatief is het een goed album. Strakke drums en vette basslines, ook de vocals van bijvoorbeeld Foreign Beggars waren goed. Het is alleen nogal eentonig, elk nummer op het album is d&b en heeft vrijwel dezelfde opbouw, en dat terwijl ik het idee heb dat BSE het geweldig zou doen als het een beetje divers houden net als Noisia op een studio album. Af en toe een beetje dubstep of experimental en de hoofdlijnen d&b, zou voor mij een perfect BSE album maken.
Niet dat ik het een slecht album vindt. Zeker niet, alles is gelikt en splinterhard. Maar ik heb het idee dat er niet echt tracks uitspringen, behalve Dawn of the Dark Day. Maar goed, dat is mijn mening. BSE moet lekker doen wat ze leuk vinden, en dat is blijkbaar d&b maken. :)
pi_117917454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Moos. het volgende:
Het nieuwe album van Black Sun Empire geluisterd terwijl ik onderweg was vandaag. Kwalitatief is het een goed album. Strakke drums en vette basslines, ook de vocals van bijvoorbeeld Foreign Beggars waren goed. Het is alleen nogal eentonig, elk nummer op het album is d&b en heeft vrijwel dezelfde opbouw, en dat terwijl ik het idee heb dat BSE het geweldig zou doen als het een beetje divers houden net als Noisia op een studio album. Af en toe een beetje dubstep of experimental en de hoofdlijnen d&b, zou voor mij een perfect BSE album maken.
Niet dat ik het een slecht album vindt. Zeker niet, alles is gelikt en splinterhard. Maar ik heb het idee dat er niet echt tracks uitspringen, behalve Dawn of the Dark Day. Maar goed, dat is mijn mening. BSE moet lekker doen wat ze leuk vinden, en dat is blijkbaar d&b maken. :)
Ze hebben het vorige album wat dubstep ertussen gepropt en wat meer fijnere dnb, maar zijn vanwege de fanbase en eigen plezier weer terug naar pure neurofunk, vind ik geen slechte keus :)

Noisia's album was een enorme teleurstelling voor vele diehard noisiafans van het eerste uur,juist omdat er zoveel meuk op stond (die breakbeat shizz enzo)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117920237
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:03 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ze hebben het vorige album wat dubstep ertussen gepropt en wat meer fijnere dnb, maar zijn vanwege de fanbase en eigen plezier weer terug naar pure neurofunk, vind ik geen slechte keus :)

Noisia's album was een enorme teleurstelling voor vele diehard noisiafans van het eerste uur,juist omdat er zoveel meuk op stond (die breakbeat shizz enzo)
Dat vind ik dus ook, ik vind het juist doodzonde dat een act als Noisia tegenwoordig meer bezig is met electro en dubstep (omdat daar het geld zit?), ik weet het niet, het is een beetje sell-out :? Iemand als Spor, wat mij betreft een legendarische techstep/neurofunk producer pakt dat dan beter aan door dat soort zooi gewoon op een alter ego uit te brengen (feed me) dus wat dat betreft ben ik juist blij dat BSE gewoon (weer) true blijft en niet ook de dubstep richting uitgaat, hoewel ze dat wel hebben gedaan, niet onaardig, met zaken als hyper sun.
Het klinkt stom maar ik was bang dat BSE ook 'verloren' zou raken aan de dubstep/electrohouse rage van het laatste jaar en ik ben blij, echt onmogelijk blij dat ze een echt, fatsoenlijk d&b album hebben uitgebracht zonder onnodige uitstapjes naar allerlei subgenres zodat er in ieder geval nog iets te genieten valt voor liefhebbers van deze stroming.
Ga weg
pi_117933328
Met dit soort zaligheid als gevolg


Mijn leven zou een stuk minder mooi zijn als dit soort kwaliteit niet meer werd geproduceerd ;(
Ga weg
pi_117938303
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef Nikmans het volgende:
Met dit soort zaligheid als gevolg


Mijn leven zou een stuk minder mooi zijn als dit soort kwaliteit niet meer werd geproduceerd ;(
Ja dat album, 14 albumtracks ofzo gevolgd door zieke hoeveelheid aan bonustracks ook O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117947084
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:56 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ja dat album, 14 albumtracks ofzo gevolgd door zieke hoeveelheid aan bonustracks ook O+
idd, inclusief eentje van Neonlight _O_ Ik dacht dat ik de enige ter wereld was die die baas kende _O_


Mocht het nog niet duidelijk zijn :') Ik ben echt helemaal ondersteboven van dit album _O_
Ga weg
pi_118007714
volume op 100% en raggen :P
pi_118026779
Nieuwe Spor release!
Een dubstep achtige plaat ;(

Spor is dood voor mij en dit is gewoon oplichterij
Ga weg
pi_118027111
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 02:33 schreef Nikmans het volgende:
Nieuwe Spor release!
Een dubstep achtige plaat ;(

Spor is dood voor mij en dit is gewoon oplichterij
Push Me, Pull You _O_

Wat een geniale track is dat, ik heb Ziggurat nog niet kunnen horen, maar spor heeft nog niet teleurgesteld, zelfs pacifica/overdue waren fijn O+

edit: gevonden, Ziggurat is gewoon DnB en een prima plaat wel

Jaaa, dansen! dansen!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:33:29 #202
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_118027929
zaterdag in de HMH:

quote:
Het grootste dubstep en drum’n bass event van Nederland ‘Together’ zal plaatsvinden tijdens de zeventiende editie van het Amsterdam Dance Event (ADE). Voor deze all-night ADE Special staan dj-sets van Chase & Status, Nero, Sub Focus, Noisia, Feed Me en Major Look geprogrammeerd.

Ook Tomba, Nymfo, Black Sun Empire, Posij en Pamb & Harsh zullen ervoor zorgen dat er flink wat onvervalste beukplaten worden gedraaid in de beatboxzaal!

Nog geen maand na de closing party in Amnesia, Ibiza strijkt het ‘Together’ concept - dat bekend staat de beste DJ’s en live electronic acts samen te brengen - in onze hoofdstad neer. Bass music staat centraal voor deze editie van ‘Together’.
http://www.livenation.nl/event/337988/together-tickets

vraag me af of ze de zaal vol gaan krijgen ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:59:41 #203
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_118029343
Gaat er hier iemand naar Netsky in de melkweg? Ik ben de enige van mijn vriendengroep die dnb luistert geloof ik. :') In je eentje of niet, het wordt vast wel vet !
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_118029444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:59 schreef Zero17 het volgende:
Gaat er hier iemand naar Netsky in de melkweg? Ik ben de enige van mijn vriendengroep die dnb luistert geloof ik. :') In je eentje of niet, het wordt vast wel vet !
Ja, hier! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_118035900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 04:37 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Push Me, Pull You _O_

Wat een geniale track is dat, ik heb Ziggurat nog niet kunnen horen, maar spor heeft nog niet teleurgesteld, zelfs pacifica/overdue waren fijn O+

edit: gevonden, Ziggurat is gewoon DnB en een prima plaat wel

Thanks voor het posten, Ziggurat is inderdaad best een toffe plaat maar het is gewoon geen Spor meer ;( Ik vind het zo jammer, maarja Netsky verdient geld met dit soort muziek moet hij gedacht hebben dus waarom hij zelf niet?
Wat op zich best een logische gedachtengang is :) Maar ik vind het jammer dat de tijden van Ignition en Knock you down voorbij zijn ;(
Ga weg
pi_118037694
404 - Not Found
pi_118037936
quote:
:') , meer heb ik er niet over te zeggen.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:52:43 #208
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_118041076
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:04 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ja, hier! *O*
Vette shit!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:53:28 #209
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_118041098
quote:
HAHAHA. En dan zelf een anti-verhaal ophangen over dat je muziek moet maken die in de markt valt. :')
Wat een faler.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_118041341
quote:
Ik waardeer wel ze eerlijkheid over dat hij gewoon commerciėle muziek maakt. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')