Of de koekblikker was net zo dom als jou, das niet handig op fok, maar al helemaal niet in een moordmasjien van 2 tonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:54 schreef kiwiko het volgende:
Of hij dacht dat hij immortal was........ zoals zoveel wielrenners dat schijnen te denken
Mensen van de weg douwen is soms niet handig als je op een fiets zit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Dutchlike het volgende:
Beter dan een weg die denkt dat hij een wielrenner is.
Die fietser was natuurlijk onzichtbaar tot hij op jouw motorkap belandde, ik heb die vaker gehoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef kiwiko het volgende:
Dan is het misschien zaak dat de kwetsbare fietser ook een beeeeetje oplet????? Ik kan het mis hebben hoor![]()
![]()
En ik, ja........ ik zit behoorlijk veilig in mijn auto ja.......... als jij als fietser op mijn motorkap knalt omdat jij zomaar uit een zijstraat komt zetten........ waarschijnlijk vooraf gegaan door een luide roep dat je eraan komt........ maargoed ik had net "Don't Cry" van Gun's en Roses op standje 100 staan...... heb je niet gehoord, en kon je niet zien.........
Gewoon als fietser geen domme dingen doen, iets waar een peletonnetje wielrenners heel goed in is
Ik reed gister achter 2 wielrenners, komen we tegelijkertijd bij een t splitsing, ik wil rechts zij willen links, maaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik rijd soms oudere mensen met een busje naar hun dagverblijf, ga er 1 ophalen die aan de rand van het dorp woont langs een smal weggetje met aan 1 kant geparkeerde auto's.
Ik rijd rustig aan de kant waar geen auto's staan en komt er peleton wielrenners aan.
Ik rem en hun nog veel harder, gevolg dat hele zootje op een grote hoop.
Sorry maar ik kon er niets aan doen.
kan kloppen, dat komt ook regelmatig voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Die fietser was natuurlijk onzichtbaar tot hij op jouw motorkap belandde, ik heb die vaker gehoord
thanksquote:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef kiwiko het volgende:
[..]
kan kloppen, dat komt ook regelmatig voor![]()
of denk je dat je met een vaartje van 60 makkelijk te spotten bent op een kruising als je gewoon je fiets ervoor gooit........
tja, dat is ook een manier van denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
Maar vooral nooit jouw verantwoordelijkheid om op te letten he..
Waarom die obsessie? Ik vond het wel grappig om te zien hoe het peleton hun fiets weer uit de berg moesten vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik reed gister achter 2 wielrenners, komen we tegelijkertijd bij een t splitsing, ik wil rechts zij willen links, maaar
GAAN ZE VERDOMME VOL IN DE ANKERSblijft dan thuis als je niet kunt fietsen
laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
Waarom klaag je dan over wielrenners? Ik klaag toch ook niet dat ik auto's niet zie, want ik zie ze gewoon. Als je oplet verrast niemand je, dus jij let geowon niet goed op
Welke obsessie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom die obsessie? Ik vond het wel grappig om te zien hoe het peleton hun fiets weer uit de berg moesten vinden.
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:44 schreef kiwiko het volgende:
Life2.0
Waarom in hemelsnaam verdedig je dingen die niet te verdedigen vallen??? Jij weet dondersgoed dat er echt rete irritante wielrenners op de weg zijn die voor levensgevaarlijke situaties zorgen voornamelijk door eigen handelen. En inderdaad als een automobilist even niet toevallig jullie kant op kijkt kan je dus gewoon dodelijk gewond raken.........
Wielrenners zijn namelijk niet het enige waar een automobilist voor op moet letten
Die gozer loopt gewoon te trollen, wat hem trouwens aardig lukt, gezIen het aantal happers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:44 schreef kiwiko het volgende:
Life2.0
Waarom in hemelsnaam verdedig je dingen die niet te verdedigen vallen???
Neen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je maakt je erg druk over wielrenners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |