Like I give a shitquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hater
JE HEBT BIJ DEZE AL JE KANSEN VOOR DE TOEKOMST VERPEST.
Deze serie topics niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar udowu bestaat langer dan dat.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef Intronic het volgende:
why pleej hard to get when hard to want :SS
kinderlokker in de dopquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn buurjongen: Snoep of je leven
Ik: Snoep, heb je snoep?
Mijn buurjongen: Uhh de bal ligt in jullie achtertuin
Ik: Oh zal ik even de poort open doen![]()
Toen heb ik de poort open gedaan en heb ik hem een pakje kauwgom gegeven.
Toen ik de poort weer dicht deed bedacht ik me pas dat ze dat nu vaker gaan doen
kom je ook adam zaterdag?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Monopoly het volgende:
Lieverds, tot zaterdagavond weer. Ik ga naar de camping. Kusjes aan de dames en kusje voor Dalando!
Hij wou nietquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Monopoly het volgende:
Lieverds, tot zaterdagavond weer. Ik ga naar de camping. Kusjes aan de dames en kusje voor Dalando!
aahhh jammer man, werkze danquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom er langs met de trein, maar veel spullen en mag niet drinken ivm vroege dienst zondag.
De naam / afkorting "UDOWU" bestaat inderdaad al veel langer, maar deze serie, waar vanaf de telling van de huidige serie is gestart op 24 aug 2011, zat ik in deel 1.quote:
Als jij gaat huilen in een hoekje he, mag ik dan met uft buitenspelen?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit schijnt te helpen, gr gr je dokter
dag schatje <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Monopoly het volgende:
Tis maar hoe je het bekijkt. Ik zie het duidelijk anders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
De naam / afkorting "UDOWU" bestaat inderdaad al veel langer, maar deze serie, waar vanaf de telling van de huidige serie is gestart op 24 aug 2011, zat ik in deel 1.
Loooooolquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit schijnt te helpen, gr gr je dokter
Waar is mijn kusje, batsaapquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |