Het is ook de tijdgeest, maar ik heb laatst Batman Returns opnieuw gekeken en die film staat nog steeds als een huis. Batman 1 vind ik vrij saaiquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah.
Het grote verschil vind ik is dat er veel meer diepgang in zit.
Nu is dat niet zo gek met een trilogie, maar vind de batman met Keaton te plat.
Of het wordt nog donkerder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Tony Stark niet meer in het Iron-man pak zou zitten bedoel je?
Niet een, maar aardig wat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of het wordt nog donkerder.
Zoals iemand zei, er zijn vele verhaallijnen van Marvel. Volgens mij is er ook een met een ander als IM
Wolvie is sowieso lid van de Avengers op een punt, dus dat kan makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Stefan het volgende:
Ze kunnen ook Stark/IM helemaal uit de Avengers halen en proberen of ze Spiderman en Wolverine kunnen leasen
Stark heeft zn pakken opgeblazen dus je kan m makkelijk skippen
Spiderman zit ook in The Avengers. Er zijn ook verhaalllijnen dat Iron Man niet in de Avengers zit dus als ze moeilijk doen, geen nieuwe contracten maar nieuwe mensenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wolvie is sowieso lid van de Avengers op een punt, dus dat kan makkelijk.
Iron Man gaat op een gegeven moment mee met de Guardians of the Galaxy, dus dan kan dat mooi als excuus gebruikt worden.![]()
Klopt, maar dat is rechtentechnisch weer wat moeilijker schijnt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Spiderman zit ook in The Avengers. Er zijn ook verhaalllijnen dat Iron Man niet in de Avengers zit dus als ze moeilijk doen, geen nieuwe contracten maar nieuwe mensen
Vond IM3 al te ver gezocht iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
Boeiend. IM is nu wel klaar toch? kan me niet voorstellen dat er nu nog een film beter dan de eerste gemaakt gaat worden. Het is toch meer van hetzelfde ondertussen.
Wel mooie beeldopvulling...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
Bw mag wat mij betreft er gewoon compleet uit gelaten worden.
Vind haar zeer weinig toevoegen aan de verhaallijn in de films.
Beetje beeldopvulling, meer niet.
Spiderman leasen en dan de winst delen met FOX? Ze zijn niet gek of zo!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Stefan het volgende:
Ze kunnen ook Stark/IM helemaal uit de Avengers halen en proberen of ze Spiderman en Wolverine kunnen leasen
Stark heeft zn pakken opgeblazen dus je kan m makkelijk skippen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
Boeiend. IM is nu wel klaar toch? kan me niet voorstellen dat er nu nog een film beter dan de eerste gemaakt gaat worden. Het is toch meer van hetzelfde ondertussen.
Helemaal niet meer van hetzelfde en helemaal niet klaar -_-quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
1 van de vetste superhero movies ooit... 1 na grootste openingsweekend ooit... maar geen behoefte om m te zien -_- failquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om de derde in de bios te zien eigenlijk
uhm.... duidelijk Silver Linings Playbook niet gezien -___-quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Plus tikkie te jong ogend denk ik. Teveel mooiboy.. korpsballetje.
dit zegt meer over de hype die vooraf is opgebouwd (ondermeer door de twee (drie, als je Avengers meetelt) goede films die eraan vooraf gingen) dan over de film zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef kossikvassik het volgende:
1 na grootste openingsweekend ooit...
zullen ze wel een andere verdeelsleutel voor hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Spiderman leasen en dan de winst delen met FOX? Ze zijn niet gek of zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |