Duits en Bio op dezelfde dag is wel dodelijk ja. 6 uur dingen lezen en daaruit conclusies trekken, meh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ohh okee, dan ga ik denk ik maar even duits examen maken nu..
anders kom ik de komende dagen echt in tijd nood..
maandag: natuurkunde
dinsdag: wisA
woensdag: duits en bio
donderdag engels
echt zoooooon kut examenrooster
Duits en Bio zijn de enige vakken waar ik nog tegenop kijk... op dag, wat een rampquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Duits en Bio op dezelfde dag is wel dodelijk ja. 6 uur dingen lezen en daaruit conclusies trekken, meh.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Duits en Bio op dezelfde dag is wel dodelijk ja. 6 uur dingen lezen en daaruit conclusies trekken, meh.
ja inderdaad..
nee, maar veel tijd heb ik niet meer.. dus heb niet echt andere keuze!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef FokNederland het volgende:
[..]
'S avonds leren lijkt mij niet echt bevordelijk.
Ik heb maw en latijn op dezelfde dagquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef emzor1994 het volgende:
Ik had vorig jaar Engels en aardrijkskunde op donderdag en vrijdag als laatste examen Latijn. Echt een kut rooster :/
Heb je dit al bekeken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef lamp272 het volgende:
[..]
bedankt!!
wij hebben afgelopen 1,5 jaar geen duits gehad in 4e en 5e, dus wij hebben echt een achterstand
Ik leef met je meequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb maw en latijn op dezelfde dag![]()
![]()
![]()
De eerste persoon die mij na die twee examens aanspreekt gaat het niet overleven
Dat is wel hel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb maw en latijn op dezelfde dag![]()
![]()
![]()
De eerste persoon die mij na die twee examens aanspreekt gaat het niet overleven
Ik heb twee dagen twee examens achter elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef Zamorak het volgende:
Shit, 2 examens op één dag. Dat moet echt afgeschaft worden. Succes iig.
nee had die site nog nooit gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Heb je dit al bekeken?
http://www.eindexamensite(...)eid-4/topichc/0.html
Worden alle delen nog even beknopt uitgelegd, je kan kiezen aan de linkerkant
en vervolgens zijn er dan bijpassende opdrachten aan de rechterkant. Handige om te oefenen met een bepaald deel, bijvoorbeeld als je het moeilijk vindt om hoofdgedachten te achterhalen.
wat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen twee examens achter elkaar
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen twee examens achter elkaar
Had ik ook ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef Rummikub het volgende:
Engels en AK hier, dag erna lekker Latijn
en ik dacht ik het kut had :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef Apostrof het volgende:
Grieks en Wiskunde A, vervolgens Duits en Biologie
en natuurkundequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef Renn het volgende:
Maar hulde voor de 4 dagen vrij voor Scheikunde
scheikunde wordt niet zoon probleemquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef Renn het volgende:
Maar hulde voor de 4 dagen vrij voor Scheikunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |