Creep alert!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb vrijdag in de campuskroeg hier met een gozer staan praten. Was een okay jongen, facebook uitgewisseld omdat hij wel eens naar een feest van ons wilde komen. Nu zie ik dat ik maandag een fb-message van hem heb gekregen. Ik zie hem nu pas omdat hij in de 'other' map terecht was gekomen. Maar het was echt een 'wtf' bericht. Hij stuurde dat hij mij zo'n lief en leuk meisje vond, en heel goed bij hem zou passen, en dat ik hem goed begreep en dat hij zich zo prettig voelde bij mij. Hij weet dat ik een vriend heb, dus hij vroeg of ik dan vriendinnen had die eens met hem uit wilde. WTF!
Hahahah watquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb vrijdag in de campuskroeg hier met een gozer staan praten. Was een okay jongen, facebook uitgewisseld omdat hij wel eens naar een feest van ons wilde komen. Nu zie ik dat ik maandag een fb-message van hem heb gekregen. Ik zie hem nu pas omdat hij in de 'other' map terecht was gekomen. Maar het was echt een 'wtf' bericht. Hij stuurde dat hij mij zo'n lief en leuk meisje vond, en heel goed bij hem zou passen, en dat ik hem goed begreep en dat hij zich zo prettig voelde bij mij. Hij weet dat ik een vriend heb, dus hij vroeg of ik dan vriendinnen had die eens met hem uit wilde. WTF!
Klinkt als iets voor Dwynquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHA SJAAN HEEFT EEN BIEBERLAKJE
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik las BIERlakje...ik vond Sjaan ineens ubercool totdat ik BIEBERlakje las
Bierlakjequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik las BIERlakje...ik vond Sjaan ineens ubercool totdat ik BIEBERlakje las
SAY WHUT?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
En dat zijn de officiele promotiefoto's van Nfu Oh he
Dat zit in een gratis app waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Whahahaha!!![]()
![]()
![]()
![]()
waar haal je ze toch zo snel vandaan die achterlijke foto's?![]()
Weet iemand trouwens hoe ik van die irritante reclame op mijn foon afkom? Elke keer staat er zo'n icoontje (rood sterretje, groen plusje...whatever) in mijn scherm en die gaat pas weg als ik ernaar heb gekeken. RETE-IRRITANT!!![]()
![]()
Oh, ga maar eens in de nagelgroothandel kijken. Het kan nog veel ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me altijd af waar je dat soort nepnagels kunt krijgen. Dit koopt toch niemand?
Mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe bankpas aangevraagd want de chip valt bijna uit mijn oude. En daar heb ik deze foto op laten zetten want die is zo lekker zomers
[ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Oh, das wel matig, kun je de bel niet slopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Er staan regelmatig mensen voor de deur. Die bellen me dan bruut wakker.
What.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Das wel een goeden tip ja!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, das wel matig, kun je de bel niet slopen?
Hij was een beetje verlegen en heel erg onzeker, dus blijkbaar was het voor hem al een big deal dat-ie in de kroeg met een vrouw had staan praten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
What.
Al mijn vriendinnen zijn precies als ik, dus ik denk dat je bij al mijn vriendinnen wel zou passen![]()
![]()
Niet bukkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef megamandy het volgende:
Mijn hond gaat weer bijna dood van geilheid
Wel schattig hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij was een beetje verlegen en heel erg onzeker, dus blijkbaar was het voor hem al een big deal dat-ie in de kroeg met een vrouw had staan praten.
je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef RenRen- het volgende:
Morgen naar de kapper.
Ik denk dat ik het recht ga laten knippen, hopelijk zit het dan niet meer zo bluh naast mijn gezicht, en volgens mij word ik geverfd.
Ik doe de kapper zijn website, dus hij gaat volgens mij los op mijn hoofdquote:
Tip: pak geen groen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe de kapper zijn website, dus hij gaat volgens mij los op mijn hoofd(In overleg natuurlijk) dus ik weet niet wat zijn plannen zijn en of ik het wel eens ben met zijn plannen
Goedso lindyquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Zo, tyfusproject afgerond met dat tyfusgroepje. Een 7,5.
Zeg allemaal maar netjes dankjewel tegen lindy
Skjoe, hoe is je rug vandaag?
Oh, en fijn 45 minuten gefietst bij de gym met een lekkere zweetband om mijn buik
NOU JA ZEGquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat het mooi staat bij je huidskleur
Als je gaat zonnebanken??
Ja, dat!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NOU JA ZEG![]()
![]()
Als ik bruiner word dat het wel staat? Bedoel je dat?
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet er wel wat voor over hebben natuurlijk...
Oh, lekker!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga weer lekker werken. Een collega wilde graag ruilen. Dus nu hoef ik vrijdag niet te werken
Onze planner is altijd zo gelukkig met dat geruil van ons!quote:
Dus je hond wilde je kat doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het was meer op de kat gericht dan op mij gelukkig
Stelletje homo's
Ja, dan komt de kat mauwend aanlopen en dan moet de hond hem wassen (volgens mij is hijzelf er te lui voorquote:
ik verslikte me bijnaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dan komt de kat mauwend aanlopen en dan moet de hond hem wassen (volgens mij is hijzelf er te lui voor) en dan begint de hond opeens te huigen omdat hij het niet meer aankan
en dat gebeurd bijna iedere week wel 1x
Hahaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dan komt de kat mauwend aanlopen en dan moet de hond hem wassen (volgens mij is hijzelf er te lui voor) en dan begint de hond opeens te huigen omdat hij het niet meer aankan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik heb stompjes met lynnderella forget you not over witquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
wat staat kort op stompjes nagels? creme's en matte ofoz? of glitters maybe? halp
Donkere kleuren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
wat staat kort op stompjes nagels? creme's en matte ofoz? of glitters maybe? halp
Hele donkere kleuren, eventueel met flakies of dat soort gedoe. Vind ik altijd mooier op korte nagels dan op langequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Goeden bewegingquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, de poetel heeft zo'n balletje waar je snoepjes in kan stoppen. Dus hij rollen en dan komen er brokjes uit... Heb dat ding al 4 keer onder de bank vandaan gehaald
Wat bedoel je in jouw geval met stompjes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
nagels zo kort dat je geen wit randje meer zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat bedoel je in jouw geval met stompjes?
Zwart of een donkere teal of blauwe creme vind ik wel mooi op kortere nagels
En hersengymnastiekquote:
Waarom heb je ze geknipt/gevijld dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nagels zo kort dat je geen wit randje meer ziet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nagels zo kort dat je geen wit randje meer ziet
omdat ringvinger diep ingescheurd was, anders had k het nooit gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waarom heb je ze geknipt/gevijld dan?
Kak zeg!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ringvinger diep ingescheurd was, anders had k het nooit gedaan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ringvinger diep ingescheurd was, anders had k het nooit gedaan
Precies, goeden beweging voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hersengymnastiek![]()
De beweging is voor alsnog meer voor mij dan voor hem
Vaak is het beter voor de mensquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opa is dood, opa rust. Opa wilde niet meer. Opa was op. Opa wilde al heel lang niet meer. Opa is na 20 jaar weer bij oma. Opa is blij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opa is dood, opa rust. Opa wilde niet meer. Opa was op. Opa wilde al heel lang niet meer. Opa is na 20 jaar weer bij oma. Opa is blij.
Fiets gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie de komende tijdquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dankje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vaak is het beter voor de mensInplaats van mensen lang laten lijden.
Maar jullie als familie wel veel sterkte de komende tijd
Fijn dat het voor Opa zo fijn is, veel sterkte voor jou en je familiequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gecondoleerd Fiets...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb de zomer afgebeld voor dit jaar...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik sta op de bus te wachten en het is zo koud dat ik serieus overweeg om mijn handschoenen aan te trekken. Het is half mei, waar is de zomer?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb de zomer afgebeld voor dit jaar...
Als ik mijn haren heb gekleurd vergas ik mijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef RenRen- het volgende:
GATVERDAMME wat is waterstofperoxide vies
Dat moet je ook niet eten hèquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef RenRen- het volgende:
GATVERDAMME wat is waterstofperoxide vies
NOOOOOOOEEES!!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb de zomer afgebeld voor dit jaar...
i love winter.quote:
Ja ik moet het spoelen voor die wondenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet eten hè
Ook dan is het vies jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik mijn haren heb gekleurd vergas ik mijnaltijd 's nachts. En dan verf ik het niet eens echt mhehe
Wel in Rotterdam, voor het geval je niets weet in DHquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waar kan ik de sleek palletes kopen in Den Haag? weet iemand dat toevallig?
Ik moet echt weer kleuren, laatste keer was in januari. Mijn tante was vorige week bij de kapper en toen kreeg ze te horen dat ze mij al lang niet meer gezien hadden hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik moet het spoelen voor die wondenEcht fucking ranzig. Het smaakt zoals een platgestampte insect smaakt.
[..]
Ook dan is het vies jaIk verf het liefst zo min mogelijk mijn haar daarom
Dat is vaak wel een teken jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet echt weer kleuren, laatste keer was in januari. Mijn tante was vorige week bij de kapper en toen kreeg ze te horen dat ze mij al lang niet meer gezien hadden haha
Ik wil ook een sleekquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waar kan ik de sleek palletes kopen in Den Haag? weet iemand dat toevallig?
Vind ik ook weer zo ver rijden voor 1 dingquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel in Rotterdam, voor het geval je niets weet in DH
Ik dus ook maar ik wil hem eerst even in het ''echt'' zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ook een sleekdie nieuwe donkere matte
Wat heb je nodig? Ik kan eventueel kijken, voor alsj e hem echt niet kan vinden (En als het dan nog goedkoper is dan in een webshopquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo ver rijden voor 1 ding
Die nieuwe iDivine matte en dan de donkerequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Ik kan eventueel kijken, voor alsj e hem echt niet kan vinden (En als het dan nog goedkoper is dan in een webshop)
Jaquote:
Die hebben ze denk ik nog niet, want ze halen ze volgens mij zelf uit het buitenlandquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die nieuwe iDivine matte en dan de donkere
Jep snap ik, heb ik ook met make-up. Het matte palette van Two Faced is in het echt bijvoorbeeld veel mooier dan op de foto's naar mijn mening.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dus ook maar ik wil hem eerst even in het ''echt'' zien
Lichtbruin vind ik ook altijd heel mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
En mijn haar is alweer mijn eigen kleur, het is nu heel licht bruin dus het wordt weer tijd dat het chocolade wordt
Zal ik hem dan maar bestellen via lipglossquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die hebben ze denk ik nog niet, want ze halen ze volgens mij zelf uit het buitenland
Ja precies het verschilt soms zo met de foto'squote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep snap ik, heb ik ook met make-up. Het matte palette van Two Faced is in het echt bijvoorbeeld veel mooier dan op de foto's naar mijn mening.
Dat vind ik zo fijn aan die kleuring wat ik heb, veranderd gewoon langzaam van chocoladebruin naar lichtbruin, door die verandering is er bijna geen uitgroei te zien (mensen zien het alleen als ik mijn punten naast mijn hoofdhuid houd), goedkoper dan echt verven en de kleur is altijd mooier dan mijn eigen peper-en-zoutkleurquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lichtbruin vind ik ook altijd heel mooiChocolade ook trouwens.
Ik heb donkerblond, maar ik vind mijn haar zo saai. Dus ik had rode highlights, maar rood vind ik ook saai, want dat heb ik ook een tijd gehad. Ik wil oranje, maar dat wil ik eerst proberen, en dat is niet meer mogelijk tegenwoordig.
Wat voor kleuringen zijn dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik zo fijn aan die kleuring wat ik heb, veranderd gewoon langzaam van chocoladebruin naar lichtbruin, door die verandering is er bijna geen uitgroei te zien (mensen zien het alleen als ik mijn punten naast mijn hoofdhuid houd), goedkoper dan echt verven en de kleur is altijd mooier dan mijn eigen peper-en-zoutkleur
Ik laat het bij de kapper doen (Rob Peetoom) en zij noemen het een Shade/Shading. Ze hebben producten in de verkoop van Redken dus denk dat die kleuring ook daarvan is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor kleuringen zijn dat?
hihi moet ook maar eens kijken dan voor ik mijn haar weer per ongeluk paars verfquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik laat het bij de kapper doen (Rob Peetoom) en zij noemen het een Shade/Shading. Ze hebben producten in de verkoop van Redken dus denk dat die kleuring ook daarvan is.
Anders zou ik het niet wetenGing eraan met het idee om te verven maar dat hebben ze meteen uit mijn hoofd gepraat, raden ze alleen aan als je echt grijs bent en dat ben ik gelukkig nog niet
Oh wat grappigquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik zo fijn aan die kleuring wat ik heb, veranderd gewoon langzaam van chocoladebruin naar lichtbruin, door die verandering is er bijna geen uitgroei te zien (mensen zien het alleen als ik mijn punten naast mijn hoofdhuid houd), goedkoper dan echt verven en de kleur is altijd mooier dan mijn eigen peper-en-zoutkleur
Ik ook en nog een paar andere knal kleurenquote:
Naja Rob Peetoom is niet bepaald goedkoopquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh wat grappigIs het ook een duurdere verf? Of kost het hetzelfdE?
Ik wil zo graag een mooie rode kleurquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ook en nog een paar andere knal kleuren
Stofzuiger!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuuu!
Ik wil weer eens een keer gaan schilderen. Dus ik pak wat canvas-doeken uit het plastic die ik al erg lang heb liggen. Valt er een dode spin uit. En dan bedoel ik echt een huge dode spin. En die valt dus op mijn schildersezel... en blijft daar liggen, hij is immers dood.
En ik ben dus zo'n ontzettende schijterd als het op spinnen aankomt dat de kriebels me nu over de rug lopen en ik dat beest niet durf weg te halen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu heb ik een probleem, want ik wil schilderen
Heb je een fohn? wegblazen met de fohnquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuuu!
Ik wil weer eens een keer gaan schilderen. Dus ik pak wat canvas-doeken uit het plastic die ik al erg lang heb liggen. Valt er een dode spin uit. En dan bedoel ik echt een huge dode spin. En die valt dus op mijn schildersezel... en blijft daar liggen, hij is immers dood.
En ik ben dus zo'n ontzettende schijterd als het op spinnen aankomt dat de kriebels me nu over de rug lopen en ik dat beest niet durf weg te halen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kapper is ook vrij duur. Ik blij dat ik zijn website mocht gaan onderhouden voor een knipbeurtquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja Rob Peetoom is niet bepaald goedkoopMaar het is de eerste kapper waar ik iedere keer tevreden over ben
http://robpeetoom.nl/cms_img/eindhoven_hm_prijslijst.pdf
Spoeling kost ¤48,- en verven zou ¤55,- kosten.
Als student krijg je 20% korting.
Kun je eens wat laten zien van wat je maakt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuuuuuu!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ook echt knalrood haar, viel bij mij wel mee volgens mij... Maar ik wil nu dus oranje-rood, maar helaas, niemand wil dat bij mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een mooie rode kleurEcht ginger, maar dat raden ze mij af omdat ik al snel rood word in mijn gezicht en dan wordt ik alleen maar roder mhehe
Dat durf ik dus serieus ook niet. Ik heb er 1 zonder zak...quote:
heb het ooit eens een keer zwart geverfd geen goed idee ben al hartstikke wit van mezelf en leek daarna op een vampierquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een mooie rode kleurEcht ginger, maar dat raden ze mij af omdat ik al snel rood word in mijn gezicht en dan wordt ik alleen maar roder mhehe
Dat is wel een goede deal jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn kapper is ook vrij duur. Ik blij dat ik zijn website mocht gaan onderhouden voor een knipbeurtWant elke keer was het toch een lichte auw in mijn portemonee.
Ik heb al heel lang niet meer geschilderd, wilde nu een afscheidskadootje voor de BSO gaan maken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je eens wat laten zien van wat je maakt?![]()
![]()
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heb het ooit eens een keer zwart geverfd geen goed idee ben al hartstikke wit van mezelf en leek daarna op een vampier
Ik, sinds ik dit haar heb, wat vaker. Hiervoor was het ook een jaar geleden, maar nu in december een keer, februari en nu weer, dat is echt veel voor mijn doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel een goede deal jaIk ga maar 2 of 3 keer per jaar
Mijn haar groeit toch niet en is ook gezond dus hoef het niet bij te punten of wat dan ook, het gaat dan altijd meer om het verven en dat mijn pony weer goed zit.
Ben toch wel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer geschilderd, wilde nu een afscheidskadootje voor de BSO gaan maken...
Ik laat hem graag zien als het klaar is, maar dat gaat nu dus niet echtquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik laat hem graag zien als het klaar is, maar dat gaat nu dus niet echt
Dat van mij dus totaal nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik, sinds ik dit haar heb, wat vaker. Hiervoor was het ook een jaar geleden, maar nu in december een keer, februari en nu weer, dat is echt veel voor mijn doenMijn haar groeit dan wel weer heel snel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 mei 2012 - de haren stoppen ook waar de foto ook stopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Zou altijd beginnen met pastelkrijt, dat werkt veel lekkerder. Ik gebruik potloden alleen voor de details.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]Echt pretty things.
Zijn pastelpotloden duur?Die wil ik ook hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat van mij dus totaal niet
10 april 2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 mei 2012 - de haren stoppen ook waar de foto ook stopt.Dat is inderdaad niet veel lengte in die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleur trouwens
Wow, gelukje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou altijd beginnen met pastelkrijt, dat werkt veel lekkerder. Ik gebruik potloden alleen voor de details.
En ze zijn duur ja.
Ik heb een mazzeltje gehad. Mijn ouders hebben vrienden in Engeland en 1 van hen werkt in de Derwent-fabriek. Zij mochten daar dus een jaar of 5 terug allemaal spul kopen voor de personeelsprijs. Dat is ongeveer 10% van de prijs hier in de winkel. Ik heb dus een doos met 72 pastelpotloden die in de winkel ik meen 80 pond gekost zou hebben, daar hebben zij nog geen 10 pond voor betaald
Maar hopelijk krijg ik mijn belasting terug van de stages, kan ik het daarvan kopen
Op een gegeven moment dan.
Dat is fijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou altijd beginnen met pastelkrijt, dat werkt veel lekkerder. Ik gebruik potloden alleen voor de details.
En ze zijn duur ja.
Ik heb een mazzeltje gehad. Mijn ouders hebben vrienden in Engeland en 1 van hen werkt in de Derwent-fabriek. Zij mochten daar dus een jaar of 5 terug allemaal spul kopen voor de personeelsprijs. Dat is ongeveer 10% van de prijs hier in de winkel. Ik heb dus een doos met 72 pastelpotloden die in de winkel ik meen 80 pond gekost zou hebben, daar hebben zij nog geen 10 pond voor betaald
Ik wil mijn hondje tekenen, maar het was OF heel druk, of mijn tanden werden getrokkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze hebben gelijk ook colorsoft potloden, pastelkrijt en een paar vage techniek-potloden voor me meegenomen destijds. Het leek wel kerstmis![]()
Maar gewoon beginnen met pastelkrijt en als je het verprutst begin je opnieuw.
Zal even kijken of ik nog wat van mijn uitspattingen digitaal heb die wat abstracter zijn...
Wel echt heel gaafquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet zo heel veel uitspattingen vinden, alleen even snel deze
[ afbeelding ]
Mandala
[ afbeelding ]
Portret
Heb daarna nog wel meer gemaakt, maar allemaal snelle, vluchtige werken...
Wat mooi schaar! mooie kleuren combi's ook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet zo heel veel uitspattingen vinden, alleen even snel deze
[ afbeelding ]
Mandala
[ afbeelding ]
Portret
Heb daarna nog wel meer gemaakt, maar allemaal snelle, vluchtige werken...
Zoals ik zie kun je heel mooi mengen loopt ook mooi in elkaar overquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het mengen is juist wat ik zo gaaf vind.
Ik maak al mijn schilderijen met alleen de primaire kleuren (en dan wel 2 kleuren blauw en 2 kleuren geel). Meng wat kleuren voor en het meeste op het doek.
Maar ik heb er ook wel oog voor naar het schijnt. Als ik een kleur zie kan ik hem bij elkaar mengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zoals ik zie kun je heel mooi mengen loopt ook mooi in elkaar overDie is ook mooi, erg creatief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja is wel erg gaaf inderdaad met een boom met wortels met de friese 'pompebleaden' want daar liggen mijn ''roots'' en op de achtergrond een flat in voorburg en op de winkels staat de achternaam van mijn vriend en wat hij doet als werkquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is ook mooi, erg creatief!
Ik heb ook nog een ezel staan mag je zo ophalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik ook maar met pastel aan de gang moet in plaats van schilderen, want ik durf dat beest niet van m'n ezel te halen. Dan maar aan de tafel werken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zoals ik zie kun je heel mooi mengen loopt ook mooi in elkaar overMooi zeg, en lief van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een hartstikke goede ezelquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ezel staan mag je zo ophalen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een hartstikke goede ezel.
Hoop dat er van het weekend toevallig iemand langskomt en dat ik dan kan zeggen "goh, nu je er toch bent"
Doe eerst eens antwoord geven op mijn vraagquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
Zal ik OPI Flower to Flower op doen, offf Catrice - Salmon and Garfunkle offf Chanel June offf Essence Passion for Fashion?
Ik dacht namelijk dat je net klaar was met je opleidingquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar was het toelatingsexamen ook alweer voor Ren?
Pashion for fashion!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
Zal ik OPI Flower to Flower op doen, offf Catrice - Salmon and Garfunkle offf Chanel June offf Essence Passion for Fashion?
OH Helemaal gemist! Kunstacademiequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar was het toelatingsexamen ook alweer voor Ren?
Cool! ben je toegelaten of weet je dat nog niet?quote:
Neee, dinsdag toelatingquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Cool! ben je toegelaten of weet je dat nog niet?
spannend zeg! hoop voor je dat je toegelaten wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, dinsdag toelatingMoet ik allemaal werken neerleggen en 2 opdrachten doen en een vragenlijst invullen
welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Spuitelf, je weet niet eens welke het is![]()
[..]
Duidelijk
Daar heb ik in een ver verleden ook toelating voor gedaanquote:
Oh woensdag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
spannend zeg! hoop voor je dat je toegelaten wordt
dan ga ik even heel hard duimenquote:
Jammer, waarom niet? Weet je dat nog? Ik ben bang dat ik op het conceptuele af word gewezen... De willem de kooning, en ook nog proberen in Antwerpenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik in een ver verleden ook toelating voor gedaan. Ik werd hem niet
. Welke ga je?
En welke opleiding heb je dan net afgerond?
Zou ik heeeel fijn vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dan ga ik even heel hard duimen
Websites maken dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
Oeh spannend RenRenwat heb je nu dan precies voor een opleiding gedaan?
Willem de Koning heb ik ook toelating gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer, waarom niet? Weet je dat nog? Ik ben bang dat ik op het conceptuele af word gewezen... De willem de kooning, en ook nog proberen in Antwerpen![]()
Digital media designWebsites klooien enzo.
GLR?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Websites maken dusEn flash-dingen. En ik kan ook wel het een en ander doen in inDesign
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Jusss.quote:
Oh, was wel nieuwsgierig namelijk. Hoe oud was je toen? Wat toevallig zeg! Ik vind nu dat je heel mooie dingen maaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Willem de Koning heb ik ook toelating gedaan![]()
Eerst in illustratie en daarna in grafisch vormgeven (was hun eigen suggestie, ze vonden me geschikter voor grafisch vormgeven dan voor illustratie).
Ik denk dat ik me nog niet genoeg ontwikkeld had en dat ik nog wat te kwetsbaar was, ze hebben wel gelijk gehad achteraf gezien. Maar duidelijke reden hebben ze niet gegeven zover ik me kan herinneren.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, ik heb mijn allereerste pastelwerk gevonden. Heb ik gemaakt toen ik 18 was geloof ik
. Ben gelukkig wel wat verbeterd sindsdien
. Maar toen al aan het experimenteren met kleuren en mengen
Ookal kloppen de proporties niet vind ik hem enorm interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar een jaar grafisch vormgeven gedaan, nu bijna 8 jaar geledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jusss.dus dat werkt ook in mijn nadeel met het toelaten... Woon je in de buurt van Rotterdam?
[..]
Oh, was wel nieuwsgierig namelijk. Hoe oud was je toen? Wat toevallig zeg! Ik vind nu dat je heel mooie dingen maaktOndanks de afkeuring voor de opleiding.
Haha, toevalligquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar een jaar grafisch vormgeven gedaan, nu bijna 8 jaar geleden.
Daarna ging ik op voor de 21+toets (werd die zomer 21) en dus voor de toelatingen, ben nergens toegelaten. Opleiding die ik daarna heb gedaan was ook creatief gericht, maar minder competatief
(zal hem even DMen, is nogal een kleine opleiding). Achteraf is het voor mij heel goed geweest, ik had het denk ik niet gered op de kunstacademie, ik was te onzeker.
Iemand die ik ken heeft op de kunstacademie in Gent gezeten, die is na een jaar gestopt omdat hij ook gek werd van het omlaaghalen daar (is sowieso heel erg in België). Hij had helemaal geen plezier meer in het schilderen of wat dan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar een jaar grafisch vormgeven gedaan, nu bijna 8 jaar geleden.
Daarna ging ik op voor de 21+toets (werd die zomer 21) en dus voor de toelatingen, ben nergens toegelaten. Opleiding die ik daarna heb gedaan was ook creatief gericht, maar minder competatief
(zal hem even DMen, is nogal een kleine opleiding). Achteraf is het voor mij heel goed geweest, ik had het denk ik niet gered op de kunstacademie, ik was te onzeker.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, ik heb mijn allereerste pastelwerk gevonden. Heb ik gemaakt toen ik 18 was geloof ik
. Ben gelukkig wel wat verbeterd sindsdien
. Maar toen al aan het experimenteren met kleuren en mengen
Ik vind hem mooi schaar hij is heel interessant om naar te kijken en te zien wat er allemaal in gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik kwam van het vwo, ik verveelde me daar helemaal kapotquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, toevallig1 jaar maar? Was dat dan alleen het orientatiejaar? Of had je dat toen nog niet?
Ik ben ook wel onzeker... Ik kan wel tegen kritiek, maar vind niet dat ik goed ben in wat ik doe ofzo. Heb ook veel meegemaakt wat ervoor zorgt dat mijn zekerheid niet beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb deze ooit gemaakt met pastel krijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een hoofd![]()
![]()
Wel al 12 jaar geleden joh!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kwam van het vwo, ik verveelde me daar helemaal kapot.
Dus ben zodra ik de 21+toets mocht doen daarvoor gegaan zodat ik naar het hbo kon.
Mijn leraar op het GLR zei tegen mij dat ze je op een kunstacademie min of meer in elkaar laten storten zodat ze je daarna weer op kunnen bouwen. Ik kan er niet zo goed tegen als iets creatiefs wordt beoordeeld, omdat het zo eigen is. En dat wordt dan afgekraakt zeg maar. En ik ben zeker niet de meest talentvolle en heb zeker niet de beste ideeën, dus ik zou zeker wat te horen krijgen, zou ik het erg moeilijk mee hebben gehad.
Maar ik baseer mijn mening op verhalen hoor, heb er zelf nooit opgezeten
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb deze ooit gemaakt met pastel krijtHahahaha, die is super leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toen was ik gewoon elf jongequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een hoofd![]()
![]()
Wel al 12 jaar geleden joh!
Thanks Renquote:
Je woont vlakbij toch? ik wil morgen avond ook wel even de spin weghalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, papier gevonden, nu de plaatjes die ik wil natekenen opnieuw uitprinten, want die had ik al naast mijn schildersezel gehangen. En nu ga ik onder slecht licht m'n eettafel vies maken terwijl ik een kamer volledig heb ingericht als atelier met alle gemakken van dien, inclusief daglichtlamp.
En dat allemaal om een spinnen-lijk.
Het is erg lachwekkend, maar ook diep triest eigenlijk
Ik ben stiekem al hulptroepen aan het inschakelen.. Met een smoesjequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je woont vlakbij toch? ik wil morgen avond ook wel even de spin weghalen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al hulptroepen aan het inschakelen.. Met een smoesje.
En dat te bedenken dat mijn spinnenangst nog veel en veel erger is geweest....
Maar het is zo frustrerend omdat ik weet dat het dood is, dat het niks doet (alsof het wat doet als het leeft), dat er niks aan de hand is en dat ik het gewoon weg kan halen. Maar ik krijg er zo de kriebels van dat ik er niet eens langs durf te lopen. Zo irritant als je je ervan bewust bent hoe irrationeel je angst is maar je het toch niet tegen kan houden.
Dan zou ik de hele tijd alleen maar lolleren ben ik bangquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]helaas is angst heel irrationeel maar wil je dan niet naar zo hypno meneer/mevrouw dan?
Dat helpt ook niet echt danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik de hele tijd alleen maar lolleren ben ik bang.
Ken je die reclame van die mevrouw die op die spin gaat staan en dat de spin dan terug veert, omdat ze zo licht is omdat ze een dieet-drank gebruikt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma kan er al niet tegen als ze spinnen op tv ziet, hoe klein dan ook.
quote:De oorzaak van je spinnenangst
Je angsten worden veroorzaakt door onverwerkte emoties. Deze onverwerkte emoties veroorzaken verstoringen in het energetisch systeem van je lichaam.
Als gevolg van deze verstoringen in je energiesysteem krijg je last van emotionele klachten zoals angst voor spinnen.
De verstoringen in je energiesysteem zijn er de reden van dat je angst voor spinnen iedere keer de kop op steekt.
Wat je ook doet om van je angst af te komen.
Hoezeer jij je ook hebt voorgenomen om nu eens niet schreeuwend weg te rennen bij de aanblik van een spin.
Totdat de verstoringen in jouw energetisch systeem worden opgelost, blijf jij last houden van je vrees voor spinnen.
Pak je echter de verstoringen in je energiesysteem aan, hetgeen relatief eenvoudig is, dan kan je snel van je angst voor spinnen verlost zijn.
Hmm nee nooit gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ken je die reclame van die mevrouw die op die spin gaat staan en dat de spin dan terug veert, omdat ze zo licht is omdat ze een dieet-drank gebruikt?
KRIEBELS
You don't sayquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik godsamme nog onverwerkte emoties ook
![]()
![]()
![]()
Ohmyquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik godsamme nog onverwerkte emoties ook
![]()
![]()
![]()
Een spin pakken in een doosje, heul niet!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm nee nooit gezien
Vandeweek zat er een spin boven mijn bed, ik slaap op de zolder en mijn bed staat onder het schuine gedeeltezet dus maar een paar cm boven mijn hoofd. Dat beest was maar 2cm lang ofzo maar brr. En toen ging het op de bruine balken lopen en toen was ik hem kwijt tot hij echt boven mijn kussen zat.
Toen heb ik een papiertje gevonden en een sieradendoosje zodat ik niet per ongeluk te weinig kracht zou uitoefenen of dat hij er langs zou ontsnappen tegen mijn hand of tussen mijn kussens.
Gelukkig lukte het in 1x
Nee niet in een doosje. Ik had het papier om dat doosje gevouwen, kan het niet echt goed uitleggen. Alsof het een cadeautje wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een spin pakken in een doosje, heul niet!
Van heel ver af doodmaken, dat lukt me nog wel als het niet te groot is
Vlinders bewegen heel raar, ik haat van die vlinderhuizen ook. dan wil ik zo snel mogelijk weg, of het liefst gewoon niet naar binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
libelles kunnen snijdenMaar ik snap dat rare bewegen wel, alleen niet bij vlinders
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
Even hondjes uitlaten en pijnstillers nemen, want ik heb pijn
Het viel mee, maar ik heb mijn diclofenac 4 uur te laat ingenomen, dus nu wel behoorlijk. En ik heb de hele dag keelpijn, pijnstiller of niet, ze hebben een tampon in mijn keel gepropt en een slang in mijn neusquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]heb je nog zoveel pijn dan?
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
En ik ben ook bang voor vlinders. Ik ben bang dat ze in mijn haren vliegen en daarin verstrikt raken en dat ik allemaal stukjes vlinder uit mn haar kan plukken.
Verder haat ik spinnen, bijen, wespen en de hele rambam, libelles vind ik ook eng, en langpootmuggen ook.
Sponzen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef megamandy het volgende:
Vrijdag heb ik een feest met het thema Jacht & Leger (insert emoslinger.gif). Nu wil ik eigenlijk eens iets anders met mijn nagels behalve gewoon lakken.
Dus misschien iets met twee kleuren? Heb alleen niets speciaals in huis, alleen lakjes.
Oja en ik wil sowieso als 1 kleur Sir! Yes, Sir! gebruikenEn misschien daarnaast Dragon ofzo? Even kijken of die twee kleuren wel samen staan
![]()
En anders gebruik ik als inspiratie gewoon de inzending van Schaar bij de nail art bettel
Ja misschien, zoiets, ik heb geen idee maar daar zullen wel tutorials van online staan? Ben echt een grote noob.quote:
Had debs daar niet iets over op d'r blog staan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien, zoiets, ik heb geen idee maar daar zullen wel tutorials van online staan? Ben echt een grote noob.
http://www.thenailasaurus(...)icture-tutorial.htmlquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien, zoiets, ik heb geen idee maar daar zullen wel tutorials van online staan? Ben echt een grote noob.
Volgens mij wel links waar zij naar het gekekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had debs daar niet iets over op d'r blog staan?
eens kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.thenailasaurus(...)icture-tutorial.html
Deze vond ik fijn
hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
En ik ben ook bang voor vlinders. Ik ben bang dat ze in mijn haren vliegen en daarin verstrikt raken en dat ik allemaal stukjes vlinder uit mn haar kan plukken.
Verder haat ik spinnen, bijen, wespen en de hele rambam, libelles vind ik ook eng, en langpootmuggen ook.
Dat zijn toch heul geen stompjes!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor SQ:
[ afbeelding ]
het lijkt alsof er paar beads ontbreken maar die zijn er wel gewoon, kut webcam enzeu
DOE IK TOCH! .. normaal zou ik hardop lachen ... nu deed ik normaal lachenquote:
Ik zal morgen normale foto maken, omdat het zo dicht bij de cam is ziet t het er minder erg uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zijn toch heul geen stompjes!![]()
Vind de beads om de randen heen erg apart, ze geven mij nu een beetje een billboard idee, vraag me niet waarom![]()
Ik zou de beads zelf denk ik niet op zo'n manier op m'n nagels aanbrengen maar het heeft wel een leuke uitstraling!
dit is toch die nieuwe hype?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal morgen normale foto maken, omdat het zo dicht bij de cam is ziet t het er minder erg uit
en die beads ... ik weet took nog niet helemaal lol
Ziet er super leuk uit! Volgens mij hebben we qua lengte ongeveer hetzelfde nagelbedquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor SQ:
[ afbeelding ]
het lijkt alsof er paar beads ontbreken maar die zijn er wel gewoon, kut webcam enzeu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orgi-neel.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
Ooh wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orgi-neel.
吴 曼 迪
dannogquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar dit is een beetje poop-on-a-stick-kwaliteit. Morgen nieuwe poging.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
Na duizend keer heen en weer te scrollen zie ik wel dat je de witte haren op de tekening vanaf zijn oren alleen op zijn kopje hebt terwijl op de foto het witte vanaf de oren meteen ook al in de nek zit. Misschien is het dat? Ik heb geen inzicht op dit gebied dus misschien maakt dat voor het "vos" idee helemaal niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orgi-neel.吴 曼 迪
Ohja, ik denk dat ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na duizend keer heen en weer te scrollen zie ik wel dat je de witte haren op de tekening vanaf zijn oren alleen op zijn kopje hebt terwijl op de foto het witte vanaf de oren meteen ook al in de nek zit. Misschien is het dat? Ik heb geen inzicht op dit gebied dus misschien maakt dat voor het "vos" idee helemaal niet uit.
quote:
die cupcakezooi was ook vet mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, ik denk dat ik snap wat je bedoeltOch, ik vind dat iedereen verschillen kan zien, dus ik luister altijd
Ik ga het morgen in het daglicht afmaken denk ik. En met iets nieuws beginnen, iets met gebouwen denk ik.
[..]Lief van je
Ik heb even een rode lijn gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, ik denk dat ik snap wat je bedoeltOch, ik vind dat iedereen verschillen kan zien, dus ik luister altijd
Ik ga het morgen in het daglicht afmaken denk ik. En met iets nieuws beginnen, iets met gebouwen denk ik.
[..]Lief van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb even een rode lijn gemaaktmaar of dat helpt weet ik dus niet
JE HEBT DIE HONT VERANDERD IN THE JOKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
zet nog ff bij die foto why so serious sirious
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb even een rode lijn gemaaktmaar of dat helpt weet ik dus niet
Ja, ik dacht al dat je dat bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EN GODVER SHARAAN IK HEB AL ZO'N PIJN EN NU MOET IK LACHEN! Auw.
!
Je zei wel the Joker, ik had er niet bij nagedachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO HEB Ik ET NOU WEER GEDAAN
ik maak tochd ie tekening niet zo!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zei wel the Joker, ik had er niet bij nagedacht!! Auw.
twee tegelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
Zal ik zo nog maar paar asperientjes nemen? Dan slaap ik lekkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahha, nu kan ik niet meer sirieus naar mijn hondje kijken
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
HIJ IS HET ECHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nee je moet juist wel serieus kijken anders dan klopt zijn zin toch nie!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]hahahha, nu kan ik niet meer sirieus naar mijn hondje kijken
hits dupe ... goedkoper ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
Meh, ik lees net dat alle mooie Ozotics gediscontinued worden. Kut, daar wil ik er nog een aantal van.
Oh kijk, dat scheelt. Maar ze hebben toch ook een aantal lakjes die holo én duochrome zijn, dus die zou ik ook nog wel willen hebben. Maar zo duurquote:
Ik wil ze ook al heel lang.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
Meh, ik lees net dat alle mooie Ozotics gediscontinued worden. Kut, daar wil ik er nog een aantal van.
Hahahaha. En hij heeft al zo'n villain-naamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
En sorry dat ik hont in de Joker heb veranderd, het was niet bewust
Ja? Dan ga ik die kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleutjes! Nog mensen wakker hier?
Ik heb net Crazy, Stupid, Love gekeken, wat een humor film zeg!
Heb echt keihard zitten lolleren
http://www.imdb.com/title/tt1570728/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |