quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]
You have a probrem? With peter chao?
hou nou eens op met dat gescheld man, dat doet ook pijn hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]
You have a probrem? With peter chao?
Hoi,welkom bij deze groepssessie. Neem plaats op de skippybal. Vandaag gaan we een aantal problemen bespreken die jouw leven negatief beïnvloeden. Ik heb begrepen dat er de laatste tijd veel strubbelingen zijn met een zekere Michhas. Hoe komt dit? Wat voel je daarbij?quote:
Bedankt... Nou... Ik voel me, erg getrolled. En zeer beschadigd. Dankzij deze Michhas ben ik erg verdrietig geworden omdat ik niet normaal een post kan posten zonder dat deze man reageert op mij alsof hij een of ander vmbo-bontkraagje is met een blackberry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoi,welkom bij deze groepssessie. Neem plaats op de skippybal. Vandaag gaan we een aantal problemen bespreken die jouw leven negatief beïnvloeden. Ik heb begrepen dat er de laatste tijd veel strubbelingen zijn met een zekere Michhas. Hoe komt dit? Wat voel je daarbij?
Ik ben geen hommo!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef Michhas het volgende:
ha ha als morgen ooit een vriend heeft en het gaat uit, dan kan die vriend zeggen als hij er klaar mee is: ik ben overmorgen haha ha hahawha XD iksdee,dj!
Nou, dat is me nogal wat. Even een slokje water. *slurp*. Kijk, je voelt je gekleineerd en bedreigd door de aanwezigheid van Michhas. Echter bedoelt deze jongen het allemaal niet slecht. Terugtrollen is vaak wel effectief,dit zal de desbetreffende jongeman zich in zijn schulp laten terugkeren. Ik adviseer bij deze dan ook het terugtrollen op standje maximaal te zetten. Dat zal de rekel leren!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bedankt... Nou... Ik voel me, erg getrolled. En zeer beschadigd. Dankzij deze Michhas ben ik erg verdrietig geworden omdat ik niet normaal een post kan posten zonder dat deze man reageert op mij alsof hij een of ander vmbo-bontkraagje is met een blackberry.
[ afbeelding ]
Dankuwel Dr. Pierre. Vanaf vandaag (hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, dat is me nogal wat. Even een slokje water. *slurp*. Kijk, je voelt je gekleineerd en bedreigd door de aanwezigheid van Michhas. Echter bedoelt deze jongen het allemaal niet slecht. Terugtrollen is vaak wel effectief,dit zal de desbetreffende jongeman zich in zijn schulp laten terugkeren. Ik adviseer bij deze dan ook het terugtrollen op standje maximaal te zetten. Dat zal de rekel leren!
Vrij bagger ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |