Ik wilde quoten en toen was hij plots dicht. Dat pik ik niet, dus dan gelijk maar een nieuwe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Etsu het volgende:
ik vraag me af waarom jij mijn topic zit te kapen, aangezien jij geen exa'er bent
Jup, maar ze heeft maar 1 examenklas dus dat scheelt weer. Ze is al klaar geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel balen dat ze alles moet veranderen dan.
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wilde quoten en toen was hij plots dicht. Dat pik ik niet, dus dan gelijk maar een nieuwe.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat van die veel aanwijzingen vond ik ook.
dat had je niet hoeven mailen, want dat wist ze al denk ik zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd dat ik het er niet mee eens ben en dat ik de samenvatting heb verneukt.
Goed te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wiskunde B was een eitje.
Noag maar een keer dan.
Officieel niet, nee. Maar heb toch niks beters te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.
Daar zei je niks over tegen HJ vorig jaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort hier sowieso niet thuis, maarja.
ongetwijfeld wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar zei je niks over tegen HJ vorig jaar
haai hahaquote:
hahaha geef me maar een belletje wanneer dat eindelijk gebeurt xDquote:
niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja etsu, niet veel mensen doen ook oneindig veel jaren eindexamen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ha koekenbakker, je bakt er ook helemaal niks van. Als de normering goed is kom ik op een 9.5 uit,.quote:
whut?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ha koekenbakker, je bakt er ook helemaal niks van. Als de normering goed is kom ik op een 9.5 uit,.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ha koekenbakker, je bakt er ook helemaal niks van. Als de normering goed is kom ik op een 9.5 uit,.
Ik op een 9,1 met beetje aardige normering en dat is genoegquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
logisch met een 9-10! hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Zamorak het volgende:
Na wiskunde B gehad te hebben maak ik me ineens geen zorgen meer om die 5,5 regeling![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Zamorak het volgende:
Na wiskunde B gehad te hebben maak ik me ineens geen zorgen meer om die 5,5 regeling![]()
Ik kwam opquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik ookIk durfde het niet aan die oppervlakte m.b.v. hoogste -laagste uit te rekenen, dus had ik em opgesplitst, kwam ik op 0.5 uit en daarna gezegd dat ie symmetrisch was dus 0.5+0.5=1
wtf? gewoon GR, klaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik ookIk durfde het niet aan die oppervlakte m.b.v. hoogste -laagste uit te rekenen, dus had ik em opgesplitst, kwam ik op 0.5 uit en daarna gezegd dat ie symmetrisch was dus 0.5+0.5=1
je moest ff primi van beide functies. dan bovenste - onderste in de GR doen. de grenzen waren zelfs gegevenquote:
Je moest algebraïsch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
je moest ff primi van beide functies. dan bovenste - onderste in de GR doen. de grenzen waren zelfs gegevenwas i kzelf al aant uitrekenen mja
Trusten!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Renn het volgende:
examenkandidaten
Even slapen, morgen biologie leren
met behulp van primitiveren, is niet de primitieve geven en vervolgens in GR plompen lijkt mij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
je moest ff primi van beide functies. dan bovenste - onderste in de GR doen. de grenzen waren zelfs gegevenwas i kzelf al aant uitrekenen mja
juist wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Renn het volgende:
[..]
met behulp van primitiveren, is niet de primitieve geven en vervolgens in GR plompen lijkt mij?
Je kan toch wel de primitieve van sin(x) - sin(x + (1/6)pi) opstellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef dramatic het volgende:
anders zeggen ze exact. heeft mn leraar uite treure uitgelegd
Als er staat "Bereken ..... (in xx decimalen/gehelen)" dan mag je met GR. In alle andere gevallen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef dramatic het volgende:
anders zeggen ze exact. heeft mn leraar uite treure uitgelegd
nope. met behulp van differentieren is ook afgeleide geven en GRquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als er staat "Bereken ..... (in xx decimalen/gehelen)" dan mag je met GR. In alle andere gevallen niet.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen als mensen een 4 halen
Klopt. Maar ik denk niet dat ik iets heb in te brengen qua gespreksonderwerpen hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef Etsu het volgende:
kunnen jullie dit niet over hebben in centraal wisB?
mij teveel chinees
en wsl die van emzor ook, he em?
En als ze zeggen "Bereken mbv primitieve" moet je dus met behulp van primitieve berekenenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als er staat "Bereken ..... (in xx decimalen/gehelen)" dan mag je met GR. In alle andere gevallen niet.
Waarom post je dan hier?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk niet dat ik iets heb in te brengen qua gespreksonderwerpen hier
Dat is echt lame voor zo'n opdracht... Kon op z'n minst algebraïschquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
nope. met behulp van differentieren is ook afgeleide geven en GR
in mn boek staat ergens een lijst met wat je wanneer moet doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef Renn het volgende:
[..]
Dat is echt lame voor zo'n opdracht... Kon op z'n minst algebraïsch
Nou oke, omdat ik het leuk vind om te horen hoe examenkandidaten de examens ervaren.quote:
Als je die primitieve mocht doen met je GR hoefde je niet eens een primitieve te geven omdat je GR dat voor je doet als je fnInt gebruikt. Hier staat dat je het met behulp van primitiveren moet doen, dus dan moet je hem dus eerst primitiveren. Aangezien je GR geen primitieve nodig heeft omdat hij dat uit zichzelf doet, lijkt het me dus logisch dat je geen GR moet gebruiken maar zelf oplossen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
nope. met behulp van differentieren is ook afgeleide geven en GR
Wat Flitskikker wel deed, wat tevens een kwalijke zaak is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nou oke, omdat ik het leuk vind om te horen hoe examenkandidaten de examens ervaren.
Betekent niet dat ik het topic ga kapen.
Dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat Flitskikker wel deed, wat tevens een kwalijke zaak is.
Oké nja maakt ook niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef dramatic het volgende:
[..]
in mn boek staat ergens een lijst met wat je wanneer moet doen
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je die primitieve mocht doen met je GR hoefde je niet eens een primitieve te geven omdat je GR dat voor je doet als je fnInt gebruikt. Hier staat dat je het met behulp van primitiveren moet doen, dus dan moet je hem dus eerst primitiveren. Aangezien je GR geen primitieve nodig heeft omdat hij dat uit zichzelf doet, lijkt het me dus logisch dat je geen GR moet gebruiken maar zelf oplossen.
Ik dus niet. Buhaha, het komt er op neer dat op mijn examen staat; 1+1=1quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oké nja maakt ook niet uitiig kan je het hier prima zonder
ze vragen je dan de primitieve te maken en de rest moet je zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je die primitieve mocht doen met je GR hoefde je niet eens een primitieve te geven omdat je GR dat voor je doet als je fnInt gebruikt. Hier staat dat je het met behulp van primitiveren moet doen, dus dan moet je hem dus eerst primitiveren. Aangezien je GR geen primitieve nodig heeft omdat hij dat uit zichzelf doet, lijkt het me dus logisch dat je geen GR moet gebruiken maar zelf oplossen.
Mja als je met je GR gaat uitzoeken hoef je niet eens de primitieve te makenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef dramatic het volgende:
[..]
ze vragen je dan de primitieve te maken en de rest moet je zelf uitzoeken.
Haha, ik had 0.5+0.5-(-0.5-0.5) ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik dus niet. Buhaha, het komt er op neer dat op mijn examen staat; 1+1=1
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef JApieman het volgende:
Hahahaha ik heb zo aantekeningen voor Wiskunde A van iemand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
modern ezelsbruggetje hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet uit je hoofd weten/automatisch doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
jawel wat dat is de vraagquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Mja als je met je GR gaat uitzoeken hoef je niet eens de primitieve te maken
Emma, aangenaam!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe jullie heten.
Dus vertel.
emzor weet ik al.
Hm, best een mooie/originele naam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef RavagerXLL het volgende:
Xavier, mijn fok-naam is een net niet volmaakt anagram van mijn naam.
Zeg dat wel.. net niet volmaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef RavagerXLL het volgende:
Xavier, mijn fok-naam is een net niet volmaakt anagram van mijn naam.
De edit: anagram van mijn naam + achternaamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. net niet volmaakt
Maar wel cool, aangenaam.
Makes sense...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
De edit: anagram van mijn naam + achternaam
Ja ik mis 3 letters, maar verder is het gelukt om een bestaand woord (Ravager) i.c.m. mijn initialen (XLL) te koppelenquote:
De oplossing voor het raadsel, verleden tijd. Het is geen raadsel meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was? Dus je hebt een naamswijziging ondergaan?
Wat was jij ook al weer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
Oke.
Dus we hebben een Emma, een Arjan, een Xavier en een Klaasje. En nog een moeilijke naam.
Erikquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als jullie gaan raden.
En Emma houdt d'r mond.
Jullie hebben mijn achternaam nog niet geradenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En Emma houdt d'r mond.
Vooruit danquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En Emma houdt d'r mond.
Merci.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vind Xavier echt een mooie naam
Nieuw topic starten zonder lapo te hebben een kwalijke zaak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat Flitskikker wel deed, wat tevens een kwalijke zaak is.
Nee 1 letter was goed. Nu moeten jullie de 2e raden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij bedoelde dat de 2e letter in zijn naam voorkwam...
kan ook overigens, niet aan gedachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij bedoelde dat de 2e letter in zijn naam voorkwam...
eerste 2 goedquote:
2de en 3de letter goedquote:
nietsquote:
2de en laatste letter goedquote:
1ste en laatste letter goedquote:
2de 3de en 5de letter goedquote:
4de en 6de letter goedquote:
De naam van Etsu.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
waar the hell hebben jullie het over
Ik heet Oscar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe jullie heten.
Dus vertel.
emzor weet ik al.
Etsu's naam raden, vermoed ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
waar the hell hebben jullie het over
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groenig, maar het idee is er wel, ja.
Jij met je 3 Limburgse namen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Keauning het volgende:
[..]
Daar is ook maar één reactie op mogelijk!!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]![]()
NIET TE GELOVEN! Altijd heb ik hem al willen ontmoeten, en nu kom ik op zo'n forum als dit en dan ontmoet ik hem gewoon
!
Ga je gang. Ik zeg wel ja of nee.quote:
*met 3 zulke voornamenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn met 3 voornamen.
Annequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik zeg wel ja of nee.
Karinquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik zeg wel ja of nee.
Buitenlandse naam?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef SummerSunshine het volgende:
weetje ik zeg wel gewoon regelmatig nee.. tot ik het zie.
Niet iedereen heet Keauning.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Keauning het volgende:
Lol, wrm mogen we die naam vaker niet weten.
Vorig jaar werden hier pics van elkaar doorgestuurd etc.
speed of lightquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[..]
Dude... 3 seconden verschil. Dat is scary
nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.meisjesnamen.in
Staat het daarop, SS?
Je weet dat er veel namen zijn eh. Geen ideetje om ook letters te beoordelen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef SummerSunshine het volgende:
weetje ik zeg wel gewoon regelmatig nee.. tot ik het zie.
yep. hijs simpel maar wel buitenlands. ik gok dat je er nog nooit van hebt gehoord.quote:
Mayquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yep. hijs simpel maar wel buitenlands. ik gok dat je er nog nooit van hebt gehoord.
Fatima.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yep. hijs simpel maar wel buitenlands. ik gok dat je er nog nooit van hebt gehoord.
nee. Zoals ik al zei; denk niet dat iemand em hier kent.quote:
Aan welke taal moeten we denken? in welke richting?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat ik zei dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Zamorak het volgende:
[..]
zal vast wel zo'n moeilijke perzische naam zijn
heb je een perzische naam?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee. Zoals ik al zei; denk niet dat iemand em hier kent.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Keauning het volgende:
SS, je woont iig in de buurt van Beverwijk. Am I right?
Ik denk niet dat dat je gaat helpen hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Aan welke taal moeten we denken? in welke richting?
Ja het is een perzische naam maar hijs niet moeilijk qua uitspraak ofzo.quote:
yesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Keauning het volgende:
SS, je woont iig in de buurt van Beverwijk. Am I right?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef Zamorak het volgende:
Azar vuur, scharlaken
Azara vuur, scharlaken
Azura blauw als de lucht
Daraya weelde
Daria koningin
Darice als een koningin
Esther ster
Farideh zalig
Hestia ster
Jazmyn jasmijn
Jazmyne jasmijn
Julep rozenwater
Julepp rozenwater
Julip rozenwater
Julyp rozenwater
Julypp rozenwater
Mahdis als de maan
Mandana nooit eindigende
Manoush zoete zon
Mantreh puur
Mehri vriendelijk, liefelijke, zonnige
Mitra hemelse bode
Nahid Venus, godin van liefde en schoonheid
Namir snelle kat
Nickan goedheid van grandparents
Paniz suiker
Pari fee adelaar
Parveneh vlinder
Roxanne briljante
Sadira Lotus boom, dromerig
Sana licht
Sanam beminde
Shabnam dauw
Shazia princes
Soraya princes
Souzan vuur
Suri rode roos
Taraneh melodie, zang
Vashti beeldschoon
Vasmine kwetsbare bloem
Xana Variant van Sana wat licht betekend
Yasmin jasmijn
Zohreh gelukkig
Zuleika adembenemende schoonheid
Staat hij hier tussen?
Mogen we dan de eerste letter weten? of uit hoeveel letters het bestaat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat je gaat helpen haha
[..]
Ja het is een perzische naam maar hijs niet moeilijk qua uitspraak ofzo.
ja he. Jullie wilden raden. Guess ahead, dude.quote:
ik ben toch ook vrijgevig geweest niet dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja he. Jullie wilden raden. Guess ahead, dude.
Begint met een D.quote:
welke klinkersquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Begint met een D.
5 letters
dat krijg je en meer niet
5quote:
nee dats de beauty. geen fbquote:
woon niet IN beverwijk. er dicht bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh wilde net kijken bij mensen die met D beginnen en in beverwijk wonen
Nee maar ken wel iemand die zo heet hahaquote:
Tom zegt (0:11):quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Keauning het volgende:
[..]
hiahisahishahaauahHAHAHWIHWIAAHAHWHA
جهانquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee maar ken wel iemand die zo heet haha
en het betekent 'wereld'
Donya dan, niet mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |