Is dit een serieus antwoord? Dat ben ik namelijk niet gewend hier :pquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef Plantagehouder het volgende:
Lonen beginnen vanaf 11,00 euro, toeslagen zijn 32%.
Natuurlijk is dit een serieus antwoord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Is dit een serieus antwoord? Dat ben ik namelijk niet gewend hier :p
En als het zo is dan vind ik dat een zeer aangenaam antwoord.
Met deze instelling kom jij er wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
Niet zo hoog waarschijnlijk. Beter ga je bij een studentenvereniging wat ervaring opdoen in het organiseren van evenementen, leidinggeven en veel meer. Verdient niks maar betaalt zich later terug. Ga mijzelf na de zomer aanmelden bij een vereniging voor dit soort werk. Een bijbaan verdient in de meeste gevallen bagger. En daarnaast heb ik na 4 jaar vakkenvuller niet meer de motivatie om te werken in een baan zonder toekomstperspectief.
Dat is niet mijn instelling, maar mijn kijk op de zaken. Je moet jezelf onderscheiden van de massa. En dat lukt niet d.m.v. een standaard bijbaantje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Met deze instelling kom jij er wel.
Bijbaantje is niks mis mee hoor. Leuk een beetje brallen in een studentenvereniging. Maar uiteindelijk heb je ook gewoon kosten als student. En met een beetje werken kan je een aardige spaarpot opbouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is niet mijn instelling, maar mijn kijk op de zaken. Je moet jezelf onderscheiden van de massa. En dat lukt niet d.m.v. een standaard bijbaantje.
Na allerhande bijbaantjes wil ik mijzelf d.m.v. een opleiding en werk dat wat inhoudt (desnoods vrijwillig) richten op een betere toekomst.
Helemaal mee eens. Met een bijbaantje is zeker niks mis mee. Heb zelf ruim 10k opzij kunnen zetten als spaarpotje door te werken naast mijn opleiding.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Bijbaantje is niks mis mee hoor. Leuk een beetje brallen in een studentenvereniging. Maar uiteindelijk heb je ook gewoon kosten als student. En met een beetje werken kan je een aardige spaarpot opbouwen.
Maak je een betere start dan een 'echte' student met 30k studieschuld
Dat doet het niet, tenzij je er nuttige connecties aan overhoudt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
Niet zo hoog waarschijnlijk. Beter ga je bij een studentenvereniging wat ervaring opdoen in het organiseren van evenementen, leidinggeven en veel meer. Verdient niks maar betaalt zich later terug. Ga mijzelf na de zomer aanmelden bij een vereniging voor dit soort werk. Een bijbaan verdient in de meeste gevallen bagger. En daarnaast heb ik na 4 jaar vakkenvuller niet meer de motivatie om te werken in een baan zonder toekomstperspectief.
Ik zie soms advertenties voor evenementwerkzaamheden hangen bij een studentenvereniging. Dat wil ik gaan doen. Mijzelf een beetje onderscheiden van de massa. En wie weet zit er meer in. Een spaarpotje heb ik al. En daarnaast vang ik een paar honderd euro per maand. Dus met het geld zit het wel snor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doet het niet, tenzij je er nuttige connecties aan overhoudt.
Flikker jij nou gewoon eens een eind op met dat semi-interessante gezeik van je, niemand heeft er wat aan. Je weet niet overal alles vanaf en dat hoef je ook niet te compenseren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
Gelukkig bepaal jij niet wat gezeik is en wat niet. En sowieso op de man spelen in je reacties. Als je niet het fatsoen hebt om normaal te reageren is het verspilde moeite om inhoudelijk te reageren op je post; en wil ik verder niks met je te maken hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Flikker jij nou gewoon eens een eind op met dat semi-interessante gezeik van je, niemand heeft er wat aan. Je weet niet overal alles vanaf en dat hoef je ook niet te compenseren.
Ben benieuwd of het nog steeds zo gaat aangezien we 8 jaar verder zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef Razztwizzle het volgende:
En zò worden de Multivlaai Vlaaien gemaakt (foto's!) Topic uit die tijd, kun je je vast inlezen over hoe vreselijk onambachtelijk de vlaaien gemaakt worden
Je onderscheidt jezelf van de massa door precies te gaan doen wat de massa doet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zie soms advertenties voor evenementwerkzaamheden hangen bij een studentenvereniging. Dat wil ik gaan doen. Mijzelf een beetje onderscheiden van de massa. En wie weet zit er meer in. Een spaarpotje heb ik al. En daarnaast vang ik een paar honderd euro per maand. Dus met het geld zit het wel snor.
ahhhwquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat gezeik is en wat niet. En sowieso op de man spelen in je reacties. Als je niet het fatsoen hebt om normaal te reageren is het verspilde moeite om inhoudelijk te reageren op je post; en wil ik verder niks met je te maken hebben.
De meeste mensen volgen een opleiding/studie en werken daarnaast een paar uren. Dat heb ik ook een paar jaartjes gedaan. Wil nu inderdaad wat anders proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je onderscheidt jezelf van de massa door precies te gaan doen wat de massa doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |