Is toch leuk :$quote:
Waarom doe je niet mee dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Oke vanavond en morgen iedereen party hard, zit ik hier als een bejaarde
chagrijnig
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. Echtttttttttttttttttttttquote:
fak u wlofendagquote:
Dat is wel fucked upquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. EchtttttttttttttttttttttMaar zonder mij is het toch niet leuk, dat scheelt
quote:
Ach ja dat is wel een troost je. Maar niet minder kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. EchtttttttttttttttttttttMaar zonder mij is het toch niet leuk, dat scheelt
Niemand die een beetje medelijden met me heeftquote:
Dwang is wat anders dan niks anders meer willen. Just sayin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Dqod het volgende:
Eenmaal tussen mijn benen geweest en je wil niets anders meer
Alsof Ally dat niet heerlijk zou vinden, just sayin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dwang is wat anders dan niks anders meer willen. Just sayin'
Laat Ally gewoon met rust ja wil jequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof Ally dat niet heerlijk zou vinden, just sayin'
WEES GODVERDOMME MAAR EEN VROUW, EENS PER MAAND EN KOM DAN MAAR TERUGquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niemand die een beetje medelijden met me heeft
Haha, ze noemt jou een ouwe zuignap!quote:
Ok, Jumi, waar blijf je? :$quote:
Ik ben daar een beetje gek. Vroeger, toen we nog een embryootje waren, toen zijn we allemaal vrouwen geweest. Allemaal!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
WEES GODVERDOMME MAAR EEN VROUW, EENS PER MAAND EN KOM DAN MAAR TERUG![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef BobbyB het volgende:
L0t is van d'r stoel gevallen na het zien van die aflevering?
Ik voel me een beetje gebruikt nu.quote:
Klopt, wij hebben borstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben daar een beetje gek. Vroeger, toen we nog een embryootje waren, toen zijn we allemaal vrouwen geweest. Allemaal!
Maar zoals altijd, dat zie je altijd, sommigen ontwikkelen zich. Die komen verder
Ik eis niks hoor, ik ben er puur en alleen voor jou :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb al een dame en die eist veel werk. Dus 2 kan ik niet aan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |