SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
Sta je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ze ook niks gegeven, bij multiplayer verdwijnt ie tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Civilian het volgende:
Was ik toch helemaal vergeten dat ik mijn follower ook wapens kan gevenLiep die nog met z'n grijze items rond..
SPOILER: act 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Iemand die Monk speelt? Die leek mij ook wel leuk namelijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef Syphixx het volgende:
met Chef_M naar 20 gegaan in 5 u, einde act II is in zicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verslagen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb al 7 uur gespeeld en ik zit nog steeds in act 1
Hoe land duurt die shit nou?
Ik heb netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |