abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111659035
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:34 schreef evarulesz het volgende:

[..]

dat is wel heel vreemd inderdaad! Wat een faal :').
Ik had toen ook Nederlands examen... Gelukkig waren bij ons alle exemplaren er...... Hoe ging het examen bij jou?
Redelijk, had alleen veel te veel woorden gebruikt bij het samenvatten.
AFCA!
pi_111659707
Wat voor kansschool is dat als leraren examenkopietjes in hun auto's hebben liggen? Die examenpakketten zijn gewoon geteld en geseald. Welke tokkie maakt die dingen tegen de regels in open om kopies in zn auto te leggen en er vast 5 weg te geven ofzo? wtf
pi_111660114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:02 schreef dramatic het volgende:
Wat voor kansschool is dat als leraren examenkopietjes in hun auto's hebben liggen? Die examenpakketten zijn gewoon geteld en geseald. Welke tokkie maakt die dingen tegen de regels in open om kopies in zn auto te leggen en er vast 5 weg te geven ofzo? wtf
quote:
EDIT: Hoor van een klasgenoot dat ze de examens hadden gekopieerd in de tussentijd, dus ze lagen niet in de auto! Maar klacht blijft hetzelfde.
En het is niet de schuld van je school, want ze kunnen de examens ook niet van tevoren natellen omdat ze gesealed zijn.
pi_111662885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Redelijk, had alleen veel te veel woorden gebruikt bij het samenvatten.
bij mij precies hetzelfde! Heb 190 woorden ofso..... vond het ECHT niet te doen 160... De hele klas zat er (dik) overheen. Mooi even een klacht bij LAKS ingediend :( :) hoop dat alle klachten bij LAKS over die samenvatting gaan....
none
pi_111919999
Volgens mij kunnen de begeleiders de examens niet van te voren tellen. De examens zijn namelijk verzegeld, en die verzegeling mag volgens mij pas eraf, net voor het begin van het examen.
pi_111920159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:55 schreef Fabienvg het volgende:
Volgens mij kunnen de begeleiders de examens niet van te voren tellen. De examens zijn namelijk verzegeld, en die verzegeling mag volgens mij pas eraf, net voor het begin van het examen.
Dan hebben ze niet genoeg examens aangevraagd.
pi_111920427
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Dan hebben ze niet genoeg examens aangevraagd.
Dat is inderdaad zeer waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')