Had je eerder moeten zeggen, hadden we je met bakstenen opgewachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Ha Steven, ik kom gewoon door je woonplaats met die trein zometeen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, hadden we je met bakstenen opgewacht
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, hadden we je met bakstenen opgewacht
Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]Die liefde
Gelukkig rijdt de trein door, hoef ik ook niet uit te stappen in die vieze Albert Heijn stad van je
Wormerveer zat mijn speciale school, en ik zat bij Denis op schoolquote:
alles goedgekomen toch je bent hooggeleidquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormerveer zat mijn speciale school, en ik zat bij Denis op school
Andijkquote:
Street wise jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
alles goedgekomen toch je bent hooggeleid
Andijk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Andijk_!
Dus uitstappen in Bovenkarspel-Grootebroek.
Enige toffe aan Bovenkarspel is de Bantam. Lekker jonge meisjes hosselen daar.
Ja maar vanmiddag was het lekker weer om te vissenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
het is te vroeg man, de visjes komen later pas
echte vissers gaan als het regent en onweert..quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag was het lekker weer om te vissen
Het was of dit, en daar opgepikt worden in Grootebroek, of naar Hoorn en dan de bus pakken en een kankereind lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Street wise ja
[..]
Andijk?
Dan kan je toch beter naar Alkmaar gaan en daar de bus pakken?
Maar jij gaat via Hoorn zeker
Je had het ff eerder moeten zeggen man, dan hadden we in Zaandam ff kunnen gaan bieren, en je had eerder moeten weggaan danquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was of dit, en daar opgepikt worden in Grootebroek, of naar Hoorn en dan de bus pakken en een kankereind lopen_!
Nahquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
echte vissers gaan als het regent en onweert..
Daarom gele regenjas alles J!!!
volgende keer beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik wou ook wel eerder weg, maar heb te lang geslapen. Was kapot door de nachtdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |