Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens over fokkers gedroomt, weet alleen niet meer waarover en met wiequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer over FOK!kers gedroomd.
Eens opletten dan, vanavond.
Dan breng ik jou ontbijt op bedquote:
Natte droom?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al over Silk, Newbie, Loka en Twi gedroomd.
O wacht, ik heb wel eens over Mur gedroomd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al over Silk, Newbie, Loka en Twi gedroomd.
Is toch leuk om te doen iemand ontbijt op bed brengenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TofIk heb nog maar 1x ontbijt op bed gekregen in mijn leven, dus een 2e keer mag zeker.
hahaha dat is dan wel een bizarre droom!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een keer gedroomd over seks met een FOK!ster.Helaas ook een bloedhekel aan die user.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een keer gedroomd over seks met een FOK!ster.Helaas ook een bloedhekel aan die user.
Dat is het zekerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is toch leuk om te doen iemand ontbijt op bed brengen
Had ik maar iemand die me koffie op bed kon brengenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
staat er geen senseo naast je bed?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik maar iemand die me koffie op bed kon brengen
heb ik al aan gedachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
staat er geen senseo naast je bed?
ik weet wie het isquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
Ja zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel, ik werd ook heel bizar wakker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha dat is dan wel een bizarre droom!
gewoon met zn allen bij mams in bed kruimelen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik wilde het altijd met moederdag doen. Alleen mijn moeder waardeerde meer om met zijn allen tegelijk te ontbijten, dusja.
[..]
Echt wel, ik werd ook heel bizar wakker.
hee flipsels, intronic komt ook zaterdagquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik wilde het altijd met moederdag doen. Alleen mijn moeder waardeerde meer om met zijn allen tegelijk te ontbijten, dusja.
[..]
Echt wel, ik werd ook heel bizar wakker.
Misschien was dat ook wel een reden, dat het bed anders vies raakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon met zn allen bij mams in bed kruimelen!
Yeaaaahquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee flipsels, intronic komt ook zaterdag
Goeie tijden waren datquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.
Oh fuck, moet ik maar eens doen jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel een reden, dat het bed anders vies raakt.![]()
[..]
Yeaaaah![]()
Al gebeld voor 8 man?
8 man?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh fuck, moet ik maar eens doen ja
Whud?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ik eindelijk eens uit bed zonder odol!
Ja, das je weekendje weg, een orgiemarathon met acht man. Heeft´ ie voor jou georganiseerd. Wist je dat niet?quote:
Nee, ik ben blij verrastquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das je weekendje weg, een orgiemarathon met acht man. Heeft´ ie voor jou georganiseerd. Wist je dat niet?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ik eindelijk eens uit bed zonder odol!
Best wel hahaquote:
Even je mama laten bellen, ja toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh fuck, moet ik maar eens doen ja
Waarom dacht ik nu eerst aan een of ander mouthwash-thingie?quote:
6 nuquote:
Mama is er niet nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!
[..]
Best wel haha
[..]
Even je mama laten bellen, ja toch.
Je zou het kunnen combineren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dacht ik nu eerst aan een of ander mouthwash-thingie?
Ach, jij bent ook al wat ouder en zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dacht ik nu eerst aan een of ander mouthwash-thingie?
Oh.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6 nu
Maar er komen misschien nog 2 bij
Te gelijk?quote:
Ja eerst wil helemaal niemand mee en nu opeens meerdere mensen, wat is dat danquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook al wat ouder en zo.
[..]
Oh.
Mint-frisse seks!quote:
Ik mail ze wel ffquote:
That is just wrong on so many levels right now...quote:
En ervarenerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |