De nieuwe Hawkguy serie is geweldig. Met andere Hawkeye, Pizzadog en Grills.quote:
Terene Howard was ook vervangen zonder een centje pijn en er hebben nu al drie mannen Hulk gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Nic1 het volgende:
Hawkeye en BW zijn simpel te vervangen (door acteurs, of andere Marvel karakters). Bij de hulk hebben ze al gezien dat het niet slechter hoeft uit te pakken als ze een nieuwe acteur nemen, en CA is ook nog wel te vervangen.
Stark is ook wel te vervangen, gebeurd in de comics regelmatig dat hij er weer anders uit ziet, iig qua tekenstijl en ook qua teksten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Nic1 het volgende:
Hawkeye en BW zijn simpel te vervangen (door acteurs, of andere Marvel karakters). Bij de hulk hebben ze al gezien dat het niet slechter hoeft uit te pakken als ze een nieuwe acteur nemen, en CA is ook nog wel te vervangen.
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stark is ook wel te vervangen, gebeurd in de comics regelmatig dat hij er weer anders uit ziet, iig qua tekenstijl en ook qua teksten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goed
Met Batman werkt het, er hebben al tig mensen Superman gespeeld, inclusief de tv series
Welke gast van the hang over? Oh zeker.. Bradley Cooper. Nee manquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goed
Met Batman werkt het, er hebben al tig mensen Superman gespeeld, inclusief de tv series
Bradley Cooper - IMDbquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.
Bij Batman werkt het omdat een trilogie was en de vorige reeks batmannen niet met elkaar verbonden waren.
Gaat wel wat lastiger worden in het Marvel universum maar ook daar veranderen constant dingen en personages.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het elke keer als een acteur met een grote rol vervangen wordtik kan me ook niks anders voorstellen dan RDJ als Tony Stark. Vind hem ook perfect voor die rol, kan niemand bedenken die het over moet nemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoel Bradley Cooperquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.
Bij Batman werkt het omdat een trilogie was en de vorige reeks batmannen niet met elkaar verbonden waren.
Gaat wel wat lastiger worden in het Marvel universum maar ook daar veranderen constant dingen en personages.
Grappig, knap en met een randje (silver lining playbook)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Mjah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bradley Cooper - IMDb
Waarschijnlijk deze. Kan me niet voorstellen dat die andere 2 het zijn
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah.
Vind 'm niet arrogant genoeg overkomen als Tony Stark.
Gosseling zie ik niet als Stark. En Downey is ook knap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke gast van the hang over? Oh zeker.. Bradley Cooper. Nee mannet als Goseling teveel mooiboy gehalte. (Net als Ryan Renolds)
Silver Lining Playbook niet gezien?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Plus tikkie te jong ogend denk ik. Teveel mooiboy.. korpsballetje.
Ik vind Christian Bale veel beter als Bruce Wayne dan Michael Keaton.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, wie zou Michael Keaton als Batman zien?
Topfilm, met glansrol van Cooperquote:
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuumquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind Christian Bale veel beter als Bruce Wayne dan Michael Keaton.
Zal hem eens kopen bij de piratenwinkelquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Topfilm, met glansrol van Cooper
En dat arrogante van Stark, das geacteerd natuurlijk, en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Ik hoop het niet, aangezien Stark altijd dat arrogante heeft gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Topfilm, met glansrol van Cooper
En dat arrogante van Stark, das geacteerd natuurlijk, en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Mjah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuum
Dat zou betekenen dat Tony Stark niet meer in het Iron-man pak zou zitten bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Ik zou wel eens een Batman/X-men/Avengers film willen zien in de stijl van Teenage Ninja Mutant Turtles:quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |