quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
maar die was leuk toch zeker met je nieuwe kapselquote:
Ja, prima hoor. Alweer ruim een half jaar single. Dat dan weer wel.quote:
Heloef!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
Mijn God, Techno. Nu voel ik me echt topicveteraan.
Ik ook niet. Gelukkig is voor sommige mannen uiterlijk niet het belangrijkstequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
maar die was leuk toch zeker met je nieuwe kapsel
alsof ik moeders mooiste ben...
Ben sowieso om je bil voor je gevallenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig is voor sommige mannen uiterlijk niet het belangrijkste.
Ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat jammerquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, prima hoor. Alweer ruim een half jaar single. Dat dan weer wel.
[..]
Heloef!Al aan de vrouw inmiddels?
Ehm...nee.quote:
Die is groot en dikquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben sowieso om je bil voor je gevallen
nee niet, maar sowieso zijn volle billen goedquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Er is een meisje met een dikke kont bij ons op school die de twijfelachtige bijnaam kussens heeft.
Het jammere is, als je uit gaat dan is dat het eerste waar naar wordt naar gekeken zonder gesprek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met uitgaan spreek ik eigenlijk nooit meisjes aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Het jammere is, als je uit gaat dan is dat het eerste waar naar wordt naar gekeken zonder gesprek.
hoewel de meeste meiden die er "lekker" uitzien voor het meeste maar plamuur zijn,.
En daardoor kom je weer niet de juiste tegen.
Ik ben heel creatief met bijnamen, mayo, ketchup, kakatoe, Robin Hood, Berg.quote:
Lelijke mensen met make-up op zijn niet ineens fantastisch mooi hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Het jammere is, als je uit gaat dan is dat het eerste waar naar wordt naar gekeken zonder gesprek.
hoewel de meeste meiden die er "lekker" uitzien voor het meeste maar plamuur zijn,.
Je bent niet de enige, hnm wachten op initiatief van een meid?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met uitgaan spreek ik eigenlijk nooit meisjes aan
Dat klopt. Ik ben aan het daten en met mij gaat het primaquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, shit happens... hoe is het met je (en jouw liefdesleven) dan?
Nee dat ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, hnm wachten op initiatief van een meid?
Klopt en dat is jammer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor, maar eerder worden ze gezien als lekker ding, terwijl ze helemaal niet leuk zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijke mensen met make-up op zijn niet ineens fantastisch mooi hoor.
daten? leeftijd? levensfase?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben aan het daten en met mij gaat het prima.
jaa daarom zit je hier wat denk je dan, hahaha heb hetzelfdequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet
Maar op 1 of andere manier doe ik dat gewoon niet
En ik durfde jou niet aan te spreken, hoe toepasselijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
Ik spreek ook nooit mannen aan, durf ik niet.
Tja, maar zat andere mogelijkheden om meiden tegen te komen naast het uitgaan toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor, maar eerder worden ze gezien als lekker ding, terwijl ze helemaal niet leuk zijn.
Tof, ik hoop dat het wat wordt dan voor jullie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt. Ik ben aan het daten en met mij gaat het prima.
Ehh nee, ben ondertussen begonne met het daten met Samzz, elkaar gezien bij de filmactie van Fok, later via dm's nummers uitgewisseld en nu zien we welquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
jaa daarom zit je hier wat denk je dan, hahaha heb hetzelfde
Nah, mij spreek je toch ook aan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
Ik spreek ook nooit mannen aan, durf ik niet.
Sowieso zijn meiden met een plamuurlaag om te kotsen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor, maar eerder worden ze gezien als lekker ding, terwijl ze helemaal niet leuk zijn.
jazeker hoor kom ze zat tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, maar zat andere mogelijkheden om meiden tegen te komen naast het uitgaan toch?
Ja maar dit is internet en jou ken ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |