Vies wijfquote:Fajah Lourens heeft een pijnlijk hoofd, en dat heeft alles te maken met luizen die ze heeft geprobeerd uit te roeien. De actrice twittert dat ze 'verschrikkelijk stinkt' naar het giftige spul dat de hoofdluis moet tegengaan.
Lourens zou hebben de hele nacht met anti-luizenshampoo in haar weelderige krullen hebben geslapen. Dat heeft 'die kutbeesten' wel uitgeroeid, verwacht ze.
Tegen een mede-twitteraar, die opmerkt dat de actrice misschien iets te veel informatie prijsgeeft, grapt ze dat het gelukkig niet om schaamluis gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef error_404 het volgende:
Extra imagoschade toebrengen aan een C-Artiest in de hoop er geen onnodige krantenknipsels over haar worden gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Je zou wel een beschuitje met d'r willen eten. Geef maar toe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
Extra imagoschade toebrengen aan een C-Artiest in de hoop er geen onnodige krantenknipsels over haar worden gemaakt
Dat zou ik uiteraard niet uit de weg gaan inderdaad. Maar "nieuws" zoals dit daar ergert iedereen zich toch kapot aan dus van uit daar mijn haatgevoelens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je zou wel een beschuitje met d'r willen eten. Geef maar toe.
Acteren kan ze niet, maar ze heeft vast wel andere goede kwaliteiten.
Als je haar adres wilt kun je je haatgevoelens wel op haar uitten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat zou ik uiteraard niet uit de weg gaan inderdaad. Maar "nieuws" zoals dit daar ergert iedereen zich toch kapot aan dus van uit daar mijn haatgevoelens.
Fapfapquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
Extra imagoschade toebrengen aan een C-Artiest in de hoop er geen onnodige krantenknipsels over haar worden gemaakt
Dit dus. Ze heeft een enorme bos haar, ook nog.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef DjinN het volgende:
Vies wijf? Omdat ? Hoofdluizen komen 9 van de 10x op schoon haarDaarbij heeft ze jonge kinderen dus is het niet extreem raar dat ze via hun hoofdluis krijgt.
idd ik benijd haar nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit dus. Ze heeft een enorme bos haar, ook nog.
Een prachtige bos glanzend, krullend, vol haarquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit dus. Ze heeft een enorme bos haar, ook nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |