quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Inkijk is niet diep genoeg inderdaad.
Da's waar, maar als kleinere partij tel je je zegeningenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dat ben ik uiteraard met je eens, maar het staat nogal lullig. "Ja, er ligt nu wel een heel rechts akkoord dat er dankzij onze steun is, maar tenminste is het passend onderwijs weer gered! Dus puh!"
But fo' realz. Doe een beetje kleur aan in plaats van zo'n outfit waarbij je in het decor wegvaltquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Inkijk is niet diep genoeg inderdaad.
De outfit die haar eerste keus was, kon ze niet meer aan, er zaten ineens gekke gaten in de rug. Geen idee waar het van komt.quote:
welke inhoud?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
But fo' realz. Doe een beetje kleur aan in plaats van zo'n outfit waarbij je in het decor wegvalt
Ahum, terug naar de inhoud.
Maar wel meer huillie huillie als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit klinkt al wel een stuk minder slaapverwekkend dan het verhaal van Jolande Sap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Jolande.
[ Bericht 24% gewijzigd door timmmmm op 21-05-2012 20:56:11 ]
Vind je? Ik vind het wel een mooie aanloop eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wel meer huillie huillie als je het mij vraagt.
dat eeuwige gedram over hoe geweldig het lenteakkoord is ook wel, zij het in een ander opzicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wel meer huillie huillie als je het mij vraagt.
Nog niets.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er tot nu toe is gezegd in het debat door beide kemphanen?
blablablaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Er heeft nog geen debat plaatsgevonden. Beide kandidaten hebben nog even de loftrompet over zichzelf mogen schallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |