Fiiiiiiiiiiijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Nikmans het volgende:
Deze staat nu op
Ik mag hopen dat de buren hem ook goed vinden
Panacea mag er ook wel wezen, goede combiquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:07 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso is Audio een van de ziekste producers die ik ken
Deze plaatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef haakon het volgende:
Over Audio gesproken;
Ik vind dit ook echt zo'n dikke track!
quote:
Fijne aan die tracks is dat het zo heerlijk lang doorgaatquote:
wat de fuck, deze is zwaaaaar.quote:
Ik kan het moeilijk vinden. Ik heb meer techno, acid en breakcore en andere rare dingen die op deze manier opgebouwd zijn, maar drum n bass niet. Iemand suggesties?quote:ik heb zin in drum n bass, en dan van die fijne opbouwingen en dan n dikke climax. weet iemand wat?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk vinden. Ik heb meer techno, acid en breakcore en andere rare dingen die op deze manier opgebouwd zijn, maar drum n bass niet. Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk vinden. Ik heb meer techno, acid en breakcore en andere rare dingen die op deze manier opgebouwd zijn, maar drum n bass niet. Iemand suggesties?
B COMPLEX!quote:
Thanks:)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zoiets? Dunno, krijg bij die tweede altijd enorm kippenvel(die dubbele drop
)
Liquid is mijn favo.quote:
Ja die is idd geweldig.quote:
Oeiquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Nog maar een oudje dan, op standje orkaan hier
Ik vind er niet veel aan, hoewel ik Netsky wel een warm hart toedraagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef robuust89 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Netsky? Deze vind ik wel dik, de rest varieert nogal
Kijk hij snapt'tquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:05 schreef Ener-G het volgende:
Nieuwste release van Paradox:
Paradox - 'No Consensus' (Paradox Music 12" 024) by PARADOX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |