abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125273528
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Stefan het volgende:
Nieuw personage voor deel 2

[ afbeelding ]
Sunchaser :')

Wat faal je weer legendarisch hard O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 14 april 2013 @ 20:32:00 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125281093
Nou, ze is wel lekkerder dan die homo met zn lange haar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_126019986
Avengers 2 Reveals Two New Characters in its Script

quote:
Although there is not an official confirmation, there is a very strong theory that Scarlet Witch and Quicksilver will be joining the team in Avengers 2. Bleeding Cool compiled a number of sources that lean towards these characters being included in the current script. If you watch the video below, you will hear Joss Whedon confirm that he is excited to include a brother and sister on the team. Kevin Feige was asked about this and of course abstained from answering, but everyone knows a “no comment” means it’s a yes.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:16:05 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_126023579
Broer en zus?

Misschien Northstar en Aurora.
Misschien Quicksilver en Polaris.
Empath en Monet.
Cable en Marvel Girl.
X-Man en Marvel Girl.
Xavier en Cassandra Nova.
Cannonball en Husk.
Bishop en Shard.
Human Torch en Invisible Woman.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_126024701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:38 schreef Rogan het volgende:
Avengers 2 Reveals Two New Characters in its Script

[ afbeelding ]

[..]

Mooi detail over de rechten van deze characters en de overeenkomst die Marvel met Fox heeft:

Marvel Studios President Kevin Feige previously revealed that rights allow for the mutant siblings to appear in both the Marvel cinematic universe and in 20th Century Fox's X-Men universe.

"We both have them," Feige told SuperHeroHype last summer. "There's a specific arrangement with those two characters that would allow us to use them with 'Avengers,' but not discuss or reference their mutant or Magneto-related lineage. They can use them as mutants and as Magneto's relatives, but cannot have anything to do with 'The Avengers'."

http://www.superherohype.(...)rvels-the-avengers-2
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:50:20 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126027423
Dus als ze hen vragen wie hun ouders zijn, dan blijven ze stug volhouden dat ze zijn opgevoed door een koe? OK.

Scarlet Witch is tof, Quicksilver heb ik altijd maar een saaie lul gevonden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:52:28 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_126027518
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus als ze hen vragen wie hun ouders zijn, dan blijven ze stug volhouden dat ze zijn opgevoed door een koe? OK.

Scarlet Witch is tof, Quicksilver heb ik altijd maar een saaie lul gevonden.
Heb ik juist andersom. Ik heb helemaal niks met Scarlet Witch, misschien omdat haar krachten zo vaag zijn, of omdat ze er suf uitziet. Quicksilver echter kan ik helemaal begrijpen. Hij is een lul, maar begrijpelijk.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:17:03 #208
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126028388
Quicksilver vond ik altijd maar een flauwe kopie van The Flash, maar dan eentje die snel (hihi) op zijn tenen is getrapt waardoor hij altijd te hard van stapel loopt (hihi).

Los van de inhoud van de personages zelf vond ik het zusje beter bij de Avengers horen dan het broertje, die bleef toch een gefrustreerde mutant. Al hoeft dan in een film niet hetzelfde te zijn.

Benieuwd of hun Avengers-groep niet te groot gaat worden, er zitten toch ook nog films voor Black Panther en Ant-Man aan te komen, zou me verbazen indien Wasp niet op één of andere manier in die laatste zat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:21:15 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126028541
En altijd ondergewaardeerd door papa, boehoehoe
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:24:38 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_126028646
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quicksilver vond ik altijd maar een flauwe kopie van The Flash, maar dan eentje die snel (hihi) op zijn tenen is getrapt waardoor hij altijd te hard van stapel loopt (hihi).

Los van de inhoud van de personages zelf vond ik het zusje beter bij de Avengers horen dan het broertje, die bleef toch een gefrustreerde mutant. Al hoeft dan in een film niet hetzelfde te zijn.

Benieuwd of hun Avengers-groep niet te groot gaat worden, er zitten toch ook nog films voor Black Panther en Ant-Man aan te komen, zou me verbazen indien Wasp niet op één of andere manier in die laatste zat.
Ik vermoed dat bijvoorbeeld Iron Man er niet in zit. Coulsen is er natuurlijk niet bij.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 mei 2013 @ 18:27:24 #211
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_126030680
Zou dit een opstap naar de House of M serie zijn?? :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_126032063
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broer en zus?

Misschien Northstar en Aurora.
Misschien Quicksilver en Polaris.
Empath en Monet.
Cable en Marvel Girl.
X-Man en Marvel Girl.
Xavier en Cassandra Nova.
Cannonball en Husk.
Bishop en Shard.
Human Torch en Invisible Woman.
Zo jongen, kreeg je een comic nerdgasm?

Het is echt fantastisch dat ik nooit 1 van de comics heb gelezen van welke van de Marvel of DC figuren dan ook.

Geef mij maar films.
pi_126252524
quote:
The news of Robert Downey Jr’s $50 million+ Avengers payday becoming public knowledge is the real-life equivalent of Thor‘s hammer falling from the sky, as it has shaken the Marvel universe.

In comparison to Downey’s deal, the rest of the cast were reportedly paid $200K for their roles in the $1.1 billion blockbuster. Now that Marvel’s looking to execute their sequel options, things are getting interesting. The cast is looking for $5 million upfront and a bigger piece of the back-end while Marvel is allegedly threatening to recast — a tactic they’ve proven works pretty well in the past. The only card the cast has to play is a wild one; Downey himself.

With his contract obligations under his belt, Marvel will have to sweeten the pot if they want their star back for future sequels. But to Marvel’s chagrin, the Avengers are assembling with Downey as the leader. Deadline reports that the actor won’t sign for The Avengers 2 unless his cast mates are fairly compensated. “He’s the only guy with real power in this situation. And balls of steel, too. He’s already sent a message that he’s not going to work for a place where they treat his colleagues like shit,” says a rep who only cares about their percentage.

Personally, I feel like the real talent with Marvel films is behind the camera, and the money should be put on the screen. It doesn’t matter which actor dons the mask. 40% – 60% of these movies are all CGI anyway. As long as Marvel turns out quality films with awesome special effects, the talent will remain irrelevant. The Hulk proved that.
Bron.

pi_126253730
De Avengers worden in real life een team en strijden tegen de makers van de avengers xd

Ik geef ze trouwens geen ongelijk. Dat RDJ iets meer krijgt snap ik... maar 25 keer zoveel dan zijn medespelers is wel heel gek.
pi_126255293
Het is toch eigenlijk zwaar debiel dat hij zo ontzettend veel geld krijgt.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:35:11 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126255363
Nee, de film brngt met dvd en tv etc minstens 2 miljard dollar op
Het is debiel dat de rest zo weinig krijgt

Dit is n boeiend artikel
http://www.theatlanticwir(...)ng-over-money/65006/

Kan ook zomaar zijn dat er gerecast gaat worden.
pi_126255604
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze verdienen er miljarden mee, dus nee niet echt.
pi_126255689
Nou als je ziet dat de Iron Man films veruit meer ophaalden van Captain America en Thor vind ik het niet zo gek raar. Robert Downey Jr = Iron Man, geen enkele andere acteur kan hem nu vervangen. Terwijl de anderen stuk voor stuk vervangbaar zijn.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:49:49 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126255828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, het was gewoon gescript. Je kunt immers niet het samenkomen van het team op iemands dood laten hangen en dan tijdens het filmen twijfelen of je die dood wel door moet laten gaan. :+
Blijkbaar is de dood toch in scene gezet
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:51:54 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126255899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Ooku het volgende:
Nou als je ziet dat de Iron Man films veruit meer ophaalden van Captain America en Thor vind ik het niet zo gek raar. Robert Downey Jr = Iron Man, geen enkele andere acteur kan hem nu vervangen. Terwijl de anderen stuk voor stuk vervangbaar zijn.
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
pi_126255903
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee hij heeft gewoon een goeie deal gemaakt.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:52:46 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126255928
Krijgt junior nog steeds pas betaald nadat de opnames klaar zijn?
pi_126256032
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
Ja ik was ook verrast door Ruffalo. Die mag wel blijven
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:57:24 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_126256091
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Pinkeye?
Je bedoelt Hawkguy?
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:58:14 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126256122
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pinkeye?
Je bedoelt Hawkguy?
Ja, ik bedoel Hawkguy _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')