SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.waveshirts.com (Goede kwaliteit en ook niet van echt te onderscheiden. Verkoper Bill is te bereiken op wavefutbol@gmail.com, Overigens ook snelle levertijden.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.footballkitstore.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden, goede service en snelle verzending. Betaling alleen via Creditcard of Money Transfer, Geen Paypal dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.soccertriads.com (Goede kwaliteit, volgens mij thaise kwaliteit.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Jersey777.com (Goede thaise kwaliteit. Snelle verzending en zeer snel antwoord op vragen die je ze stuurt. Patches en bedrukking zijn gratis. Betaling via Creditcard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je shirts binnenhebt is het leuk als je ook wat foto's plaatst en contribueert. Bvd
Voor extra info bekijk de post op het XBW Forum.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=158938
[ Bericht 0% gewijzigd door EVH001 op 20-05-2012 19:10:30 ]![]()
LOL @ start pic!
Tha fuck met die Bill, ik zet mijn aandelen tijdelijk opzij. Ik bestel NL elftal shirtjes nu wel bij Jersey777 en doe later deze maand wel bestelling bij Bill zijn nwe Fashionsite voor wat kekke HERMES en BIKKEMBERG polo's.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik stuurde hem gisteren gewoon een mail met daarin de vraag wanneer het weer mogelijk was om te betalen.
En dit kreeg ik terug:
[..]![]()
Zet in de OP bij 9footballshirt.com even erbij dat ze niet reageren op klachtmail en je dus helemaal niet kunt ruilen of geld terug vragen.![]()
Zo ik ben weer 98 euro lichter, net Jersey777 betaald. (Ome Bill ingeruild voor tante Shirley)
Voor diegene die het nummer op Nederlands elftal shirt op de JUISTE plek op de voorkant willen hebben, kunnen gewoon een verzoek doen bij Jersey.
Ik heb ook een Champions league Robben 10 zwart Bayern Munchen custom shirt aangevraagd bij ze en dit was allemaal geen probleem;
Ok,friend.
No problem.
I will put the patches on them.I made the records already.
Zij weten tenminste wat communicatie is. Binnen 15 min. antwoord op je vragen. (kan er ook wel bij in de OP dus)
Dussss...gaan met die banaan!![]()
![]()
Heb je al geprobeerd om via de contactform op de site contact te zoeken??quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zet in de OP bij 9footballshirt.com even erbij dat ze niet reageren op klachtmail en je dus helemaal niet kunt ruilen of geld terug vragen.![]()
Volges mij al 3 verschillende manieren/mailadressen geprobeerd al bijna 2 weken geen reactie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:50 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om via de contactform op de site contact te zoeken??![]()
Ik zou even langs gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volges mij al 3 verschillende manieren/mailadressen geprobeerd al bijna 2 weken geen reactie.![]()
![]()
Ik heb de OP gewijzigd. Weet iemand trouwens hoe snel Jersey777 is met verzenden? En of alle shirts zo goed zijn of dat de nummers/logo verkeerd zitten zoals bij het NL thuisshirt??
En is het chinese of thaise kwaliteit?![]()
In vorige topic had iemand (weet niet meer wie) zijn bestelling volgens mij binnen 1 week binnen (heeft ook fotos gepost). Zover ik weet is het allemaal Thai.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef EVH001 het volgende:
Ik heb de OP gewijzigd. Weet iemand trouwens hoe snel Jersey777 is met verzenden? En of alle shirts zo goed zijn of dat de nummers/logo verkeerd zitten zoals bij het NL thuisshirt??
En is het chinese of thaise kwaliteit?![]()
Mijn NL uitshirt is van thaise kwaliteit, nummers zitten op de plek waar ze horen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef EVH001 het volgende:
En is het chinese of thaise kwaliteit?
8 dagen na bestellen had ik het shirt binnen.![]()
Zonde dat jersey777 geen 11-12 shirts heeft. Ik lees namelijk wel meer klachten over de klantenservice van 9footballOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Aanvulling: rugnummers met originele KNVB logo's erin verwerkt en EURO 2012 toernooi patch en geen "Qualifiers" bullshit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Mijn NL uitshirt is van thaise kwaliteit, nummers zitten op de plek waar ze horen.
8 dagen na bestellen had ik het shirt binnen.![]()
![]()
Kun je iets concreter zijn? 11-12 shirts van wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat jersey777 geen 11-12 shirts heeft. Ik lees namelijk wel meer klachten over de klantenservice van 9football![]()
2011-2012 jerseys denk ik.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Chelsea thuis. Dat 12-13 shirt met goud vind ik echt lelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Kun je iets concreter zijn? 11-12 shirts van wat?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Misschien dat ik er dan ook maar eens ga bestellen als ik de verhalen zo hoor. Wil wel nog wat meer foto's en ervaringen maar het ziet er goed uit![]()
![]()
BAM!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea thuis. Dat 12-13 shirt met goud vind ik echt lelijk
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p4056.html![]()
Dafuq, thanks!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
BAM!
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p4056.html
Ik twijfel nog tussen long sleeve of t-shirtOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Boem BAM!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dafuq, thanks!
Ik twijfel nog tussen long sleeve of t-shirt
http://www.jersey777.com/(...)ey-Shorts-p6253.html
Naam naar eigen keuze.
'Spuit 11' lijkt me wel een geinige voor jou.![]()
![]()
Aanvulling voor de OP mbt Jersey777 "bedrukking en patches zijn gratis en kan je evt custom op elk shirt aanpassen"![]()
Heb net een bestelling gedaan van 10 shirtjes bij jersey777.. aangezien Bill toch niet reageert en geen zin meer heb om op hem te wachten!
Ze heeft mij geadviseerd om het in 2 pakketten te sturen naar 2 NL adressen! (5 om 5 dus)
Had haar ook gevraagd of ze de bedrukking van NL goed zou zetten (ook foto's gestuurd naar haar)
Ze zei dat het goed komt..
Het is nu avond in daar en doet ze morgen op de post!
Overigens wat ze tegen mij zei dat de shirtjes AAA+++++ thai quality is!
Als ik de shirtjes binnen heb post ik foto's!!Hoiiiii!![]()
Thanksquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:07 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Boem BAM!
http://www.jersey777.com/(...)ey-Shorts-p6253.html
Naam naar eigen keuze.
'Spuit 11' lijkt me wel een geinige voor jou.![]()
Waarom Spuit 11?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: