Ging toenstraks peuken halen. Zag ik zure matten liggen. Meteen mee genomen.quote:
Tof, maar jij vindt dat toch gay?quote:
Tritton heeft alleen gevoelige kabelsquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Met Tritton of TurtleBeach zit je wel goed volgens mij
Nick, Ross en Stef zijn nog bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ooooh ik heb kanker veel bier op.
En net nog ff een hamburger en broodje kebak gescoord.
En thuis nog weer een dikke bord friet enzo...
Verder voel ik me prima.
Iemand nog mw3?
Das Turtle Beach, als je m goed aansluit hoor je stem en game-geluid in je headset.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik dus een beetje kijken naar die headsets, zie ik dus alleen dit soort modellen:
[ afbeelding ]
Maarrrr! Dan hoor ik toch helemaal niks meer van het geluid om me heen, alleen maar alles door mijn headset? Normaal staat mijn geluid te pompen door een puike 5.1 om me heen namelijk, en die heb ik toch niet voor niks
Daar is het toch ook voor?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik dus een beetje kijken naar die headsets, zie ik dus alleen dit soort modellen:
[ afbeelding ]
Maarrrr! Dan hoor ik toch helemaal niks meer van het geluid om me heen, alleen maar alles door mijn headset? Normaal staat mijn geluid te pompen door een puike 5.1 om me heen namelijk, en die heb ik toch niet voor niks
Ja Turtle Beach is dat, werkt ook met 5.1 perfectquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |