Je vergeet ook een nieuw topic te openen, Robin.quote:
Als ze jou niet had zou ze challengers spelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Norich internetloos nu en morgen. Dus ze doet een hulplijn.
Dag 4: Ferrer
Jij zou ook de handdoeken brengen voor de tennistoppers. Ik ben maar een loopjongen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze jou niet had zou ze challengers spelen
Ja ja!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij zou ook de handdoeken brengen voor de tennistoppers. Ik ben maar een loopjongen.
Neuh, just bitter and twistedquote:
Volgens de tijd op het scoreboard was je op tijd voor Ferrer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 4: Ferrer, Berdych, Wawrinka.
Ik weet niet wie er al begonnen zijn, dit is m'n voorkeursvolgorde in elk geval.
Ai, super !!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Del Potro - Tsonga en Federer - Ferrero moeten nog gespeeld worden!
Daar gaan er een hoop....quote:
Dit. Ik overweeg een herinvoer van mijn blacklist. Wawrinkaquote:
Ja lekker als je die nog kan kiezen bij pick 5.quote:
Die heb je al gebruikt!quote:
Jup.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef luckass het volgende:
Nog iemand die voor Nadal kan/gaat spelen?
Moet ik nu opnieuw kiezen? Zoja, dan:quote:Op maandag 21 mei 2012 06:46 schreef Tim86 het volgende:
Malisse was uit de OOP van gisteren en is zoals wim al aangaf al halverwege zijn wedstrijd..die kan je dus niet kiezen.
lol, bepaalde personen moeten deze post maar eens goed nakijken ....quote:
Daar is de boswachter veel te lui voorquote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef Gremen het volgende:
[..]
lol, bepaalde personen moeten deze post maar eens goed nakijken ....
Erg leuk, ik heb de quickstep eindelijk onder de knie. Alleen de draai naar buiten lukt me nog niet zo, maar dat komt vast wel goed.quote:
Klopt het niet dan? Ik heb XL's schema aangehouden, met hier en daar een paar verbeteringen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef Gremen het volgende:
[..]
lol, bepaalde personen moeten deze post maar eens goed nakijken ....
Dat is vragen om problemenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? Ik heb XL's schema aangehouden, met hier en daar een paar verbeteringen.
XL Tennisgame #99 Another one bites the clay. hier heeft boswachter nog 6 djoko enquote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? Ik heb XL's schema aangehouden, met hier en daar een paar verbeteringen.
Je hebt helemaal gelijk. Nu ben jij de queen van de tennisgame.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
2012 ranking klopt niet.
Ik had 1235 punten na toernooi van Monaco en haalde vorige week de finale in Madrid en win nu Rome en heb 400 punten meer
OOP 2 - OOP 1 = OOP 2quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Gremen het volgende:
Mag je nu voor pick 2 uit OOP1 en OOP2 kiezen of alleen uit OOP2?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Gremen het volgende:
Mag je nu voor pick 2 uit OOP1 en OOP2 kiezen of alleen uit OOP2?
Waarom zet je OOP1 er dan uberhaupt bijquote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef XL het volgende:
[..]
OOP 2 - OOP 1 = OOP 2
DAT IS TOCH DUIDELIJK?
Alleen uit OOP2
Omdat je nog altijd voor 1 kunt pickenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom zet je OOP1 er dan uberhaupt bij![]()
2. Stakhovsky
Switch naar Bellucciquote:
quote:
Zag dat overzicht van XL en dacht dat ik er nog in zat. Daarna resultaat van Bellucci bekeken en die had gewonnen dus ik koos gewoon voor dag 3.quote:
quote:
We zijn geen familie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
En norich je zusje zeker? Klonen, noemen we dat!
Daarom sta je dus geen eerste meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:32 schreef mickael79 het volgende:
Wie is Brian baker? Waarom zet iedereen steeds op hem in? Heb nog nooit van die naam
Grhoord
Brian Baker zet je in als je het even niet meer weet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:32 schreef mickael79 het volgende:
Wie is Brian baker? Waarom zet iedereen steeds op hem in? Heb nog nooit van die naam
Grhoord
Ja. Baker moet tegen Malisse.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bryan Bakker is eigenlijk gewoon een baas. Maar Joop Bos is meer baas.
Heeft Bakker (familie van Thiemo?) wildcard gekregen voor RG?
quote:
morgen gaan we dan ook van startquote:
Als #1 heb je overal schijt aan natuurlijk!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Knal er dan meteen een OoP in lamme tak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |