print je ze ook uit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon elke dag even fappen op je fotos en ik houd het wel vol
Gisteravond goed zat van geworden. Niet eens zo slecht bier, moet ik zeggen.quote:
Als je echt zat wilt worden van bier, moet je corona nemen, drinkt het snelt weg van allemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteravond goed zat van geworden. Niet eens zo slecht bier, moet ik zeggen.
M'n bestelling zou moeten aankomen om 19:20, toen werd het veranderd naar 19:50 en ik heb het nu nog niet.quote:
veel haters heeft Heineken. Die haters zijn alllemaal van die puisterige hertog jan aanbidders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteravond goed zat van geworden. Niet eens zo slecht bier, moet ik zeggen.
ik zou niet eens meer betalen als ze alsnog komenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n bestelling zou moeten aankomen om 19:20, toen werd het veranderd naar 19:50 en ik heb het nu nog niet.
gewoon bellen mens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n bestelling zou moeten aankomen om 19:20, toen werd het veranderd naar 19:50 en ik heb het nu nog niet.
Nee, man. Desperado'squote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je echt zat wilt worden van bier, moet je corona nemen, drinkt het snelt weg van allemaal.
Klopt. Al moet ik zeggen dat Hertog Jan wel lekker bier is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
veel haters heeft Heineken. Die haters zijn alllemaal van die puisterige hertog jan aanbidders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |