Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, ik had geen keuze, Steef had het al op FOK geplempt.
Oh sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het compleet achterlijk dat mensen aan anderen gaan vragen wie ik date terwijl ik zelf gewoon in dit topic post.
Ja, dat zal wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh sorry.
Maar wel leuk voor jullie
Klopt en dat is met een reden. Nu heb je van die idioten die anderen gaan vragen wat ik doe terwijl ik er zelf ook ben en zelf heel goed kan antwoorden op die vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.
Mensen die op vrouwen vallenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mensen die een vriendje hebben dat niet twi is
Who cares?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar normaal wat voorzichtiger mee bent ja.
Relaxquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.
[..]
Klopt en dat is met een reden. Nu heb je van die idioten die anderen gaan vragen wat ik doe terwijl ik er zelf ook ben en zelf heel goed kan antwoorden op die vragen.
Maar goed, dat is natuurlijk te verwachten he.
Ik ben gewoon relax hoor. Ik snap alleen niet zo goed waarom je aan DG vraagt wie ik date, terwijl ik hier zelf post. Ik vind dat nogal achterlijk namelijk.quote:
Omdat hij zei dat je een fokvriendje had. Toen zei ik: twi? Terwijl ik hem quotte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon relax hoor. Ik snap alleen niet zo goed waarom je aan DG vraagt wie ik date, terwijl ik hier zelf post. Ik vind dat nogal achterlijk namelijk.
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookalquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar samzz waarom is het allemaal zo geheimzinnig, gisteren al over de leeftijden...
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookal
Je bent gewoon een zielig figuur, ook dat zei ik gisteren al
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks geheimzinnigs aan, ik ben ouder dan haar, vertelde ik je gisteren ookal
Je bent gewoon een zielig figuur, ook dat zei ik gisteren al
En verder, wie ben jij en waar bemoei jij je mee sukkeltje
vol spammen over onze relatie nog welquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is het.
Omdat er weer een behoefte is aan drama. We hebben immers met z'n allen een te gezellige lange dag gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, vragen wat het leeftijdsverschil is maakt mijn een gigantisch zielig figuur... eerst beide heel het topic vol spammen over jullie relatie. En als je er dan naar vraagt is het.
Helemaal niet geheimzinnig. Het is nog heel pril en ik heb geen zin om alles aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar samzz waarom is het allemaal zo geheimzinnig, gisteren al over de leeftijden...
Vraag het me soms hier wel af... normaal communiceren kan hier niet zie onderstaand voorbeeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat er weer een behoefte is aan drama. We hebben immers met z'n allen een te gezellige lange dag gehad.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En verder, wie ben jij en waar bemoei jij je mee sukkeltje
ga ik vanavond ook dooen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zou liever puppies knuffelen..
Normaal communiceren kan heel goed, maar je lult gewoon domquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag het me soms hier wel af... normaal communiceren kan hier niet zie onderstaand voorbeeld.
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, heb het niet in mijn glazenbol gezien heh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet geheimzinnig. Het is nog heel pril en ik heb geen zin om alles aan de grote klok te hangen.
Zo spannend is het allemaal niet, hoor. En ik snap niet zo goed waarom jij dat wel lijkt te vinden.
Hij zei alleen dat er wat was tussen jullie twee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal communiceren kan heel goed, maar je lult gewoon dom
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, hebben het niet in mijn glazenbol gezien heh.
Inderdaad, we spammen alles vol en we hebben al jaren een relatie, daar komt het op neerquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, heb het niet in mijn glazenbol gezien heh.
Ik kom niet om te spammen. Ik kom hier omdat er een aantal toffe mensen posten. En wij hebben dus geen relatie, we daten gewoon, niet meer niet minder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hallo, jullie komen beiden in dit topic om het vol te spammen. Hoe denk je dat ik weet dat jullie een relatie hebben, hebben het niet in mijn glazenbol gezien heh.
quote:
Ja sam en steefquote:
Wat ben je ook een stomme kut he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja sam en steef
sorry ik kon het niet laten
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.quote:
Kut he wanneer 2 mensen het leuk met elkaar hebben en jij eenzaam bent, ik snap dat het lastig is man, maar hou vol en op elk potje past een dekseltje. Over out.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.
Mijn kutje is helemaal niet stom!quote:
We leven niet meer in de jaren 60.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze daten alleen nog maar shhhtttt niet doorvertellen. Over out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |