Dat wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik stem geen GroenLinks, maar ik vind Tofik echt super. Die Sap is volgens mij een infiltrant uit de VVD-hoek. Ik snap echt niet wat zij bij GL doet.
Femke was ook echt tof, helaas moest zij 'ineens' weg, heel toevallig bij de stemming over de bezetting van het Nederlandse leger van Afghanistan.
Tofik is een echte GroenLinkser, iemand met een goed hart, goede en scherpe analyses, iemand die echt links en groen is.
Toch is hij van de huidige GroenLinks-Kamerleden één van de oude rotten.quote:
Het is verkiezingstijd !!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef Specularium het volgende:
Jammere is dat Dibi best goed bezig was de afgelopen maanden voor al dit gezeik speelde.
Nu gooit ie zijn eigen ruiten in, bij Paul de Leeuw gister was het vrij treurig allemaal.
dibi(el) is gewoon omgekocht door rechts om het laatste beetje fut uit dat enge partijtje te knijpen....GG dibquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is verkiezingstijd !!
Juist nu moet je interne conflicten lekker intern uitvechten en niet van de daken gaan schreeuwen hoe ondemocratisch een commissie is.
Die commissie handelde volgens de regels die het GL-partijcongres had aangenomen. Democratisch aangenomen dus. Je kunt het congres verwijten dat de regels niet afgestemd waren op de praktijk en je kunt de commissie, de praktische uitvoerder, verwijten dat ze te laat zagen dat zij zelf hun interpretatie van de regels moeten bijstellen .. ook al lijkt dit op de regels zelf verbuigen.
Maar Dibi... heeft daar een grote strijd voor democratie van gemaakt ..... terwijl het feitelijk om zijn ego gaat
wat zie jij dan wel ?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef klipper het volgende:
Groenlinks laat zich hiermee pas echt zien, jammer genoeg zullen de meeste dat niet zien.
We zien dit maar als te goed......Die Heks is te soft in de ogen van onze Marokaanse vriend.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef klipper het volgende:
Groenlinks laat zich hiermee pas echt zien, jammer genoeg zullen de meeste dat niet zien.
Geen Stijl kiest duidelijk de kant van Tofik.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef SteamBoat het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_peilingen.html#more
LOOOOOOOOOOL die foto......ze kijkt erna alsof ze naar de laatste peilingen kijkt....mooi hoor....eindelijk Groen Links die in de puree zit....quote:
Een echte VVD-er zou nooit overwegen om op Pvv te stemmen eerder op D66.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
Kijk geen HVN, lees geen telegraaf,maar kijk graag Pownews, omdat dat eens wat anders is als al die linkse gemanipuleerde troep die uitgezonden wordt.
Ik twijfelde altijd tussen VVD en PVV ,maar nu niet meer.
PVV is de enige oplossing voor dit land.(het mag nog wat rechtser)
Ik ben nu te vaak belazerd door de VVD en deze krijgt nimmer meer mijn stem.
wie zei dat ik een echte VVD er ben?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Een echte VVD-er zou nooit overwegen om op Pvv te stemmen eerder op D66.
De Pvv is bijna net zo links als de SP alleen alle tokkies associëren een streng immigratie-beleid met ''rechts.''
Die bovenstaande punten willen alle partijenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
wie zei dat ik een echte VVD er ben?
Elke partij die immigratie aanpakt,voor de ouderen wil zorgen, dieren wilt beschermen ed krijgt mijn voorkeur.
En of dat nou links of rechts is boeit me geen K..
PVV doet niets.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
wie zei dat ik een echte VVD er ben?
Elke partij die immigratie aanpakt,voor de ouderen wil zorgen, dieren wilt beschermen ed krijgt mijn voorkeur.
En of dat nou links of rechts is boeit me geen K..
PVV in een kabinet? volgens mij heb je teveel wiet gerookt en zit je tuinpak te strak.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PVV doet niets.
18 maand in kabinet en niets voorelkaar gekregen.
En ze lopen nog weg ook waardoor ze sowieso nooit meer regeren of gedogen.
PVV = verloren stem.
Je begint minder origineel te worden, dat van dat wietroken heb je ook pas 5x aangehaald bij verschillende gebruikers.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
PVV in een kabinet? volgens mij heb je teveel wiet gerookt en zit je tuinpak te strak.
PVV heeft gewoon als gedoog partner in de kamer gezeten, alleen maar om Links te dwarsbomen.
Hij heeft hier en daar wat meegepakt,maar die 2 brillemannetjes, deden nogal moeilijk blijkbaar.
Nu pakt hij ze terug en moeten ze met de billen bloot en hangen pootjes naar andere partijtjes toe.
Dit pikt de VVD kiezer nooit en gaan allemaal naar de PVV....en dat is het beste wat Nederland kan overkomen.
Kan je niks anders dan op de man te spelen? De PVV heeft bijna niks voor elkaar gekregen. Geen strengere immigratiebeleid in Europa, niet kunnen voorkomen dat er toch bezuinigd moest worden op de zorg, geen burkaverbod en de animal cops zijn ook weer teruggedraaid.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef SteamBoat het volgende:
PVV in een kabinet? volgens mij heb je teveel wiet gerookt en zit je tuinpak te strak.
PVV heeft gewoon als gedoog partner in de kamer gezeten, alleen maar om Links te dwarsbomen.
Hij heeft hier en daar wat meegepakt,maar die 2 brillemannetjes, deden nogal moeilijk blijkbaar.
Nu pakt hij ze terug en moeten ze met de billen bloot en hangen pootjes naar andere partijtjes toe.
Dit pikt de VVD kiezer nooit en gaan allemaal naar de PVV....en dat is het beste wat Nederland kan overkomen.
En toch heb ik liever een Jolande Sap.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik stem geen GroenLinks, maar ik vind Tofik echt super. Die Sap is volgens mij een infiltrant uit de VVD-hoek. Ik snap echt niet wat zij bij GL doet.
Femke was ook echt tof, helaas moest zij 'ineens' weg, heel toevallig bij de stemming over de bezetting van het Nederlandse leger van Afghanistan.
Tofik is een echte GroenLinkser, iemand met een goed hart, goede en scherpe analyses, iemand die echt links en groen is.
Ja ,dus nu allemaal wel op de PVV stemmen zodat ze het wel door kunnen drukken....quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan je niks anders dan op de man te spelen? De PVV heeft bijna niks voor elkaar gekregen. Geen strengere immigratiebeleid in Europa, niet kunnen voorkomen dat er toch bezuinigd moest worden op de zorg, geen burkaverbod en de animal cops zijn ook weer teruggedraaid.
De PVV haalt op 12 september hooguit nog 5 zetels.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
Ja ,dus nu allemaal wel op de PVV stemmen zodat ze het wel door kunnen drukken....
Jullie Wietrok....euh......ribbroekjes weten toch dat je in het kabinet moet zitten om zaken te kunnen verwezelijken?
PVV heeft de VVD en CDA gematst en Links een hak gezet...dat was de opdracht van zijn kiezers.
Hij heeft het goed gedaan en nu de zaak laten klappen zodat er nieuwe verkiezingen komen....das pas politiek!!!! STEM PVV !!!
zie je toch dat ik dat kan...en met mij velen anderen.....jammer he Wietrokende ribbroekdragende zwareshagrokende.......o nee dat had ik al gezegd.....jammer he...knul.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De PVV haalt op 12 september hooguit nog 5 zetels.
Het rommelt in die partij en voor komende maand verwacht ik dat er minimaal 3-4 man uitstappen.
Je kan die partij echt niet meer serieus nemen.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
zie je toch dat ik dat kan...en met mij velen anderen.....jammer he Wietrokende ribbroekdragende zwareshagrokende.......o nee dat had ik al gezegd.....jammer he...knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |