Ben benieuwdquote:
Je hoeft het ook niet op te eten of zo...quote:
Wie precies?quote:
Hoi alone, coolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi people, ik heb antwoord gekregen van Julius over de gifjes-foto- app van topchef:
hartstikke leuk, vereerd,
groet
J
Alleen weet ik nog niet of topchef in het najaar weer terugkomt, dat antwoord hoop ik ook nog te krijgen
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef zoem het volgende:
Erg kort, maar krachtig! Jammer dat Kraan en Juul relatief weinig aan interactie met de kijkers/fans doen.
Mag ik je aanraken?@?!?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.
Heeft Juul een tattoo? vind ik niks voor hemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.
Van zijn favoriete groente.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:48 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Heeft Juul een tattoo? vind ik niks voor hem
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 14:16:00de mooiste langoustines in Giethoorn, joekels die "lango's Kruithof" vanavond om 19.00 uur op RTL5 @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Oh dan heb je gelukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf hem zo nog steeds de vader van Eric Corton vindenquote:
De enige Holy Mac is MacGyverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Cateye2011 het volgende:
Holy Mac, da's geen kleintje!Ik zal eens opletten of ik de tattoo kan ontdekken vanavond.
Haha nice!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi people, ik heb antwoord gekregen van Julius over de gifjes-foto- app van topchef:
groet
J
Alleen weet ik nog niet of topchef in het najaar weer terugkomt, dat antwoord hoop ik ook nog te krijgen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
Mag ik je voorstellen aan Gijs de eerste?
Leuk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
groet
J
Vind je het gek, die fans sporen ook niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef zoem het volgende:
Erg kort, maar krachtig! Jammer dat Kraan en Juul relatief weinig aan interactie met de kijkers/fans doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |