Mooie zin Yoda.quote:
dan vind ik dat je onder die 7.50 uit moet kunnen komen als je je eigen eten van thuis regelt. is nog lekkerder ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef June. het volgende:
"Er komt eigen bijdrage per 'ligdag', van 7,50 euro. Dat is voor eten en drinken, omdat je thuis ook zou eten en drinken."
Echt wie verzint zoiets.
En dan ook je eigen handdoeken, washandjes, lakens en wc-papier! Net zoals in Suriname op de 3e klasse-afdelingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dan vind ik dat je onder die 7.50 uit moet kunnen komen als je je eigen eten van thuis regelt. is nog lekkerder ook![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor 7,50 per dag kan je in Suriname waarschijnlijk een heel ziekenhuis huren.
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. Van kaft tot kaft vermoed ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef Pluizel het volgende:
iemand trouwens zin om een DD op te stellen voor die dame uit de rijdende rechter van gisteren?
en het Surinaamse eten is heel wat beter te vreten dan de troep hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor 7,50 per dag kan je in Suriname waarschijnlijk een heel ziekenhuis huren.
ghehe, heb je het gezien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. Van kaft tot kaft vermoed ik.
Er is niks mis met zo nu en dan AGV hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
en het Surinaamse eten is heel wat beter te vreten dan de troep hier
Ik kreeg daar in het ziekenhuis elke dag rijst, met een stuk ondefinieerbare vis vol graten of een kippenvleugel, en kouseband of een tomatenprutje. Het was niet vies ofzo, maar het ziekenhuisvoer dat ik de laatste tijd gehad heb was in ieder geval een stuk gevarieerder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef June. het volgende:
[..]
Er is niks mis met zo nu en dan AGV hoor..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef June. het volgende:
[..]
Er is niks mis met zo nu en dan AGV hoor..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Aardappelen, groente, vlees denk ik.
ah, dat kan ik wel waarderen. Mits op goede manier klaargemaakt. Groente lekker klaarmaken is een kunst. Je moet het niet gewoon in een pan met water kieperenquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Aardappelen, groente, vlees denk ik.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:30 schreef starla het volgende:
Nee klopt, ik mieter het daarom altijd met het eigen vocht in de pan
jij stoomt alles?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:23 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
ah, dat kan ik wel waarderen. Mits op goede manier klaargemaakt. Groente lekker klaarmaken is een kunst. Je moet het niet gewoon in een pan met water kieperen
Ja, volgens mij zat ze zelf in DWDD bij de TV draait door.quote:
Pff.. ik heb het op advies van een buurman even teruggekeken. Vreselijk, wat een typ. Precies daarom ben ik de psychiatrie niet in gegaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef Pluizel het volgende:
iemand trouwens zin om een DD op te stellen voor die dame uit de rijdende rechter van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |