quote:Although there is not an official confirmation, there is a very strong theory that Scarlet Witch and Quicksilver will be joining the team in Avengers 2. Bleeding Cool compiled a number of sources that lean towards these characters being included in the current script. If you watch the video below, you will hear Joss Whedon confirm that he is excited to include a brother and sister on the team. Kevin Feige was asked about this and of course abstained from answering, but everyone knows a “no comment” means it’s a yes.
Mooi detail over de rechten van deze characters en de overeenkomst die Marvel met Fox heeft:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:38 schreef Rogan het volgende:
Avengers 2 Reveals Two New Characters in its Script
[ afbeelding ]
[..]
Heb ik juist andersom. Ik heb helemaal niks met Scarlet Witch, misschien omdat haar krachten zo vaag zijn, of omdat ze er suf uitziet. Quicksilver echter kan ik helemaal begrijpen. Hij is een lul, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus als ze hen vragen wie hun ouders zijn, dan blijven ze stug volhouden dat ze zijn opgevoed door een koe? OK.
Scarlet Witch is tof, Quicksilver heb ik altijd maar een saaie lul gevonden.
Ik vermoed dat bijvoorbeeld Iron Man er niet in zit. Coulsen is er natuurlijk niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quicksilver vond ik altijd maar een flauwe kopie van The Flash, maar dan eentje die snel (hihi) op zijn tenen is getrapt waardoor hij altijd te hard van stapel loopt (hihi).
Los van de inhoud van de personages zelf vond ik het zusje beter bij de Avengers horen dan het broertje, die bleef toch een gefrustreerde mutant. Al hoeft dan in een film niet hetzelfde te zijn.
Benieuwd of hun Avengers-groep niet te groot gaat worden, er zitten toch ook nog films voor Black Panther en Ant-Man aan te komen, zou me verbazen indien Wasp niet op één of andere manier in die laatste zat.
Zo jongen, kreeg je een comic nerdgasm?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broer en zus?
Misschien Northstar en Aurora.
Misschien Quicksilver en Polaris.
Empath en Monet.
Cable en Marvel Girl.
X-Man en Marvel Girl.
Xavier en Cassandra Nova.
Cannonball en Husk.
Bishop en Shard.
Human Torch en Invisible Woman.
Bron.quote:The news of Robert Downey Jr’s $50 million+ Avengers payday becoming public knowledge is the real-life equivalent of Thor‘s hammer falling from the sky, as it has shaken the Marvel universe.
In comparison to Downey’s deal, the rest of the cast were reportedly paid $200K for their roles in the $1.1 billion blockbuster. Now that Marvel’s looking to execute their sequel options, things are getting interesting. The cast is looking for $5 million upfront and a bigger piece of the back-end while Marvel is allegedly threatening to recast — a tactic they’ve proven works pretty well in the past. The only card the cast has to play is a wild one; Downey himself.
With his contract obligations under his belt, Marvel will have to sweeten the pot if they want their star back for future sequels. But to Marvel’s chagrin, the Avengers are assembling with Downey as the leader. Deadline reports that the actor won’t sign for The Avengers 2 unless his cast mates are fairly compensated. “He’s the only guy with real power in this situation. And balls of steel, too. He’s already sent a message that he’s not going to work for a place where they treat his colleagues like shit,” says a rep who only cares about their percentage.
Personally, I feel like the real talent with Marvel films is behind the camera, and the money should be put on the screen. It doesn’t matter which actor dons the mask. 40% – 60% of these movies are all CGI anyway. As long as Marvel turns out quality films with awesome special effects, the talent will remain irrelevant. The Hulk proved that.
Ze verdienen er miljarden mee, dus nee niet echt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is toch eigenlijk zwaar debiel dat hij zo ontzettend veel geld krijgt.
Blijkbaar is de dood toch in scene gezetquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, het was gewoon gescript. Je kunt immers niet het samenkomen van het team op iemands dood laten hangen en dan tijdens het filmen twijfelen of je die dood wel door moet laten gaan.
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Ooku het volgende:
Nou als je ziet dat de Iron Man films veruit meer ophaalden van Captain America en Thor vind ik het niet zo gek raar. Robert Downey Jr = Iron Man, geen enkele andere acteur kan hem nu vervangen. Terwijl de anderen stuk voor stuk vervangbaar zijn.
Nee hij heeft gewoon een goeie deal gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is toch eigenlijk zwaar debiel dat hij zo ontzettend veel geld krijgt.
Ja ik was ook verrast door Ruffalo. Die mag wel blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
Pinkeye?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
Ja, ik bedoel Hawkguyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |