Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennenquote:
Ik heb het de afgelopen jaren wel zo vaak zien gebeuren dat we een speler 'sowieso' binnen hadden en dan ging het op het laatste moment weer niet door. Maar ik heb goede hoop dat Luc komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennen
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder![]()
Kan me geen andere eredivisie keeper bedenken die ik liever op doel zou hebben staan. Misschien die Michailov maar die speelt na dit seizoen toch niet meer in de eredivisie.
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Neen. Mulder heeft inderdaad veel terechte kritiek gehad, maar heeft zich geweldig ontwikkeld. Maar ik heb nooit geroepen om een andere keeper en al helemaal niet om Velthuizen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.
Dat was episch ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Velthuizenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als 2e ipv 1e keeper meer vertrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Velthuizendie moet lekker in die sporthal blijven.
Hij blijft gewoon zijn achterlijke showduikjes maken hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Velthuizen het wel een stuk beter zou doen bij Feyenoord, dan bij die maffia vereniging Vite$$e. Andere band, meer vertrouwen etc...
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?quote:
Smeekbedes denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?
quote:Hoge rekening voetbalclubs bij inzet politie
Voetbalclubs kunnen een gepeperde rekening tegemoet zien wanneer agenten moeten uitrukken om hooligans in toom te houden. De kosten van de politie-inzet bij voetbalwedstrijden worden volgens het Lente-akkoord van VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie doorberekend.
In het regeerakkoord werden de voetbalclubs nog ontzien. Daarin werd alleen besloten de kosten van politie-inzet bij incidentele commerciėle evenementen door te berekenen. De Kunduzcoalitie wil ook structurele evenementen meenemen, wat voornamelijk de voetbalwereld zal merken. Het prijskaartje aan de inzet van agenten moet jaarlijks dertig miljoen euro opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |