Jagerland?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van diablo. Maten gaan zaterdag naar jagerland in Eindhoven maar ik was te laat voor een kaartje.
Yup feestje van Jagermeister is gratis maar je kan geen kaartjes kopen. Alleen "winnen" door een mailtje te sturen met je motivatie. Best vet maarja ik ben toch gestopt met drinken dus weet niet of ik me daar wel vermaakt had.quote:
Kijk die boy opeens vaak buiten zijn dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh !
Pff focking lekker rustig smorgens vroeg in bossen met je mountainbike
Als je op de bank moet slapen door ruzie met vrouwtje zou ik ook veel naar buiten gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk die boy opeens vaak buiten zijn dan.
Ga oefenen met FIFA ofzo man,quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh !
Pff focking lekker rustig smorgens vroeg in bossen met je mountainbike
Kijk al die vrouwen daar heel de vloer onderlekken.quote:
Ging echt nergens over niets lukte gewoonquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga oefenen met FIFA ofzo man,
Jullie waren gisteren zo pauper slecht.![]()
9-4 en 7 keer met Lens scooren.
Ik dashboarde 100%. Doe ik echt nooit eigenlijk maar wat een BS was FIFA gisterenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mij lukte alles, en ja wel paar keer geluk gehad met rebounds.
Maar aan de andere kant veel eigen acties gemaakt en afgemaakt.
En die vrije trapToen dashboarde je he?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfs dat ging kut Assaidi en Narsingh waren zo sloom als stront in eens. Die backs van NEC leken wel Dani Alves en Abate
Gelukkig hadden we Duricic ofzo iets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfs dat ging kut Assaidi en Narsingh waren zo sloom als stront in eens. Die backs van NEC leken wel Dani Alves en Abate
Die bal van Kums op de paal zei ook wel weer genoeg. Maarja die zat er lekker in inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we Duricic ofzo iets.
Voeg mij dan ook toe, ouwe negerinnenliefhebber. GT: pot4toequote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef Pixell het volgende:
Teun, heb je mij al toegevoegd? anders moet je me ff je id geven ofzo
ha ha jij zei kum XDquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die bal van Kums op de paal zei ook wel weer genoeg. Maarja die zat er lekker in inderdaad.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:41 schreef dreamzk het volgende:
Kan iemand me helpen? Heb hier geniale foto en wil het gezicht van die chick op alle andere gezichten plakken maar weet niet hoe dat moet
[ afbeelding ]
Opperbaas, was zelf al in paint aan het kuttenquote:
Fuck it, alle 2 maar gehaald.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol alle winkels dicht hier, behalve media markt. Zie GoW3 liggen voor 19 eu. Doen? Helaas hebben ze die Tritton detonator niet, alleen die stereo headset.
Gears 3?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net alsof ik die online speel.Iemand die nog co-op wil doen?
2.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je 1 en 2 gespeeld kouseband knabbelaar van me?
Zit nog ff Game of Thrones te kijken.. vanavond? Misschien nog 2 anderen zodat we 4 man coop kunnen doen?quote:
Prima man. Iemand die nog co-op moet doen hier? Stef? Teun? Michhas?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit nog ff Game of Thrones te kijken.. vanavond? Misschien nog 2 anderen zodat we 4 man coop kunnen doen?
En 'm nog gewoon kopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 @ 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Slechte graphics, oude gameplay, clichematige quotes van slechterikken met een overdreven accentje.
Heb hem uitgeleend anders deed ik wel mee. Heb hem misschien van het weekend terug als jullie dan nog bezig zijn doe ik mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Prima man. Iemand die nog co-op moet doen hier? Stef? Teun? Michhas?
Haal hem NU terug!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem uitgeleend anders deed ik wel mee. Heb hem misschien van het weekend terug als jullie dan nog bezig zijn doe ik mee.
Die shit laten brengen, niet halenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet mi mang heb de auto niet vandaag.
Ga op de mountainbike net als Nick, of neem die taxi. Waar naar tuu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet mi mang heb de auto niet vandaag.
Naar de oom van mijn ex dus jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga op de mountainbike net als Nick, of neem die taxi. Waar naar tuu?
Dan kon je toch smsen dat je het zo kwam ophalen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou heb gewoon geen zin om daar on aangekondigd aan de deur te staan. Heb me ex al gesmst dat ik die morgen kom op halen dushi
Heb toch geen auto en ik ga geen 12 km fietsen. Als ik vanavond toch geen tijd heb.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan kon je toch smsen dat je het zo kwam ophalen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb toch geen auto en ik ga geen 12 km fietsen. Als ik vanavond toch geen tijd heb.
Ik vond de laatste aflevering weer saai.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef Cliffy het volgende:
Net trouwens ep 6 en 7 van Game of Thrones gekeken, eerste 5 waren wel traag maar shit is nu aan
quote:
Zeker wel jonge.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet eens echt van toepassing maargoed.![]()
Ik dus bijna dezelfde. bijna.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gehaald trouwens.
Fap, hoeveel kost zo'n ding?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gehaald trouwens.
Vond deze nicer. Bij de MM hadden ze alleen die PX21; ¤80..no thanks. 50 euro vind ik wel max voor headset.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar eens naar kijken, mic is kapot. Waarom geen Turtle Beach?
¤50,- is een nette prijs ja, zou graag horen of 'ie bevaltquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vond deze nicer. Bij de MM hadden ze alleen die PX21; ¤80..no thanks. 50 euro vind ik wel max voor headset.
Tot nu toe wel, alleen veel kabels op je schoot.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
¤50,- is een nette prijs ja, zou graag horen of 'ie bevalt
Ja wtf man, al die kabels.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, alleen veel kabels op je schoot.
Dat heeft de mijne ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, alleen veel kabels op je schoot.
Ik zag een van Tritton bij de mediamarkt. Draadloos voor 100 euro. Tritton Primer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik wil zo'n wireless headset hebben,maar wat is dan een goede keuze? Ik ben totaal niet thuis in de Trittons en Turtle Beaches etc, dus iemand tips?
Tritton is een prima merk? Ik zie namelijk ook veel van die onbekende merken..quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zag een van Tritton bij de mediamarkt. Draadloos voor 100 euro. Tritton Primer.
Tritton, Astro en Turtle Beach zijn eckte eckte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tritton is een prima merk? Ik zie namelijk ook veel van die onbekende merken..
Met Tritton of TurtleBeach zit je wel goed volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tritton is heel goed. Volgende week ook eens kijken voor een nieuwe headsetquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |