Dat is dus het probleem met talen, het CE is alleen leesvaardigheid :/quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
zeker niet nee. Maar 2 voldoendes gehaald voor mn SE. luisteren een 5.8 en mondeling een 5.9
je had in mijn plaats gemogenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vind Frans prachtig <3 Ik wil nog zeker binnenkort naar Parijs![]()
Helaas ben ik blut haha
jaa, maar ik vind ze altijd alle 4 wel passenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo moeilijk aan? Meerendeel is toch multiple gok merk ik?
Dyslectisch o.i.d?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe kan je dan alleen Nederlands en Engels hebben? Je moet minstens 1 vreemde taal hebben.
Hahahah ja maar sowieso in hoogseizoen is het duurst he xD zou ik niet nu gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jammer, komt er net een gigantisch lange zomervakantie voor je aan!
Gymnasium doen en niet naar Rome gaan, mooi kut danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bij ons had gymnasium alleen een extra dagje Leiden. De mooie praatjes die de school maakte toen we ons inschreven voor gymasium hebben ze nooit waargemaakt.
Geen idee, vraag het mijn school. We krijgen wel gewoon volledige diploma's. Misschien omdat ik staatsexamen doe?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe kan je dan alleen Nederlands en Engels hebben? Je moet minstens 1 vreemde taal hebben.
Je hebt gewoon een rare schoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het mijn school. We krijgen wel gewoon volledige diploma's. Misschien omdat ik staatsexamen doe?
Jaaaa ik ga er sowieso met mijn vriendin nog een x naar toequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef meneer_valk het volgende:
Rome vond ik overigens echt een geweldige stad, wil er graag nog eens naartoe.
Daarom ben ik gelijk na de eindexamens (is nog voorseizoen) op examenreis geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahah ja maar sowieso in hoogseizoen is het duurst he xD zou ik niet nu gaan
Maar ik krijg wel gewoon mijn diploma met alleen Nederlands en Engels, einz!quote:
en havo eropquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel gewoon mijn diploma met alleen Nederlands en Engels, einz!
Veel oefenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef lamp272 het volgende:
iemand niet nog gouden tips voor duits?
MOET daar voldoende voor halen..
ja naja, omdat het toch altijd andere tekst is..quote:
Engeland ja wil ik ook nog naar toequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waaromik zou veel liever naar Californië, engeland, afrika gaan ofzo
Californië of Afrika met school? Lijkt me een beetje duur hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waaromik zou veel liever naar Californië, engeland, afrika gaan ofzo
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |