quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Ik lust 't gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... ik vind alleen pindakaas met stukjes (die van calve met gele deksel) lekker op een witte boterham
vast ookquote:
gaat vanzelf omhoog hequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik ook eens een x lapo
verneuq ik het nummer________________!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vast ookchardonay is lekker.... beetje gebrande noot smaak! en duitse wijn is ook lekker!
morgen werken en dan eet ik mn broodje als ik naar puppybezoek loop... geen lunchtijd dusquote:
in een banaan zitten meer calorien dan in frikandelquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Tangledup het volgende:
Ik kan ook gezond doen en nu een banaantje eten.
Hmm. Waarom niet eigenlijk?
Dat was ik nog vergeten koffie.. ik heb ook al een paar bananen op vandaag.
en en en...? vind je dr van??quote:
Je wet bij een banaan tenminste wat je eet..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in een banaan zitten meer calorien dan in frikandel
Maar is wel een stuk gezonderquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Morgen werken snarf?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen werken en dan eet ik mn broodje als ik naar puppybezoek loop... geen lunchtijd dus
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen werken en dan eet ik mn broodje als ik naar puppybezoek loop... geen lunchtijd dus
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef AldoTheApache het volgende:
wijn na bier geeft plezier
bier na wijn geeft venijnis fijn
ik zuip het avonden lang door elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef AldoTheApache het volgende:
wijn na bier geeft plezier
bier na wijn geeft venijn
je suis AldoTheApache,quote:
iets met werkpaarden en sierpaarden...?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen werken snarf?
Was blij dat ik vrij was
Tsja, boeit mij weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven met je goede adviezen he.quote:
Silkiequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven met je goede adviezen he.
haha hobby dus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets met werkpaarden en sierpaarden...?
Over datgene wat je zei hebben ze zo snel mogelijk over heen gelezen... maar serieus, zelf drink ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
enigsinds te dik, en toch eet en drink ik ook heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
BMI van 19, dus ik kan heerlijk drinken en vreten
Nou proost neem nog een biertje maar alleen omdat ik morgen wel kan uitslapen.quote:
Hoi Silk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan ben je of veels te dun of je hebt bijna geen spieren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
BMI van 19, dus ik kan heerlijk drinken en vreten
ik ben aan de dunne kant, ik sport alles erafquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan ben je of veels te dun of je hebt totaal geen spieren.
Héquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Silk.
Wat ben je toch een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Wat voor sport doe je dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben aan de dunne kant, ik sport alles eraf
Gaat best aardig eigenlijk, weinig te klagen voor de veranderingquote:
sssst ... niet t T woordquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
tc gebanned weer om niks.
Ze zoeken het maar uit
hij s lekker hequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
ach ja, dan maar weer aan de alcohol
ach, ik word er dronken van, en het is niet zo'n rattenpis als de fles whiskey die ik heb staanquote:
Hihi, gefobo'd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
HéHoe ist met jou dan?
[..]
Wat ben je toch een schatje
je wl persee dronken worden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, ik word er dronken van, en het is niet zo'n rattenpis als de fles whiskey die ik heb staan![]()
en t drinkt goed weg
rattenpisquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, ik word er dronken van, en het is niet zo'n rattenpis als de fles whiskey die ik heb staan![]()
en t drinkt goed weg
nee niet persé, maar na zo'n ontzettende stressweek met heel veel gezeik is dat wel primaquote:
ja is ook zo, maar het ging weer een beetje jammer weer.quote:
morgen werken en puppy bezoek, vrijdag werken en kapper, zaterdag wedstrijd en zondag bij iemand etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar het ging weer een beetje jammer weer.
Het is altijd wel leuk ook eigenlijk, maar nu word ik gebanned om niks.
Wacht wel weer op DM/PM uitnodiging want ik ga er niet eens meer kijken.
Hier is het ook nog wel gezellig.
Nog plannen snarf komende dagen?
druk wel toch, wat voor soort puppies?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen werken en puppy bezoek, vrijdag werken en kapper, zaterdag wedstrijd en zondag bij iemand eten
is het vaak wel vreemd genoegquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn maar 2 mensen
ik dacht een overcrowded bruisende chat_____________!
Kwist niet dat je kwam zondag!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen werken en puppy bezoek, vrijdag werken en kapper, zaterdag wedstrijd en zondag bij iemand eten
bordercollies (vol broers/zusjes van de mijne)quote:
PM de redenen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tc mag niet besproken worden in dit topic wegens bepaalde redenen waar we het nu niet over gaan hebben.
Dus: sssst.
"komen" staat ook niet op de planningquote:
wat nu weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tc mag niet besproken worden in dit topic wegens bepaalde redenen waar we het nu niet over gaan hebben.
Je snapt dat dit averechts werkt, tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Scherpquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"komen" staat ook niet op de planning
Anders kom je een keertje langs?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat dit averechts werkt, toch?
hoe zou dat nou komen als de "mods" iedereen bannen voor niks????quote:
ach laat ze lekker hun onderonsje hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen als de "mods" iedereen bannen voor niks????
Meeste mods bannen niet zomaar hoor kreequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen als de "mods" iedereen bannen voor niks????
heb Samzz al eens eerder geprobeerd naar binnen te lokken, lukte niet toenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders kom je een keertje langs?
Om wat te doen, preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders kom je een keertje langs?
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"komen" staat ook niet op de planning
aaawh puppies foto's wel op je facebook denk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollies (vol broers/zusjes van de mijne)
eten , en niet met joof hoorquote:
ja ben er klaar mee snarf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach laat ze lekker hun onderonsje hebben
One For My Baby??quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef SiIk het volgende:
Nu heb ik dus al sinds je dat liedje poste Frank Sinatra in m'n hoofd Kaneel
En niet eens die, want die kon ik niet luisteren, wilde niet afspelen ofzo
ook nog zin in david Bowie in je kop?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef SiIk het volgende:
Obvious bitch, is bitching.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet meer als ik eruit gekicked wordt voor niks
Moet je bij Drommel wezen, ik was er niet bij toen je gekicked werdquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ze komt morgen eten?quote:
Wat stomquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wat heeft de browser ermee te maken dan?quote:
zo, je hebt haastquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
fles wijn is op de helft
begin de wijn en bier nu toch wel te voelen moet ik zeggen
Weet niet wie mij eruit gooide maar dit is niet het topic om het te bespreken, degene die me kickte mag het uitlegen via pm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je bij Drommel wezen, ik was er niet bij toen je gekicked werd
Wordt dat live uitgezonden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef SiIk het volgende:
Verder ga ik ook niks luisteren. Ik kijk lekker naar de tour of California.
Boh. Sorry Silk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef SiIk het volgende:
Was Joysaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet wie mij eruit gooide maar dit is niet het topic om het te bespreken, degene die me kickte mag het uitlegen via pm.
Verder ga ik er niet meer over door.
Ja. Ik geloof sinds een minuut of 5 ook weer op Eurosport, maar in ieder geval ook http://radioshacktourtracker.amgentourofcalifornia.com/ hier.quote:
The usual suspectquote:
was het liedje van mij en mijn exquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh. Sorry Silk.
Maar je staat nu wel in mijn fobo.
Deze dan?
Ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze komt morgen eten?ook brownies erbij??
Nee, beste vriendin komt langs.quote:
Noes, ik las het te laat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef SiIk het volgende:
Verder ga ik ook niks luisteren. Ik kijk lekker naar de tour of California.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed, wie kan me advies geven zodat ik de motivatie krijg om dates te regelen met deze vrouwen??? Brrr, waar is de motivatie.
leuk man!! veel plezier en eetse!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, beste vriendin komt langs.
Welke vrouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed, wie kan me advies geven zodat ik de motivatie krijg om dates te regelen met deze vrouwen??? Brrr, waar is de motivatie.
quote:
Wielrennen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, beste vriendin komt langs.
[..]
Noes, ik las het te laat.
Wat is dat?
Ah, wel hou het maar bij de giro voor vandaag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof sinds een minuut of 5 ook weer op Eurosport, maar in ieder geval ook http://radioshacktourtracker.amgentourofcalifornia.com/ hier.
Dat is geen motivatie genoeg...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was het liedje van mij en mijn ex
Gaat wel lukken. We hebben het al 7,5 jaar gezellig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
leuk man!! veel plezier en eetse!
gast, ik ben net een paar maanden single en ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, wel hou het maar bij de giro voor vandaag.
[..]
Dat is geen motivatie genoeg...
nou dan is er geen andere logische conclusie: je blijft de rest van je leven alleen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen motivatie genoeg...
now i'm sad, komt ook waarschijnlijk door de combinatie met alcoholquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Boh man.
[..]
Gaat wel lukken. We hebben het al 7,5 jaar gezellig.
Dat heb ik als ik Omnia luister. Zelfde reden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
now i'm sad, komt ook waarschijnlijk door de combinatie met alcohol
Samzz heeft mij gehosseldquote:
Was anders ook geen al te boeiende etappe vandaag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
ach, het is nu zo'n 5 maanden uit, en ben eigenlijk over haar heen, maar met dit soort dingen krijg ik altijd een terugvalquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik Omnia luister. Zelfde reden.
quote:
Waarom moeten anderen je motiveren? Je hebt er zelf geen behoefte aan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Gaat het wel beter dan 5 maanden geleden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, het is nu zo'n 5 maanden uit, en ben eigenlijk over haar heen, maar met dit soort dingen krijg ik altijd een terugval
met een halve fles wijn wil dat wel lukken jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, het is nu zo'n 5 maanden uit, en ben eigenlijk over haar heen, maar met dit soort dingen krijg ik altijd een terugval
veel ups en downs, maar ik ben wel blij dat ik single ben, en geniet echt van mijn single levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het wel beter dan 5 maanden geleden?
Kusje op je neusquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het, ben soms een emo drinkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met een halve fles wijn wil dat wel lukken ja
Tis heerlijk weer hier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wielrennen natuurlijk.
Ik moet zelf ook weer eens de fiets op. Waar blijft het mooie weer?
Ik ken het ergens welquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het, ben soms een emo drinker
ja, ik verdrin het altijd door te gaan sporten of drinkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken het ergens wel
Alleen nooit echt om een ex gehad
Meer om overleden vrienden en dat dingen omhoog komen en ik het op zuipen zet
Ja, dat is kut.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
veel ups en downs, maar ik ben wel blij dat ik single ben, en geniet echt van mijn single leven
maar ik heb mijn ex nadat het uit was nooit meer gesproken, doet wel pijn na 4 jaar een relatie, waarbij je uit elkaar gaat omdat de afstand te groot werd
heb haar een keer gesmst om wat af te spreken, maar toen kon ze nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.
Wel van plan haar ooit te gaan spreken?
herkenbaar... maar ik ga niet drinken... ik ben meestal gewoon verdrietig (spugen, huilen, niet slapen)quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, ik verdrin het altijd door te gaan sporten of drinkenheb niet echt begrijpende vrienden waarmee je het over dit soort dingen kan hebben, dus dan krop je het vaak op
Ach, nu heb je mij. Ik knuffel je wel lamquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken het ergens wel
Alleen nooit echt om een ex gehad
Meer om overleden vrienden en dat dingen omhoog komen en ik het op zuipen zet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, nu heb je mij. Ik knuffel je wel lam.
in het begin was ik steeds verdrietig waarbij ik nergens energie en zin in had, (zo'n 2 weken geduurd)quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkenbaar... maar ik ga niet drinken... ik ben meestal gewoon verdrietig (spugen, huilen, niet slapen)
Ik pakte altijd de auto en reed de dichtsbijzijnde snelweg een x aantal keer op en neer..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkenbaar... maar ik ga niet drinken... ik ben meestal gewoon verdrietig (spugen, huilen, niet slapen)
heb ik ook af en toe gedaan, maar nadat ik 1x een halve zelfmoordgedachte had (tenminste, ik had de gedachte om m tegen de vangrails te zetten om 5 uur snachts) Dat uiteindelijk niet gedaan, maar wel langs de kant gezet en in de auto geslapenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik pakte altijd de auto en reed de dichtsbijzijnde snelweg een x aantal keer op en neer..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik ook af en toe gedaan, maar nadat ik 1x een halve zelfmoordgedachte had (tenminste, ik had de gedachte om m tegen de vangrails te zetten om 5 uur snachts) Dat uiteindelijk niet gedaan, maar wel langs de kant gezet en in de auto geslapen
daar zo van geschrokken dat ik daarna een maand lang de auto niet heb gepakt
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik ook af en toe gedaan, maar nadat ik 1x een halve zelfmoordgedachte had (tenminste, ik had de gedachte om m tegen de vangrails te zetten om 5 uur snachts) Dat uiteindelijk niet gedaan, maar wel langs de kant gezet en in de auto geslapen
daar zo van geschrokken dat ik daarna een maand lang de auto niet heb gepakt
Jij woont dan ook in een tweedewereld land.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In mijn contreien ben je al een slet als je uberhaupt neukt zonder trouwring
Dat geeft me nog geen motivatie, je moet de zin hebben om het spelletje te spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dan is er geen andere logische conclusie: je blijft de rest van je leven alleen!
Nou jah de verhalen van de cauwer zijn toch leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was anders ook geen al te boeiende etappe vandaag.
Komend weekend wordt het leuk
Wel veel zendelingen in de familie ook. Weeshuizen bouwen uit naam van de kerk enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in een tweedewereld land.
dan rijd je over zo'n donkere snelweg huilend, en dan zie je het echt niet meer zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HerkenbaarAlleen zonder dat slapen en de auto laten staan.. Zonder auto kwam ik onmogelijk op m'n werk
Dit moet je niet negatief oppakken maar toen ik vanmiddag die foto met die aap zag, was wel posterchild rdquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel veel zendelingen in de familie ook. Weeshuizen bouwen uit naam van de kerk enzo.
Hmm nee, dat laatste dan weer niet, de rest welquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan rijd je over zo'n donkere snelweg huilend, en dan zie je het echt niet meer zitten![]()
ik was zo geschrokken daarna, heb 2 dagen in bed gelegen
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan rijd je over zo'n donkere snelweg huilend, en dan zie je het echt niet meer zitten![]()
maar nu denk ik alleen soms snachts aan mijn ex, maar daar blijft het dan ook wel bij. En ik zou haar nog wel een keer willen spreken, ik bedoel je hebt toch 4 jaar met elkaar gedeeld. Dat gooi je niet zomaar weg lijkt mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee, dat laatste dan weer niet, de rest wel
Ach, het wordt vanaf nu alleen maar makkelijker.. Ik had toen nog regelmatig contact, ook met haar ouders en zusje, nu helemaal niets meer.. En ik vind het wel goed zo..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu denk ik alleen soms snachts aan mijn ex, maar daar blijft het dan ook wel bij. En ik zou haar nog wel een keer willen spreken, ik bedoel je hebt toch 4 jaar met elkaar gedeeld. Dat gooi je niet zomaar weg lijkt mij
ik had nogal problemen met alles, en daarbovenop maakte zij het ook nog uitquote:
Nog nooit meegemaakt, gelukkig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ouders en zus heb ik daarna ook nooit meer wat van gehoord, maar dat boeit me niequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, het wordt vanaf nu alleen maar makkelijker.. Ik had toen nog regelmatig contact, ook met haar ouders en zusje, nu helemaal niets meer.. En ik vind het wel goed zo..
inderdaad...quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nu denk ik alleen soms snachts aan mijn ex, maar daar blijft het dan ook wel bij. En ik zou haar nog wel een keer willen spreken, ik bedoel je hebt toch 4 jaar met elkaar gedeeld. Dat gooi je niet zomaar weg lijkt mij
lucky bastardquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...
de enige waar ik het 4 jaar mee heb vol gehouden is m'n vrouw
Hou het beschaafd in je dromen heh, wil geen gekke kostuums of zo aan hebben.quote:
Gewoon labiel in tegenstelling tot verschrikkelijk labiel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
nu ben ik wel weer gewoon labiel hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hou het beschaafd in je dromen heh, wil geen gekke kostuums of zo aan hebben.
ik ben gewoon normaal, heb alles gewoon verwerkt en ga met een glimlach door het levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon labiel in tegenstelling tot verschrikkelijk labiel?
Labiel of stabielquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had nogal problemen met alles, en daarbovenop maakte zij het ook nog uit![]()
was even de druppel![]()
nu ben ik wel weer gewoon labiel hoor
ik schaam mezelf, universitaire opleiding, nederlands op VWO met een 9 afgerond, en dan deze fout makenquote:
Jezelf schamen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik schaam mezelf, universitaire opleiding, nederlands op VWO met een 9 afgerond, en dan deze fout maken____________________________________________________________________!!!
Dat is waar. Of opleidinglozen als ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Who cares? Er staat ook drs. voor mijn naam en meestal zijn het gek genoeg alleen maar de mbo'ers die zich druk maken om de spelling.
Voor mijn naam staat Mevr..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Who cares? Er staat ook drs. voor mijn naam en meestal zijn het gek genoeg alleen maar de mbo'ers die zich druk maken om de spelling.
Mejuffrouw bestaat niet meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mijn naam staat Mevr..
En tussen labiel en stabiel zit wel een dusdanig verschil, he.
Jah, alleen het verschil is dat jij nog jong bent.quote:
Vast wel. Ik werd vandaag mevrouw genoemd, zodoendequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mejuffrouw bestaat niet meer tegenwoordig?
Als ik dit jaar weer de mist in ga blijf ik het waarschijnlijk want ik ben niet rijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jah, alleen het verschil is dat jij nog jong bent.
Who cares... we wisten allemaal wat hij bedoelde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mijn naam staat Mevr..
En tussen labiel en stabiel zit wel een dusdanig verschil, he.
lenen die shitquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dit jaar weer de mist in ga blijf ik het waarschijnlijk want ik ben niet rijk.
Mevrouw dan was je immers getrouwd tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Ik werd vandaag mevrouw genoemd, zodoende.
ach een record ben je niet I guessquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar aan een derde eerste jaar beginnen is toch ook triest
ach, shit happensquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu nog hoop, een foutje kan gebeuren, maar als het dit jaar weer misgaat ga ik gewoon werken.quote:
Nee, anders zou ik het niet vragen he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Who cares... we wisten allemaal wat hij bedoelde.
weet je al wat je wilt gaan studeren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu nog hoop, een foutje kan gebeuren, maar als het dit jaar weer misgaat ga ik gewoon werken.
Aardwetenschappen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet je al wat je wilt gaan studeren?
slaap lekker,quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga ook 't voorbeeld van Kaneel en Snarf maar volgen
trustequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga ook 't voorbeeld van Kaneel en Snarf maar volgen
Er is geen reden tot... en als het dezelfde kant opgaat studeer maar blijf gewoon thuis wonen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dit jaar weer de mist in ga blijf ik het waarschijnlijk want ik ben niet rijk.
Ach, ik heb 7 jaar over m'n P gedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat ben ik thank god niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevrouw dan was je immers getrouwd toch
Jawel, vooral de kleur ook, ik vind het een stuk beter zo. En het is handig, het heeft niet echt onderhoud nodig zegmaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa had ik gezien
Beter.
En zelf tevreden ermee ook?
Weet je hoe koud! brrrquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
slaap lekker,
handjes boven de dekens he
ga op kamers joh, is chillquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Utrecht, ik blijf bij mn ouders wonen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Utrecht, ik blijf bij mn ouders wonen
1e trimester ging ik ook gruwelijk de mist in, moest even wennenquote:
Bij mij moet het korter nu.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, vooral de kleur ook, ik vind het een stuk beter zo. En het is handig, het heeft niet echt onderhoud nodig zegmaar
Dat van jouw heeft nog redelijk wat oppervlakte toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kamer(es) sucks jaaaah
hahah waar ik nu zit enige ding
hmm 5x3 inc allesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van jouw heeft nog redelijk wat oppervlakte toch?
ben niet echt metal maar het duurt niet lang voordat mn kapsel zo gaat zijn jaquote:
Bijna, bijna.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijne alleen als ik naar achter hang
Dit is toch niet een poging om je seksualiteit te gebruiken om aandacht te krijgen?quote:
ja hoor om te slapen en te eten voor de rest niet.quote:
Wat heeft haarlengte daarmee te maken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is toch niet een poging om je seksualiteit te gebruiken om aandacht te krijgen?
Ik ben nog lang niet mager johquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
aaaawh beetje vet kan geen kwaad.
Niet te mager worden iig
Jammer. Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga er een heel stuk af laten halen. Het hangt zo dood langs mijn hoofd nu
Weet ik maar meiden zijn daar te snel in.quote:
Ik ook, en enorme heupenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb grote, ronde billen..
Tis te zwaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Daar heb ik gelukkig geen last van.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, en enorme heupen
Dus smaller ga ik in elk geval niet worden want er zit bot daar.
je denkt te min over jezelf!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook nog tieten, ik lijk een beetje op een peer enzo.
Ah, oke. Ik heb meer een zandloper figuur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook nog tieten, ik lijk een beetje op een peer enzo.
Ik ben overal breed. Dat is mijn bouw.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, en enorme heupen
Dus smaller ga ik in elk geval niet worden want er zit bot daar.
Oh ja, want jij weet veel meer over mijn uiterlijk dan ikzelfquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
je denkt te min over jezelf!
(mijn mening)
ja want camquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, want jij weet veel meer over mijn uiterlijk dan ikzelf
Ik heb wel vrij brede schouders en heupen, maar wel een smalle taille. Daar komt het vet niet ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben overal breed. Dat is mijn bouw.
Je weet dat dat een truuk is heh?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar meiden zijn daar te snel in.
Ja kom ik weer op ex anja, maar die was perfect en vond zich te dik.
Praat daar maar eens een meid vanaf.
Half peer/zandloper, maar dan breed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel vrij brede schouders en heupen, maar wel een smalle taille. Daar komt het vet niet ofzo.
geen idee en boeit me niet ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet dat dat een truuk is heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |