nee hoor laagje topcoat er overheen en gaat primaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef Ties89 het volgende:
wauw die zijn mooi!
Vallen die balletjes er alleen niet snel af??
Leuk hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Ties89 het volgende:
Ohww vandaar! Dankje wel!
Hier als nog de foto's van mijn creaties'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wooow, die lijken me irritant zitten!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas korte nagels dus het geprobeerd nog een beetje op te leuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wow, allemaal supercool!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Ties89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het vet!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk! Die roosjes en die kersjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Ties89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er strak uit! Ik zou die balletjes er binnen no time afgepeuterd hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supermooi!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij vandaag Essence - Gold Rush met Gosh - Holographic.
[ afbeelding ]
Een holo en een gradient
mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef AmyGrace het volgende:
'Pauwen'-nagelsGradient met China Glaze Holly-Day, Bermuda Breakaway en Grape Pop. Gestempeld met China Glaze 2030 en plate BM-212. Voor de stipjes in de stempel heb ik Zoya Ivanka, Mimi en een mix van die twee gebruikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke top coat gebruik jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef AmyGrace het volgende:
'Pauwen'-nagelsGradient met China Glaze Holly-Day, Bermuda Breakaway en Grape Pop. Gestempeld met China Glaze 2030 en plate BM-212. Voor de stipjes in de stempel heb ik Zoya Ivanka, Mimi en een mix van die twee gebruikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil jouw nagels van je vingers trekken en ze op die van mij plakkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef rosakai het volgende:
[..]
welke top coat gebruik jij?
echt super mooi zo!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil jouw nagels van je vingers trekken en ze op die van mij plakken![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ietsjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef Ties89 het volgende:
nee het zijn geen decals, het is gemaakt met platte kwastjes..
maar ik ben druk aan het oefenen op papier en het het lukt al weer ietjes beter..
[ afbeelding ]
mooie kleur!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef afivi het volgende:
Hallon! Ik leef nogHier tussen alle rijles- en BHV-ellende door een holografische NOTD, want de zon schijnt
![]()
[ afbeelding ]
Pupa Holographic in de kleur Strawberry
Ik vind jullie voorgaande posts ook weer superleuk om te zien, ga me binnenkort ook maar eens aan die gradients wagen
Die moet ik hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |