Ik wilde quoten en toen was hij plots dicht. Dat pik ik niet, dus dan gelijk maar een nieuwe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Etsu het volgende:
ik vraag me af waarom jij mijn topic zit te kapen, aangezien jij geen exa'er bent
Jup, maar ze heeft maar 1 examenklas dus dat scheelt weer. Ze is al klaar geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel balen dat ze alles moet veranderen dan.
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wilde quoten en toen was hij plots dicht. Dat pik ik niet, dus dan gelijk maar een nieuwe.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat van die veel aanwijzingen vond ik ook.
dat had je niet hoeven mailen, want dat wist ze al denk ik zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd dat ik het er niet mee eens ben en dat ik de samenvatting heb verneukt.
Goed te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wiskunde B was een eitje.
Noag maar een keer dan.
Officieel niet, nee. Maar heb toch niks beters te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.
Daar zei je niks over tegen HJ vorig jaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.
ongetwijfeld wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar zei je niks over tegen HJ vorig jaar
haai hahaquote:
hahaha geef me maar een belletje wanneer dat eindelijk gebeurt xDquote:
niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja etsu, niet veel mensen doen ook oneindig veel jaren eindexamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |