SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Hondenriem cosy van Trovey:
MizzEnroe's Ukkepuk met poncho:
EsseEi's kleine uiltje:
Oeroekloeroe's kussens:
En last but not least,Angelof9's kussen:![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wou nog effe spammen... mijn draak heeft een onderbuik! (en inmiddels ook een eerste deel stekels los)..
Lijnloos gaat echt snel! Goed ook dat ze het onderbuikje er al meteen aan vast heeft gemaakt. Ik maakte helemaal op het einde alles pas vast. Drama aan het eind dus.quote:
Altijd THX! Zoek de engelse er wel tussen uit hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:41 schreef trovey het volgende:
Iemand nog interesse in haak/breibladen?![]()
https://picasaweb.google.com/Nenugnoje.2
Wat een lief wolletje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:26 schreef travelly het volgende:
die sloffen
gisteren een hoesje gemaakt voor m'n externe harde schijfje, en straks nog één want nu wil m'n vriend de zijne ook netjes kunnen meenemen
[ afbeelding ]
(draadje is inmiddels weggewerkt)
k heb m 2 keer gemaakt en je vingers gaan er echt eeltplekjes van krijgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef YogaLove het volgende:
Hmm, dat valt nog niet mee die lange dunne (12 steekjes in t rond) ZWARTE poten van Shaun.. En ik ben pas bij de eerste (van de 4)...
Fijn he? Sterktequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef YogaLove het volgende:
Hmm, dat valt nog niet mee die lange dunne (12 steekjes in t rond) ZWARTE poten van Shaun.. En ik ben pas bij de eerste (van de 4)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |