Mag ik je aanraken?@?!?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.
Heeft Juul een tattoo? vind ik niks voor hemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.
Van zijn favoriete groente.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:48 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Heeft Juul een tattoo? vind ik niks voor hem
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 14:16:00de mooiste langoustines in Giethoorn, joekels die "lango's Kruithof" vanavond om 19.00 uur op RTL5 @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Oh dan heb je gelukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf hem zo nog steeds de vader van Eric Corton vindenquote:
De enige Holy Mac is MacGyverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Cateye2011 het volgende:
Holy Mac, da's geen kleintje!Ik zal eens opletten of ik de tattoo kan ontdekken vanavond.
Haha nice!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi people, ik heb antwoord gekregen van Julius over de gifjes-foto- app van topchef:
hartstikke leuk, vereerd,
groet
J
Alleen weet ik nog niet of topchef in het najaar weer terugkomt, dat antwoord hoop ik ook nog te krijgen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
Mag ik je voorstellen aan Gijs de eerste?
Leuk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi people, ik heb antwoord gekregen van Julius over de gifjes-foto- app van topchef:
hartstikke leuk, vereerd,
groet
J
Alleen weet ik nog niet of topchef in het najaar weer terugkomt, dat antwoord hoop ik ook nog te krijgen
Vind je het gek, die fans sporen ook niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef zoem het volgende:
Erg kort, maar krachtig! Jammer dat Kraan en Juul relatief weinig aan interactie met de kijkers/fans doen.
Fijne vakantie CEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:09 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben er helaas vanavond niet bij, ik ben er pas volgende week vrijdag weer. Veel plezier allemaal en tot volgende week!![]()
Naar wel natuurlijk culinair hoogstaand land oid ga je?quote:
Naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naar wel natuurlijk culinair hoogstaand land oid ga je?
Altijd leukquote:
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Altijd leukEn goede schnitzels en bier
Have fun
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Auf Wienerschnitzel!(krijg er honger van)
Shit, de griesmeelpudding vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef Drassss het volgende:
Eventjes wat muesli wegwerken voordat ik hersenen ga zien
Uiteindelijk niet gelukt om die van gister te zien, maar we krijgen hersenen vandaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef Drassss het volgende:
Eventjes wat muesli wegwerken voordat ik hersenen ga zien
Ja.. van Gijs de koequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gelukt om die van gister te zien, maar we krijgen hersenen vandaag?
Arme Gijsquote:
Hersenen, varkenstong, wang en nog iets...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gelukt om die van gister te zien, maar we krijgen hersenen vandaag?
Gelukkig heb ik m'n eten al even opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hersenen, varkenstong, wang en nog iets...
Huh, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef roos85 het volgende:
Oh die promo van Flevolanddat wordt lachen!
Was net op de reclamequote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n eten al even op
Lekker even uitbuikenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n eten al even op
quote:
Gokje; witvis met paprika en uitje in een braadzak, samen met pasta pesto?quote:
Stalkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Gokje; witvis met paprika en uitje in een braadzak, samen met pasta pesto?
Hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Gokje; witvis met paprika en uitje in een braadzak, samen met pasta pesto?
En een welkomstmomentjequote:
Ja Kraan ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Voor de oplettende kijker: er hangen foto's van Juul en Kraan in die keuken
Een kraanvogel en een grote beer?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Voor de oplettende kijker: er hangen foto's van Juul en Kraan in die keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |