Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, ik had geen keuze, Steef had het al op FOK geplempt.
Oh sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het compleet achterlijk dat mensen aan anderen gaan vragen wie ik date terwijl ik zelf gewoon in dit topic post.
Ja, dat zal wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh sorry.
Maar wel leuk voor jullie
Klopt en dat is met een reden. Nu heb je van die idioten die anderen gaan vragen wat ik doe terwijl ik er zelf ook ben en zelf heel goed kan antwoorden op die vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.
Mensen die op vrouwen vallenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mensen die een vriendje hebben dat niet twi is
Who cares?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.
Relaxquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.
[..]
Klopt en dat is met een reden. Nu heb je van die idioten die anderen gaan vragen wat ik doe terwijl ik er zelf ook ben en zelf heel goed kan antwoorden op die vragen.
Maar goed, dat is natuurlijk te verwachten he.
Ik ben gewoon relax hoor. Ik snap alleen niet zo goed waarom je aan DG vraagt wie ik date, terwijl ik hier zelf post. Ik vind dat nogal achterlijk namelijk.quote:
Omdat hij zei dat je een fokvriendje had. Toen zei ik: twi? Terwijl ik hem quotte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon relax hoor. Ik snap alleen niet zo goed waarom je aan DG vraagt wie ik date, terwijl ik hier zelf post. Ik vind dat nogal achterlijk namelijk.
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookalquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar samzz waarom is het allemaal zo geheimzinnig, gisteren al over de leeftijden...
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookal
Je bent gewoon een zielig figuur, ook dat zei ik gisteren al
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookal
Je bent gewoon een zielig figuur, ook dat zei ik gisteren al
En verder, wie ben jij en waar bemoei jij je mee sukkeltje
vol spammen over onze relatie nog welquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is het.
Omdat er weer een behoefte is aan drama. We hebben immers met z'n allen een te gezellige lange dag gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is het.
Helemaal niet geheimzinnig. Het is nog heel pril en ik heb geen zin om alles aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar samzz waarom is het allemaal zo geheimzinnig, gisteren al over de leeftijden...
Vraag het me soms hier wel af... normaal communiceren kan hier niet zie onderstaand voorbeeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat er weer een behoefte is aan drama. We hebben immers met z'n allen een te gezellige lange dag gehad.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En verder, wie ben jij en waar bemoei jij je mee sukkeltje
ga ik vanavond ook dooen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zou liever puppies knuffelen..
Normaal communiceren kan heel goed, maar je lult gewoon domquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag het me soms hier wel af... normaal communiceren kan hier niet zie onderstaand voorbeeld.
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, heb het niet in mijn glazenbol gezien heh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet geheimzinnig. Het is nog heel pril en ik heb geen zin om alles aan de grote klok te hangen.
Zo spannend is het allemaal niet, hoor. En ik snap niet zo goed waarom jij dat wel lijkt te vinden.
Hij zei alleen dat er wat was tussen jullie twee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal communiceren kan heel goed, maar je lult gewoon dom
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, hebben het niet in mijn glazenbol gezien heh.
Inderdaad, we spammen alles vol en we hebben al jaren een relatie, daar komt het op neerquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, heb het niet in mijn glazenbol gezien heh.
Ik kom niet om te spammen. Ik kom hier omdat er een aantal toffe mensen posten. En wij hebben dus geen relatie, we daten gewoon, niet meer niet minder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, hebben het niet in mijn glazenbol gezien heh.
quote:
Ja sam en steefquote:
Wat ben je ook een stomme kut he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja sam en steef
sorry ik kon het niet laten
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.quote:
Kut he wanneer 2 mensen het leuk met elkaar hebben en jij eenzaam bent, ik snap dat het lastig is man, maar hou vol en op elk potje past een dekseltje. Over out.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.
Mijn kutje is helemaal niet stom!quote:
We leven niet meer in de jaren 60.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.
Zij ziet er wel uit alsof ze er toen al rondliep ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Liepen er toen ook zulke vrouwen rondt?
[ afbeelding ]
Pff ja mijn leven wat doen julliequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zij ziet er wel uit alsof ze er toen al rondliep ja.
Ik ga nu even die pasta maken. Met pastasaus uit een potje!quote:
Smakelijk straksquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga nu even die pasta maken. Met pastasaus uit een potje!
OHHHHHHHH SNAPquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kut he wanneer 2 mensen het leuk met elkaar hebben en jij eenzaam bent, ik snap dat het lastig is man, maar hou vol en op elk potje past een dekseltje. Over out.
Zit je te stiekem te gniffelen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
OHHHHHHHH SNAP
shit just got real, dit moet wel pijn doen
I feel you.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Maar dan moet wel eerst nog even 't water aan de kook![]()
Ik heb al gegeten wortels met aardappelsquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thank you!
Wat eet jij straks? Of heb je al gegeten?
Bij gebrek aan beter is negatieve aandacht ook aandacht hè.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
OHHHHHHHH SNAP
shit just got real, dit moet wel pijn doen
Bijna!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
I feel you.
Hoewel het jouwe vast nu al kookt.
Water aan de kook krijgen gaat vanzelf als je tenminste het gas aanzet eronderquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
I feel you.
Hoewel het jouwe vast nu al kookt.
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter is negatieve aandacht ook aandacht hè.
Hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Water aan de kook krijgen gaat vanzelf als je tenminste het gas aanzet eronderdat wil ik nog wel eens vergeten
Hehehe. Of het verkeerde gaspitje gebruiktquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Water aan de kook krijgen gaat vanzelf als je tenminste het gas aanzet eronderdat wil ik nog wel eens vergeten
Het ging trouwens eerder in dit topic over bh's ... wat is jouw mening daarover als vechtster voor al de vrouwen in deze wereld.quote:
Wil je nu dat ik ga zeggen dat bh's verbrand moeten worden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het ging trouwens eerder in dit topic over bh's ... wat is jouw mening daarover als vechtster voor al de vrouwen in deze wereld.
Ach ja gebeurd meestal druk met andere dingen bezig ben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha
Mijne staat wel aan, en deksel op de pan. En eigenlijk hoeft het niet eens te koken maar alleen maar heet te zijn, dus ik ga er maar eens naar kijken
Ben ik op tegen straks stijgen de zorgkosten nog harder doordat vrouwen rugklachten krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik ga zeggen dat bh's verbrand moeten worden?
Nog 2 minuten, dan kan de pasta uit de pan en de saus opgewarmd worden! Heb nu al hongerquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja gebeurd meestal druk met andere dingen bezig ben.
Smakelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog 2 minuten, dan kan de pasta uit de pan en de saus opgewarmd worden! Heb nu al honger
Als arts is spe moet je toch weten dat ze nergens anders voor dienen dan als een symbool van mannelijke onderdrukking.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik ga zeggen dat bh's verbrand moeten worden?
Domme arts ben je dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als arts is spe moet je toch weten dat ze nergens anders voor dienen dan als een symbool van mannelijke onderdrukking.
je hebt toch wel internet bankieren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
Kan je abbo's alleen maar via IDeal afrekenen?
Ja, natuurlijk. Maar ik zie alleen maar de optie IDeal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
je hebt toch wel internet bankieren?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als arts is spe moet je toch weten dat ze nergens anders voor dienen dan als een symbool van mannelijke onderdrukking.
ik wou zeggen, ideal is versneld internet bankieren, lekker makkelijk, vind ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik zie alleen maar de optie IDeal.
Oh, laat maar, gaat goedkomen!
Was dat van een paar maanden terug dan geen statement dan van je sinos?quote:
Ja, ik kom er net achter. Is echt handigquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik wou zeggen, ideal is versneld internet bankieren, lekker makkelijk, vind ik
yup, goeie uitvinding welquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kom er net achter. Is echt handig.
Wel, ben het ook met je eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was dat van een paar maanden terug dan geen statement dan van je sinos?
no1currquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ah, ik zie net dat ik reacties kan blokkeren. Dat zal mijn Fok-ervaring er een stuk aangenamer op maken.
Dan kan je mij blokkeren als ik weet stomme dingen zeg?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ah, ik zie net dat ik reacties kan blokkeren. Dat zal mijn Fok-ervaring er een stuk aangenamer op maken.
Watskeburt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer dat DG weer terug gevallen is in zijn oude patroon, dat wel
no1curr?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel, ben het ook met je eens.
[..]
no1curr
Tsss wedden dat je me gaat missenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet van plan jou te blokkerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan kan je mij blokkeren als ik weet stomme dingen zeg?
Dat doe jij toch nooit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan kan je mij blokkeren als ik weet stomme dingen zeg?
Ah, alles is zoals het hoort dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, DG loopt weer vervelend te doen en zo
Mijn uitspraken laatst waren niet zo handig. Ben niet onaardig en bedoel het ook niet slecht, maar ik zeg soms onhandige dingen waar mensen heel erg over vallen.quote:
Maar gelukkig hebben mensen dus nog geen hekel aan mequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan jou te blokkeren.
Ik kan me totaal niet vinden in jouw kijk op het leven, maar volgens mij ben je best ok hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn uitspraken laatst waren niet zo handig. Ben niet onaardig en bedoel het ook niet slecht, maar ik zeg soms onhandige dingen waar mensen heel erg over vallen.
[..]
Maar gelukkig hebben mensen dus nog geen hekel aan me
Daar heb ik nooit lastquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn uitspraken laatst waren niet zo handig. Ben niet onaardig en bedoel het ook niet slecht, maar ik zeg soms onhandige dingen waar mensen heel erg over vallen.
Eens met deze wijze manquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet vinden in jouw kijk op het leven, maar volgens mij ben je best ok hoor.
Nja, het is echt oprecht hoe ik alles voel en ziequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet vinden in jouw kijk op het leven, maar volgens mij ben je best ok hoor.
Blijkbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Vertelt spytool me nu dat kutkloon wil dat ik zijn vriendje word?
Ik ben dan ook al een stukje ouder he?quote:
Als je wilt, kan alles veranderen kerel!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is echt oprecht hoe ik alles voel en zieMisschien is mijn kijk op het leven een beetje aangetast door mijn leven.
dankjewel
Een stukje? Maak daar maar 10 jaar vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een stukje ouder he?
[..]
Als je wilt, kan alles veranderen kerel!
Niet weer die discussie he. inb4 Benzin kan niet veranderen in het levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op elke regel is een uitzonderingquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet weer die discussie he. inb4 Benzin kan niet veranderen in het leven
Ik hoop het, want er is veel dat moet veranderen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
Is die zondag open?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Fee, ik ga zondag naar de Primark. Tips voor wat ik ZEKER moet kopen? Op schoenen na dan.
Maar je onderneemt die stappen niet want???quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop het, want er is veel dat moet veranderen.
Hoiquote:
Ze hebben echt een bruut mooi setje lingerie daar. En ze hebben Madden girls lookalikes, maar ik denk dat jij de hak te lomp vind. Als je nog steeds hetzelfde nummer hebt, kan ik wel een foto whatsappen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Fee, ik ga zondag naar de Primark. Tips voor wat ik ZEKER moet kopen? Op schoenen na dan.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je onderneemt die stappen niet want???
Je ouders bla bla en zo toch?
12 tot 19, dacht ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is die zondag open?![]()
Eigenlijk moet ik daar Patje niet mee lastigvallen he
Gaarne. En de hakken ben ik wel benieuwd naar, ik heb een tijd terug ook van die lompere hakken gekocht, als in, geen naaldhak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze hebben echt een bruut mooi setje lingerie daar. En ze hebben Madden girls lookalikes, maar ik denk dat jij de hak te lomp vind. Als je nog steeds hetzelfde nummer hebt, kan ik wel een foto whatsappen.
12 tot 17quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 tot 19, dacht ik.
Als Patje en Steef nu bier gaan drinken, gaan wij Primarken.
Wow goed! Welke game dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Charmed Angel
Had vandaag een ronde, 24 kills 1 death, beat that
Neequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie gaan 5 uur in 1 winkel verbrengen?
Ja waarom nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Patje zei gisteren in een dm tegen mij dat jij gelukkig niet van winkelen hieldquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is die zondag open?![]()
Eigenlijk moet ik daar Patje niet mee lastigvallen he
Patje moet nog rijden hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 tot 19, dacht ik.
Als Patje en Steef nu bier gaan drinken, gaan wij Primarken.
Ohquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Patje moet nog rijden hè
Maar misschien wil ie wel cola drinken met Steven
Nee, hou ik ook niet. Maar heb dan ook al een jaar lang geen kleren gekocht, dus het wordt wel weer eens tijd dunkt me. Daarnaast wil ik gewoon eens naar de Primark omdat ik er veel goede verhalen heb gehoord.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Patje zei gisteren in een dm tegen mij dat jij gelukkig niet van winkelen hield
Ook moest ik een bal meenemen zodat we een balletje konden gaan trappen
Je gaat een winkel binnen alleen maar om binnen 5 minuten weer naar buiten te gaan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Euh, ja, dat kan ook. Nou ja, ik heb in de Primark sowieso niet lang nodig, schoenen grissen en weg.
Spreken we toch af ergens in Zaandam?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, hou ik ook niet. Maar heb dan ook al een jaar lang geen kleren gekocht, dus het wordt wel weer eens tijd dunkt me. Daarnaast wil ik gewoon eens naar de Primark omdat ik er veel goede verhalen heb gehoord.
En het is goedkoop. En als je om twaalf uur gaat, is het niet zo smerig druk en kan je nog rustig rondkijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, hou ik ook niet. Maar heb dan ook al een jaar lang geen kleren gekocht, dus het wordt wel weer eens tijd dunkt me. Daarnaast wil ik gewoon eens naar de Primark omdat ik er veel goede verhalen heb gehoord.
Meer dan dat kun je ook niet doen natuurlijk.quote:
O, die winkel, vlak bij het station?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spreken we toch af ergens in Zaandam?
jepquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, die winkel, vlak bij het station?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is goedkoop. En als je om twaalf uur gaat, is het niet zo smerig druk en kan je nog rustig rondkijken.
Ik ga om twaalf uur en Steef draagt mijn tas. Dat weet hij nog niet, maar dat is niet erg.
Ik bood het vorige keer aan en toen hoefde het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is goedkoop. En als je om twaalf uur gaat, is het niet zo smerig druk en kan je nog rustig rondkijken.
Ik ga om twaalf uur en Steef draagt mijn tas. Dat weet hij nog niet, maar dat is niet erg.
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, die winkel, vlak bij het station?
Ja ik snapte jequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
BF2142, ik was gunner in een gunship
(zeg maar een vliegding)
oh wacht, Ieell zou ook nog met ons mee. Hmm, moet maar even overleggenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leeell vindt dat niet erg, mag ie buiten voetballen met de oudere jongensquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
oh wacht, Ieell zou ook nog met ons mee. Hmm, moet maar even overleggen
Jij bent meer van de Gears of War he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snapte je
Niet echt mijn game
Daar heb ik gewerktquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ben wel in Zaandam geweest, maar heb die winkel even gemist blijkbaar. Ken er wel de Saturn
Dan zat je heel warm friendquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ben wel in Zaandam geweest, maar heb die winkel even gemist blijkbaar. Ken er wel de Saturn
Altijd een goeie shop om in te duiken als je ff niet meer weet wat je moet doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Knap dat je de Primark gemist hebt, je loopt er tegen aan als je het station uitloopt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ja gears of Warquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Gears of War he?
Jammer dat dat niet voor PC is, ik ben wel van de science fiction shooters eigenlijk
Primark zit er nog maar paar maandjes, saturn al stukken langer hequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knap dat je de Primark gemist hebt, je loopt er tegen aan als je het station uitloopt.
Ik dacht heel even dat je een heel ander soort "shop" bedoelde scrwlsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Altijd een goeie shop om in te duiken als je ff niet meer weet wat je moet doen
Ja, maar nu wil ik ook stieken jasjes en lingerie kijken. Dus dan moet het wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bood het vorige keer aan en toen hoefde het niet
Ja, reis er elke dag langs maar de trein stopt er niet meer. Hoewel het met de auto ook denk ik maar half uurtje is. Maar kom niet die kant uit eigenlijk.quote:
Waaat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gears of War
Ze hebben Gears 1 wel op de pc
oh shitquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar nu wil ik ook stieken jasjes en lingerie kijken. Dus dan moet het wel.
Ja heeeeerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef kipknots het volgende:
Hey Charmed, hoe was de rit? Bevalt je cabrio je een beetje?
Voor mijn gevoel al langer, even vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Primark zit er nog maar paar maandjes, saturn al stukken langer he
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?![]()
Hoe kan ik die nou gemist hebben??
1 2 3 4 | Developer: Epic Games Genre: Shooter Releasedatum: 09-11-2007 Console: PC |
* stevenmac26 bestelt vast een lorriequote:
voor mijn gevoel ken ik jou ook al veel langer, gelukkig is het niet zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel al langer, even vergeten.
Daamit, ik ga meteen ff wat youtube filmpjes kijken, kijken hoe het er uit ziet en of het in coop gespeeld kan wordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Geen idee of je hem nog ergens kan kopen. Maar misschien is deze wel te downloaden
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef arachide. het volgende:
Samzz en stevenmac, ik vind jullie nu al echt gruwelijk schattig
Heb jij iets tegen Flippiee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voor mijn gevoel ken ik jou ook al veel langer, gelukkig is het niet zo
Hoezoquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef arachide. het volgende:
Samzz en stevenmac, ik vind jullie nu al echt gruwelijk schattig
Nee manquote:
Hij vindt mij wel lief. Hij weet alleen niet zo goed hoe hij dat moet uiten, dus dan maar haten.quote:
coop kanquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daamit, ik ga meteen ff wat youtube filmpjes kijken, kijken hoe het er uit ziet en of het in coop gespeeld kan worden
Oh, dus eigenlijk haat hij mij maar weet hij niet hoe hij dat moet uiten en doet daarom maar liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij vindt mij wel lief. Hij weet alleen niet zo goed hoe hij dat moet uiten, dus dan maar haten.
Mannen en omgekeerde psychologie.
Ik heb alleen maar liefde voor flipselsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij vindt mij wel lief. Hij weet alleen niet zo goed hoe hij dat moet uiten, dus dan maar haten.
Daarom zei ik ook dat ik de Primark niet ken, maar eigenlijk ben ik er dus gewoon kind aan huis.quote:
Oh, ok. Ik dacht bijna dat er weer een poging tot rellen werd gestartquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Flippiee is mijn voetbalmattie
Mannen, wat heb je eraan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vrienden flipsels jezusquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
mattie is wel een belediging. Ik hoorde ooit iemand zeggen dat een matties zijn lager is dan vrienden zijn.
Nee ik door haarquote:
Weer was idd nog niet perfect, maar je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heeeeerlijk
Alleen mijn neefje ging mee, en werd best koud, dus we hebben de kap dicht gedaan.
Wij zijn naar Renesse geweest.... pffff druk! Ijsje gegeten en daarna tatjes gegeten bij Mac
Lekker dagje, maar van mij mag het wel warmer worden hoor25 graden ofzo
En jij? Lekker gefietst?
En ook nog tweede keusquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook nog tweede keus. Mijn leven is fantastisch
!
Wow 80 kmquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Weer was idd nog niet perfect, maar je kan niet alles hebben.
Fietsen was best lekker. Weinig veluwe uiteindelijk gezien maar op een of andere manier werd een stukje fietsen zo'n 80 km. Denk dat ik alleen morgen niet kan lopen.
[..]
!
Ja coop is leuker dan alleen spelen, vind ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
YESSS!!!
coop is zo gaaf man!
Misschien zit er wel een trio voor mij in danquote:
Jammiequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een trio voor mij in dan
GoW 1 doet me heel erg aan UT3 denken trouwens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja coop is leuker dan alleen spelen, vind ik ook
Oh shit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk haat hij mij maar weet hij niet hoe hij dat moet uiten en doet daarom maar lief?
Duidelijk.
Als ik aan jou denk, dan ook meteen aan die bloedgeile blonde chicks op de wallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor flipsels
Wij hebben mooie gesprekken gehad, en mooie avonden in Amsterdam
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik de Primark niet ken, maar eigenlijk ben ik er dus gewoon kind aan huis.
Nietsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht bijna dat er weer een poging tot rellen werd gestart
[..]
Mannen, wat heb je eraan?
JESUS IS HET OOK NOOIT GOED.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vrienden flipsels jezus
Neee.quote:
[..]
!
Vast wel!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een trio voor mij in dan
Mmmmmmoonsterkillllquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit.Dan klopt mijn theorie denk ik niet. Of is die alleen van toepassing op mij, kan ook.
[..]
Als ik aan jou denk, dan ook meteen aan die bloedgeile blonde chicks op de wallen.
[..]Als je solliciteert naar een baan daar, dan kan je er vast nog vaker zijn.
[..]
NietsHoogstens seks, maar goed daarvoor zijn er ook al vibrators enzulks. Dus weet niet.
Voor technische dingen pleeg je een telefoontje enzo.
Nu ik er over nadenk, nee je hebt er echt niets aan.
[..]
JESUS IS HET OOK NOOIT GOED.
[..]
Neee.
[..]
Zaterdag weer ff naar old Sailors denk en die blonde snollen kijken aan de overkantquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit.Dan klopt mijn theorie denk ik niet. Of is die alleen van toepassing op mij, kan ook.
[..]
Als ik aan jou denk, dan ook meteen aan die bloedgeile blonde chicks op de wallen.
[..]Als je solliciteert naar een baan daar, dan kan je er vast nog vaker zijn.
[..]
NietsHoogstens seks, maar goed daarvoor zijn er ook al vibrators enzulks. Dus weet niet.
Voor technische dingen pleeg je een telefoontje enzo.
Nu ik er over nadenk, nee je hebt er echt niets aan.
[..]
JESUS IS HET OOK NOOIT GOED.
[..]
Neee.
[..]
wa?quote:
Hopelijk zonder brunette dit keer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag weer ff naar old Sailors denk en die blonde snollen kijken aan de overkant
Nee, een transportfiets van meer dan 25 kilo. Met extra brede banden.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Steef, ik vind het eigenlijk wel een goed idee om na die voetbalwedstrijd gezellig op de Wallen te gaan zitten in dat café. Of was dat sowieso het plan?
Kijk eens mopquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag weer ff naar old Sailors denk en die blonde snollen kijken aan de overkant
Grapje over een heel oud spelletje als je meerdere mensen doodschiet in een korte tijdquote:
Ik was er met Samzz laatst en toen was ze er nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wa?
[..]
Hopelijk zonder brunette dit keer.
UT lijkt er zeker opquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GoW 1 doet me heel erg aan UT3 denken trouwens.
Jammer dat de andere delen niet op PC verschenen zijn, ik heb geen consoles in huis
Ach ja, dat klopt!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UT lijkt er zeker opUT is toch ook van EPIC?
Ben ik blij dat ik bijna niets weet van de gamewereld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grapje over een heel oud spelletje als je meerdere mensen doodschiet in een korte tijd
Mooi, misschien brengt Samzz wel geluk en is die brunette er zaterdag weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er met Samzz laatst en toen was ze er niet
Oh, tof! Lekker hoeren kijken.quote:
Ja op die blonde zit flippiee ook de hele tijd te geilenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, tof! Lekker hoeren kijken.
Die ene tegenover waar wij zaten was nog best lekker, zo van een afstand.
UT3 was een beetje jammer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GoW 1 doet me heel erg aan UT3 denken trouwens.
Jammer dat de andere delen niet op PC verschenen zijn, ik heb geen consoles in huis
Sowieso dat het een kerel is want er brandt blauw licht boven en dat betekent een transseksueelquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik bijna niets weet van de gamewereld.
[..]
Mooi, misschien brengt Samzz wel geluk en is die brunette er zaterdag weer niet.
UT3 is wel lachen als je het met vrienden in een LAN speelt, vooral de titan modequote:
En terechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja op die blonde zit flippiee ook de hele tijd te geilen
Die Brunette?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso dat het een kerel is want er brandt blauw licht boven en dat betekent een transseksueel
UT2004quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
UT3 is wel lachen als je het met vrienden in een LAN speelt, vooral de titan mode
ja, moet wel want die 2 blonde zijn te lekker daarvoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terechtZwart witte kousjes en lingerie set
[..]
Die Brunette?_!
Ze had wat anders aan... Iets groens met blacklight of zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terechtZwart witte kousjes en lingerie set
[..]
Die Brunette?_!
UT1999quote:
quote:
Die 2 heb ik overgeslagen, ik ben meteen van UT naar UT3 gesprongen (met wat andere games als tussendoortjequote:
Jammer wel. UT3 heeft UT toch wel de das omgedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Die 2 heb ik overgeslagen, ik ben meteen van UT naar UT3 gesprongen (met wat andere games als tussendoortje)
Vooral AVP2 was online echt heel vet, vooral omdat je ook als alien en als predator kon spelen!
Kijk met dit soort posts is elk commentaar vanaf heden van jullie zijde niet op zijn plaats.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Steef, ik vind het eigenlijk wel een goed idee om na die voetbalwedstrijd gezellig op de Wallen te gaan zitten in dat café. Of was dat sowieso het plan?
Wel jammer, want ik vond het toch wel een gaaf spel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer wel. UT3 heeft UT toch wel de das omgedaan
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kijk met dit soort posts is elk commentaar vanaf heden van jullie zijde niet op zijn plaats.
Modern Warfare 1 natuurlijk, call of dutyquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet MechWarrior he??
Ik ben meer in de Battlefield 2 e.v. reeks terecht gekomen. Alleen BF3 sla ik even over en wacht op BF2143 (mocht die ooit komen).quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Modern Warfare 1 natuurlijk, call of duty
Omdat we samen met nog iemand die hier net post ergens heen gaan en zij vraagt of we nog langs een bepaalde kroeg gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kijk met dit soort posts is elk commentaar vanaf heden van jullie zijde niet op zijn plaats.
Ik heb bf3 op de ps3, maar mij te serieusquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meer in de Battlefield 2 e.v. reeks terecht gekomen. Alleen BF3 sla ik even over en wacht op BF2143 (mocht die ooit komen).
Ik had hele rare quake 2 maps gemaaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen computer. M'n 1e shooter was Quake 2 lol
BF 1942 was echt het ultieme spel, zeker met DesertCombat 0.7 enzo. Al-Khadaffi Docksquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben meer in de Battlefield 2 e.v. reeks terecht gekomen. Alleen BF3 sla ik even over en wacht op BF2143 (mocht die ooit komen).
Hoe danquote:
Gaan jullie dates zo altijd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
We gaan zaterdag met een groep Amsterdam in en ik vroeg of we dan ook naar de Wallen gaan.
Speel je ook b4pf, want dan wil ik je wel een keer laten zien hoe het spelletje gespeeld wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt omdat je nooit 2004 gedaan hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel jammer, want ik vond het toch wel een gaaf spel.
Precies, van mij hoeft dat ultra-realistische niet. Ik vind het juist gaaf als er wat meer onrealistische dingen in zitten, dat prikkelt meer vind ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb bf3 op de ps3, maar mij te serieus
Ja, ik laat me op onze dates altijd uitwonen door half Nederland.quote:
Hoe?quote:
Waarschuw me dan, dan kom ik mee doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch maar even kijken of ik die toevallig heb liggen...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik laat me op onze dates altijd uitwonen door half Nederland.
ET! Nice. ETF speelde ik altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Heb tijden de oude Call of Duties gespeeld en nog een tijdje Enemy Territory.
Special Opsquote:
Is leuk hoor. Zou je eens moeten proberen.quote:
Ik heb mw3 nou een paar maanden en nog maar 2uur online gespeeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Special Ops
Gewoon vind MW1 kut, heb hem nog steeds niet uitgespeeldMW2 wel, speelt iets fijner toch
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Zou je eens moeten proberen.
Och wacht, daar heb je wel een date voor nodig.
Ik noem het nooit dates maar gewoon afspreken. Vooral als je met een groep gaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Zou je eens moeten proberen.
Och wacht, daar heb je wel een date voor nodig.
Hoe is dat dan op habbo hotel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het nooit dates maar gewoon afspreken. Vooral als je met een groep gaat
Picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een nieuwe kléga, en dies best lekker zeg
Ik heb 1x UT2003 liggen en 1x Unreal Anthology (das inclusief UT2004)...maar laat me eerst even oefenen, anders lachen m'n vrienden me uit als ik wordt afgeslacht door een meisjequote:
MW3 heb ik ook nog niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mw3 nou een paar maanden en nog maar 2uur online gespeeld
De dames op de markt waren ook weer gezellig andersquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een nieuwe kléga, en dies best lekker zeg
Ik ga hier niet zomaar pics plaatsen van anderenquote:
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MW3 heb ik ook nog niet uitgespeeldEn al helemaal niet online
Terwijl ik hem met de nacht release al had
Flauw.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zomaar pics plaatsen van anderen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De dames op de markt waren ook weer gezellig anders
Black Ops 1 was echt kut! Ook nog niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
Maar ik vind het leuke er een beetje af
Black Ops 2 ziet er wel weer vet uit eigenlijk
Nou, dan heb je 6 pogingenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef Tangledup het volgende:
Wat zou ik soms toch doen zonder mijn gitaar..
Probably hang myself.
Laat ons eens horen wat je kan danquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef Tangledup het volgende:
Wat zou ik soms toch doen zonder mijn gitaar..
Probably hang myself.
Jij noemt het woord dates in de eerste instantie, niet ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het nooit dates maar gewoon afspreken. Vooral als je met een groep gaat
Sowwyquote:
November ja, en BO1 was echt vet gekquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Black Ops 1 was echt kut! Ook nog niet uitgespeeld
Maar BO2 ziet er zeker gaaf uitWanneer komt hij uit? November?
Ik moet dat sniper spelleke ff kopenquote:
Nee joh gek!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
November ja, en BO1 was echt vet gek
Komt er nog vanavond wat? Qua films komt er niks vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben net klaarNu even RTL5 kijken en dan lekker series kijken
Ik heb er maar 1 nodig hoor. Ik ben geen kat met meerdere levensquote:
Op zijn tijd. Ik ben wel met iets bezig.. maar ik ben geen geschoolde gitarist of whatever. Genoeg mensen die veel beter kunnen spelen dan ik. Ik gebruik het alleen om mijn emoties te verwerken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat ons eens horen wat je kan dan
Blijkt maar weer dat vrouwen er geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh gek!Vond er geen reet aan
Ben Echte meisjes op zoek naar zichzelf aan het kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt er nog vanavond wat? Qua films komt er niks vandaag
Owwww...foute opmerking steven! Volgens mij is zij killer!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat vrouwen er geen verstand van hebben
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat vrouwen er geen verstand van hebben
Ja dat heb ik vaker gehoord, maarja xbox pussy is zijquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owwww...foute opmerking steven! Volgens mij is zij killer!
Wat heb je ook een luizenleventje heh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben net klaarNu even RTL5 kijken en dan lekker series kijken
xboxquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord, maarja xbox pussy is zij
Nog welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat heb je ook een luizenleventje heh.
Hij zegt dat ik zolang mag shoppen als ik wilquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Patje zei gisteren in een dm tegen mij dat jij gelukkig niet van winkelen hield
Ook moest ik een bal meenemen zodat we een balletje konden gaan trappen
Van zijn geld ook nog?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik zolang mag shoppen als ik wil
Ik las soppenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook wel sjoppen van Patje zijn geld.
Een beetje, niet onbeperktquote:
wat een lieverd is het ook hequote:
ja ik haat jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |