Maar ik krijg wel gewoon mijn diploma met alleen Nederlands en Engels, einz!quote:
en havo eropquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel gewoon mijn diploma met alleen Nederlands en Engels, einz!
Veel oefenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef lamp272 het volgende:
iemand niet nog gouden tips voor duits?
MOET daar voldoende voor halen..
ja naja, omdat het toch altijd andere tekst is..quote:
Engeland ja wil ik ook nog naar toequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waaromik zou veel liever naar Californië, engeland, afrika gaan ofzo
Californië of Afrika met school? Lijkt me een beetje duur hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar waaromik zou veel liever naar Californië, engeland, afrika gaan ofzo
Zeker.quote:
Oefenen betekent niet uit je hoofd leren hequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ja naja, omdat het toch altijd andere tekst is..
weet niet of het wel zin heeft om engels en duits te oefenen
heeft zeker wel zin. ik heb no-life 2 weken luisteren geoefend destijds en haalde daarmee mn eerste voldoende voor duits, terwijl ik op vmboniveau eerst al faalde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ja naja, omdat het toch altijd andere tekst is..
weet niet of het wel zin heeft om engels en duits te oefenen
ja maar zij gaat ook niet met schoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Californië of Afrika met school? Lijkt me een beetje duur hè.Londen ga ik dit jaar heen.
[..]
Zeker.
- Maak alle examens, oefenen oefenen in het lezen van Duitse teksten en bijbehorende signaalwoorden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef lamp272 het volgende:
iemand niet nog gouden tips voor duits?
MOET daar voldoende voor halen..
Weet nog niet eens met wie ik zou moeten gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar zij gaat ook niet met school
ohh okee, dan ga ik denk ik maar even duits examen maken nu..quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oefenen betekent niet uit je hoofd leren he
Het gaat erom dat je in het ritme zit van in een hoog tempo lezen en vragen beantwoorden. Hoe meer je oefent hoe beter je door hebt hoe de vragen gesteld worden en hoe je snel kan antwoorden.
Oh, ik dacht zo'n standaard excursietripje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar zij gaat ook niet met school
Ik had vorig jaar ook een kut rooster. Bij jullie is het iig nog over 3 weken verspreid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ohh okee, dan ga ik denk ik maar even duits examen maken nu..
anders kom ik de komende dagen echt in tijd nood..
maandag: natuurkunde
dinsdag: wisA
woensdag: duits en bio
donderdag engels
echt zoooooon kut examenrooster
'S avonds leren lijkt mij niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ohh okee, dan ga ik denk ik maar even duits examen maken nu..
anders kom ik de komende dagen echt in tijd nood..
maandag: natuurkunde
dinsdag: wisA
woensdag: duits en bio
donderdag engels
echt zoooooon kut examenrooster
bedankt!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Apostrof het volgende:
[..]
- Maak alle examens, oefenen oefenen in het lezen van Duitse teksten en bijbehorende signaalwoorden.
-Bekijk de meerkeuzevragen altijd goed, vaak zitten er maar 2 echt logische in. Bekijk vervolgens de tekst en maak op basis daarvan je keuze. Toch nog aan het twijfelen -> kies diegene die voor jou het gevoel het beste overeen komt met de inhoud van de tekst.
- Iets wat bij mij soms werkt bij teksten die wetenschappelijk zijn: gewoon je verstand gebruiken. Als een tekst gaat over klimaatverandering en het heeft al een negatieve kop of een plaatje van een dode ijsbeer, dan is de schrijver natuurlijk negatief over klimaatverandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |