Je bent een wijf en je keek niet goed uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Lol, ik had een tijdje geleden ook een aanvaring met een wielrenner. Ik zat lekker op mijn fietsje, muziekje zachtjes aan, op weg naar huis. Ik minder vaart omdat ik over moet steken, maak een bochtje en wacht netjes totdat ik over kan steken. Blijkt er een of andere randdebiel genaamd een wielrenner achter me te sjezen.. En omdat ik vaart minderde moest hij natuurlijk ook remmen. Gelukkig had ik mijn muziekje op want hij schold me echt helemaal uitDe woorden 'Kijk uit' en 'wijf' staan me nog goed bij. Losurd.
Denken dat je spaken zo door kunt knippenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
Ik knip altijd de spaken door van wielrenners als ze even niet opletten met zo'n tang:
[ afbeelding ]
Zal ze leren!!
Is een grote stevige tang hoor, beetje wrikken en zo. Ze hoeven niet helemaal afgeknipt worden, als ze maar dusdanig verbogen of verzwakt zijn dat ze later door hun wiel zakken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Denken dat je spaken zo door kunt knippen
Je snapt ook al niet hoe de spanning op een fietswiel werkt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is een grote stevige tang hoor, beetje wrikken en zo. Ze hoeven niet helemaal afgeknipt worden, als ze maar dusdanig verbogen of verzwakt zijn dat ze later door hun wiel zakken.
Jawel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je snapt ook al niet hoe de spanning op een fietswiel werkt?
Een fietsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:56 schreef Life2.0 het volgende:
Probeer het bij je eigen fiets en verras jezelf.
Goede uitleg van je. Nou, knip maar lekker je spaken door. Je wiel zal op dezelfde plek blijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:59 schreef Life2.0 het volgende:
Voortaan gewoon iets meer opletten bij school als je de internet touchguy uit wilt hangen, bespaart je dergelijke missers he
Ik snap nou niet of je je van de domme houdt of dat je daadwerkelijk dom bent. Vaak heb ik het idee dat wielrenners niet zo snugger zijn, maar goed ik ben een lieverdje dus ik leg het je graag even uit. Het is ook zo'n mooie dag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:04 schreef Life2.0 het volgende:
Kon je nou wel of niet knippen met die tang, stick to your fantasy man!
Laat je aanrijden en trap hem tegelijkertijd in je val van z'n homofiets. Daarna ff de politie erbij halen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:08 schreef GevaarOpDeWeg het volgende:
Gister nog zo'n wielrenner tegengekomen. Hier in Arnhem in de stad zijn ze de weg aan het vervangen. Daardoor is de oversteekplaats voor fietsers afgesloten en moet iedereen via het voetpad. Alleen gister kwam er dus een wielrenner aangereden en kon er niet langs omdat wij er voor liepen. Begint die gozer ineens boos te roepen "Dit is een fietspad!" en propt zich er langs. Waarop wij natuurlijk "Helemaal niet!" riepen. Je zou wel verwachten dat lui die zo vaak fietsen toch wel minstens kunnen zien wat nou een fietspad is en wat niet.
Probeer je hypothese nou gewoon eens uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap nou niet of je je van de domme houdt of dat je daadwerkelijk dom bent. Vaak heb ik het idee dat wielrenners niet zo snugger zijn, maar goed ik ben een lieverdje dus ik leg het je graag even uit. Het is ook zo'n mooie dag.
Je weet dat je spaken strak staan waardoor je wiel in het midden blijft? Door trekkracht en geen duwkracht. Als je spaken doorknipt zal het wiel niet mooi strak in het midden gehouden worden. Als er dan andere krachten op komen is er een grote kans dat de boel krom trekt.
Verder nog vragen?
Al lang gedaan. Dit is me in het verleden al overkomen. Het begint met een zwakke spaak, daarna breekt het en dan is het een kwestie van tijd voor de rest het ook gaat begeven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Probeer je hypothese nou gewoon eens uit.
Dan is het inderdaad een fietspad, want een fietspad kan zowel fiets als voetpad zijn, een voetpad niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:08 schreef GevaarOpDeWeg het volgende:
Gister nog zo'n wielrenner tegengekomen. Hier in Arnhem in de stad zijn ze de weg aan het vervangen. Daardoor is de oversteekplaats voor fietsers afgesloten en moet iedereen via het voetpad. Alleen gister kwam er dus een wielrenner aangereden en kon er niet langs omdat wij er voor liepen. Begint die gozer ineens boos te roepen "Dit is een fietspad!" en propt zich er langs. Waarop wij natuurlijk "Helemaal niet!" riepen. Je zou wel verwachten dat lui die zo vaak fietsen toch wel minstens kunnen zien wat nou een fietspad is en wat niet.
Pauperfiets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Al lang gedaan. Dit is me in het verleden al overkomen. Het begint met een zwakke spaak, daarna breekt het en dan is het een kwestie van tijd voor de rest het ook gaat begeven.
Jammer weer deze post. Echte mannen die met gebroken sleutelbenen doorfietsen of nadat ze in 't prikkeldraad zijn geflikkerd en dan komt er zo'n Fokkertje als jij vanuit zijn zolderkamer even de stoere boy uithangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja echt triest is dat , alsof ze ook maar door een enkel bedrijf gesponsord worden
Wielrenners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien we het graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |