woon al 3jaar in Vlaanderen (Brussel)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Buskotje![]()
Klinkt zoveel leuker dan bushokkie![]()
Vlaams
Je zat zeker weer als een aso over de weg te rijden en alle verkeersregels aan je laars te lappen hè wielrentuig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:22 schreef beverstraat het volgende:
Ben gisteren weer van de weg gereden!
een schande! Hop tegen een bushokje((
Je moest in je broek plassen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:31 schreef beverstraat het volgende:
Heel men wielerpakje gescheurt, heb dan ook moeten plassen van de shock..
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:22 schreef beverstraat het volgende:
Ben gisteren weer van de weg gereden!
een schande! Hop tegen een bushokje((
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
nee,ik reed gewoon recht van de baan..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je zat zeker weer als een aso over de weg te rijden en alle verkeersregels aan je laars te lappen hè wielrentuig.
hoezo mietjes??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mooi wel weer ff bevestigen dat wielrenners mietjes zijn.
Omdat je in je broek moest plassen omdat je wielrenpakje gescheurd was.quote:
mmnn ik werd juist wel van de weg gereden tegen een bushokje..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat je in je broek moest plassen omdat je wielrenpakje gescheurd was.
Nouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat je in je broek moest plassen omdat je wielrenpakje gescheurd was.
Heb een vriend gebeld of hij me wou komen ophalen...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:48 schreef sinepedraap het volgende:
Kwam je moeder je toen met een handdoek ophalen?
Dat is wel tof van hem. Achterop de racefiets?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:50 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Heb een vriend gebeld of hij me wou komen ophalen...
haha.nee achterin de autoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem. Achterop de racefiets?
In de kofferbak met een handdoek eronder? Ja die urinelucht gaat zo slecht uit je bekleding.quote:
op de achterbank... en nat of niet het is toch maar een Lada Kalinaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In de kofferbak met een handdoek eronder? Ja die urinelucht gaat zo slecht uit je bekleding.
Prima vervoermiddel hoor een fiets, niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:56 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik doe zelf ook aan wielrennen, en geniaal om te zien hoe boos die mensen worden als ik sneller dan hun ben in de stad
pas maar op dat je niet buiten komt, de zon is erg fel vandaag, tape de kieren maar dichtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mooi wel weer ff bevestigen dat wielrenners mietjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |