quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
Mag ik je voorstellen aan Gijs de eerste?
Mwoa, het is al dood... en ze hoeven het niet te eten he...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef Albertoooo het volgende:
Krijgen we morgen nou een Topchef uitzending? Ik vind het meer wat weghebben van Fear Factor
Juul welquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, het is al dood... en ze hoeven het niet te eten he...
Ik zou maar een B&J bak kopen jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
Brr.. dat wordt morgen niet alleen kijken
Dit doet gewoon de blinddoek op.. En schuiven....quote:
Weet ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Morgen is Frank thuis! Die heeft tenslotte een huisdier te leen morgen.
Gewoon stukkie Zwezerik voor jezelf klaarmakenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik ga echt niet zitten eten als ze met organen enzo bezig zijn
zwezerikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon stukkie Zwezerik voor jezelf klaarmaken
Mona Griesmeelpudding met die rode saus morgen eten als ze bezig zijn met die hersenenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik ga echt niet zitten eten als ze met organen enzo bezig zijn
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mona Griesmeelpudding met die rode saus morgen eten als ze bezig zijn met die hersenen
Ben benieuwdquote:
Je hoeft het ook niet op te eten of zo...quote:
Wie precies?quote:
Hoi alone, coolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi people, ik heb antwoord gekregen van Julius over de gifjes-foto- app van topchef:
hartstikke leuk, vereerd,
groet
J
Alleen weet ik nog niet of topchef in het najaar weer terugkomt, dat antwoord hoop ik ook nog te krijgen
Ik kreeg gisteren nog wel een retweet en een antwoord van Julius op mijn opmerking die ik over z'n tattoo had geplaatst op Twitter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef zoem het volgende:
Erg kort, maar krachtig! Jammer dat Kraan en Juul relatief weinig aan interactie met de kijkers/fans doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |