Ok, Jumi, waar blijf je? :$quote:
Ik ben daar een beetje gek. Vroeger, toen we nog een embryootje waren, toen zijn we allemaal vrouwen geweest. Allemaal!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
WEES GODVERDOMME MAAR EEN VROUW, EENS PER MAAND EN KOM DAN MAAR TERUG![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef BobbyB het volgende:
L0t is van d'r stoel gevallen na het zien van die aflevering?
Ik voel me een beetje gebruikt nu.quote:
Klopt, wij hebben borstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben daar een beetje gek. Vroeger, toen we nog een embryootje waren, toen zijn we allemaal vrouwen geweest. Allemaal!
Maar zoals altijd, dat zie je altijd, sommigen ontwikkelen zich. Die komen verder
Ik eis niks hoor, ik ben er puur en alleen voor jou :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb al een dame en die eist veel werk. Dus 2 kan ik niet aan
.
Ik maak het goed met je aight :$quote:
Beetje 2e keus he. Gewoon nee zeggen. Ik kom zo wel langs op mijn ducati okquote:
En de verkeerde keuzes gemaakt. Man zijn is veel coolerquote:
Nou, nee, daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En de verkeerde keuzes gemaakt. Man zijn is veel cooler
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb al een dame en die eist veel werk. Dus 2 kan ik niet aan
.
quote:
Ik mocht willen dat ik er 2 had, srslyquote:
Hihihi piem0lquote:
Ik mocht willen dat ik er 1 had, srslyquote:
Wil J wel met je delenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik er 1 had, srsly
Doe mij maar een Fantaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga me overigens bezatten aan wijn, iemand die met me meedoet?
Ik heb ook nog een onmogelijke criminele scharrel hequote:
Ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een onmogelijke criminele scharrel he. Nee, dit kan ik niet meer aan op mijn leeftijd =$
Nee, nu heb ik er genoeg van. Ik ga op bed als een labiele vrouw films kijken met een bak Ben & Jerry'squote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje 2e keus he. Gewoon nee zeggen. Ik kom zo wel langs op mijn ducati ok
Weg ermee dan, ik ben een good guy girl met scherpe randjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een onmogelijke criminele scharrel he. Nee, dit kan ik niet meer aan op mijn leeftijd =$
Peace, Love & Icecreamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik er genoeg van. Ik ga op bed als een labiele vrouw films kijken met een bak Ben & Jerry's
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weg ermee dan, ik ben een good guy girl met scherpe tandjes
Vrouwen met hun emoties en gevoelens enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhNee dat wordt wel erg vermoeiend. Maar hoezo is de vrouw dan meer werk dan de man? Is meestal andersom.
ewaquote:
Echt hè, en zij maar blijven herhalen hoe mooi ze wel niet is. Ze heeft een oude kop en haar mondhoeken staan omlaag, zelfs als ze lacht. Irritant hoofdquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef L0t.. het volgende:
Wat een tyfuslelijk wijf is die jenna toch ook
quote:
Yes, you arequote:
Daar ben ik het mee eens.. Ik word soms echt doodmoe van vrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouwen met hun emoties en gevoelens enzo. Een man is niet zo complex
.
[..]
ewa
Ja ik vind er echt gewoon níets moois aan, bizar gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Echt hè, en zij maar blijven herhalen hoe mooi ze wel niet is. Ze heeft een oude kop en haar mondhoeken staan omlaag, zelfs als ze lacht. Irritant hoofd
Ik vergat *fixed* lees nog eensquote:
Dat is ook weer zo jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouwen met hun emoties en gevoelens enzo. Een man is niet zo complex
.
Yes you arequote:
Soms wou ik echt dat ik gewoon op mannen kon vallen, scheelde iig een hoop dramaquote:
quote:
26e kun je een poging doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wou ik echt dat ik gewoon op mannen kon vallen, scheelde iig een hoop drama
Ik zit net de aflevering met Jenna te bekijken. Jeez die is nog meer oranje dan Snooki.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef L0t.. het volgende:
Wat een tyfuslelijk wijf is die jenna toch ook
Ben je nou beaux, Bee? :$quote:
Dan zou ik mij alsnog niet bekeren wsl, you knowquote:
Kijk, daar heb ik nou weer geen last vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wou ik echt dat ik gewoon op mannen kon vallen, scheelde iig een hoop drama
Ja niet normmal tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit net de aflevering met Jenna te bekijken. Jeez die is nog meer oranje dan Snooki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |