Dat is zooo kut. Of een F / Z-hoek over het hoofd zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef dramatic het volgende:
ik heb gewoon alle bewijzen vernaaid en op de terugweg zonder in mn examen te kijken wist ik er 2 ... ...
Bwhaha ja ik zat te denken; hoe heet dat ookalweer... profectie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Noem het dan wel de Praefatio, dat staat stoer
ik had een keer zo van. nou heb ik I L B hoe nu verder. kijk je in binas F = ILBquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ik schrijf dan meestal alle waarden op die ik weet en kijk welke formule daarmee overeen komt haha!
Gelukkig kan ik die onderhand uit mijn hoofd vertalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Rummikub het volgende:
Facturusne operae pretium sim si a primordio urbis res populi Romani perscripserim nec satis scio nec, si sciam, dicere ausim, quippe qui cum veterem tum volgatam esse rem videam, dum novi semper scriptores aut in rebus certius aliquid allaturos se aut scribendi arte rudem vetustatem superaturos credunt.
Is dan de eerste zin. Dan ga je toch kapot.
hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef Apostrof het volgende:
Iedereen heeft Latijn, voel mij net een hipster met mijn Grieks.
Homerus is ook klote met zijn zelfbedachte Griekse taalt met alle dialecten door elkaar heen.
Geldt trouwens ook voor scheikunde dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Rezania het volgende:
Nog een tip voor natuurkunde: als je iets niet weet, kijk dan eerst in je Binas.
Ja iedereen volgens mij, die onthoud ik nog minstens 20 jaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik die onderhand uit mijn hoofd vertalen
Ja, ik ook, eerst alle gegevens opschrijven en dan pas echt gaan kijken wat je moet berekenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ik schrijf dan meestal alle waarden op die ik weet en kijk welke formule daarmee overeen komt haha!
Hahahaha wil je me dood hebben, dude?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Rummikub het volgende:
Facturusne operae pretium sim si a primordio urbis res populi Romani perscripserim nec satis scio nec, si sciam, dicere ausim, quippe qui cum veterem tum volgatam esse rem videam, dum novi semper scriptores aut in rebus certius aliquid allaturos se aut scribendi arte rudem vetustatem superaturos credunt.
Is dan de eerste zin. Dan ga je toch kapot.
Scheikunde is ook een bazenvakquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor scheikunde dit.
met je linkerhandpalm veld opvangen en met je duim naar de lorentz dan wijzen je vingers richting de I\quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef lamp272 het volgende:
ik had een natuurkunde topic geopend met een vraag, maar aangezien niemand daar reageert, vraag ik het hier wel haha.
hoe bepaal je nou goed de richting van het magnetisch veld?
Dit doet me nu meer aan honkbal dan wiskunde denkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
met je linkerhandpalm veld opvangen en met je duim naar de lorentz dan wijzen je vingers richting de I\
DACHT IK
FBI regel toch? Ik gebruik zelf de pistoolversie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef lamp272 het volgende:
ik had een natuurkunde topic geopend met een vraag, maar aangezien niemand daar reageert, vraag ik het hier wel haha.
hoe bepaal je nou goed de richting van het magnetisch veld?
Nee hoor, maar stel dat je zoiets bij de vertaling krijgt, ik loop gewoon weg, echt waarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha wil je me dood hebben, dude?!
Gelukkig is het geen wiskundequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit doet me nu meer aan honkbal dan wiskunde denken
Ik ga dan echt iemand ontledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee hoor, maar stel dat je zoiets bij de vertaling krijgt, ik loop gewoon weg, echt waar
jaa die rechter hand regel die overal staat, snap ik nooit. dat hebben wij nooit uitgelegd gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
met je linkerhandpalm veld opvangen en met je duim naar de lorentz dan wijzen je vingers richting de I\
DACHT IK
tjah nog een vraagje aan jullie met latijn w8 ffquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit doet me nu meer aan honkbal dan wiskunde denken
bwhahahahahahaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef emzor1994 het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vwa/bestanden/vwc11iopg2.pdf
Kijk vraag 6![]()
Hoog niveau wiskunde C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |