Vet, thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
waarschijnlijk al bij je bekend, maar anders:
http://www.lvc.nl/archives/2222
Blokhe4d in leiden.
Ja hier, ik moet zeggen, de teleurstelling is niet aanwezig, maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik dacht dat het 1 grote flop zou worden. Uiteindelijk is het nog wel meegevallen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef Zero17 het volgende:
Iemand die al 't nieuwe album van Netsky heeft geluisterd?
Kan ik me precies in vinden inderdaad. Squad Up is echt naar om te luisteren, maar goed. Love has gone vind ik ook wel tof, maar net als Come Alive klinkt het net iets te popi-jopie (ik durf geen mainstream te zeggen, dan voel ik me zo'n kut altoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja hier, ik moet zeggen, de teleurstelling is niet aanwezig, maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik dacht dat het 1 grote flop zou worden. Uiteindelijk is het nog wel meegevallen.
Jetlag Funk is een heerlijke tracken Squad Up is een mismaakt mormel dankzij lyrics die niet goed flowen en ronduit belachelijk zijn
Geen geweldig album zoals het debuut, maar ook geen slecht album vind ik
Ik begrijp je wel, achja, ik wil hem wel graag live zien op pukkelpop dit jaar, dus ik zet me er wel overheen, als je een beetje in die vibe zit komt het sowieso wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kan ik me precies in vinden inderdaad. Squad Up is echt naar om te luisteren, maar goed. Love has gone vind ik ook wel tof, maar net als Come Alive klinkt het net iets te popi-jopie (ik durf geen mainstream te zeggen, dan voel ik me zo'n kut alto). Over het algemeen wel fijne nummers, maar 't kan voor mij niet echt tippen aan Memory Lane, Endless Search etc.
Heerlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef meowingtons het volgende:
Het nieuwe album van Concord Dawn is wel netjes
Beste ervan is dat hij gratis te downloaden is vanaf Concord's facebook
Ik dacht dat TEED soort van random vage emo shit was?quote:
Goede liveoptredens.quote:
electronische dansmeuk idd, met wat dubstep uitstapjes.. maar dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht dat TEED soort van random vage emo shit was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |