dat eeuwige gedram over hoe geweldig het lenteakkoord is ook wel, zij het in een ander opzicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wel meer huillie huillie als je het mij vraagt.
Nog niets.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er tot nu toe is gezegd in het debat door beide kemphanen?
blablablaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Er heeft nog geen debat plaatsgevonden. Beide kandidaten hebben nog even de loftrompet over zichzelf mogen schallen.
Ik heb dat eigenlijk altijd wel een beetje gehad. Altijd het gevoel dat ze iets stoms of onhandigs kan gaan zeggen. Een beetje ongemakkelijk om naar te kijken vind ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Met elke minuut die ik Sap op tv zie ga ik haar steeds minder goed vinden.
Sap na Halsema is een beetje zoals Kant na Marijnissenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk altijd wel een beetje gehad. Altijd het gevoel dat ze iets stoms of onhandigs kan gaan zeggen. Een beetje ongemakkelijk om naar te kijken vind ik.
Femke was natuurlijk dan ook wel een master debater.
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Sap na Halsema is een beetje zoals Kant na Marijnissen
Van Kant was ik een beetje bang, van Sap niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon een beetje een ongelukkige neutrale blikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef marcodej het volgende:
Dibi steeds met een verongelijkt bekje als zijn statement niet overkomt bij publiek.
Geforceerd proberen te scoren hebben beiden met elkaar gemeen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ben bang dat dit het is. Meer zit er niet in bij hem.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik hoop dat Dibi gewoon wat moet inkomen, en het niet de hele avond zo slecht blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |