Toch is er echt wel onderscheid tussen naakt zijn en een erotische sfeer. Een naaktstrand of sauna is echt niet erotiserend maar bv een parenclub of als je alleen bent met je partner tussen de lakens weer wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het heeft wat mij betreft niet zoveel met preutsheid te maken. Ik raakte vroeger al opgewonden van naakte vrouwen en doe dat nog steeds, mits aantrekkelijk. Ik associeer het met seks en dat wil ik graag zo houden. Ik voel geen enkele behoefte om naaktheid te deseksualiseren en zo oninteressant te maken. Dan ben je een erotische prikkel kwijt en krijg je er een verbrande lul voor terug, nou joepie. Ik geloof best dat naaktheid heel gewoon kan zijn, maar hou naaktheid liever bijzonder zodat ik ervan kan genieten.
Dat snap ik. Maar zo kan ik ook elke dag bij het ontbijt een alcoholvrij biertje gaan opentrekken met het argument dat het dan anders is dan op vrijdagavond in de kroeg want vrij van benevelend effect en gezelligheid. Maar het lijkt me niet dat dat ten goede komt aan de ervaring van een biertje op vrijdagavond terwijl de meerwaarde voor het ontbijt ook maar uiterst gering zo niet nihil is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch is er echt wel onderscheid tussen naakt zijn en een erotische sfeer. Een naaktstrand of sauna is echt niet erotiserend maar bv een parenclub of als je alleen bent met je partner tussen de lakens weer wel.
Naakt slaat dood maar alleen op dat moment, het is niet zo dat je hele mindset gewist wordt. Als er een naakt vrouw in de slaapkamer voor me staat me de intentie me zo plat te neuken is dat heel anders dan wanneer je op een naaktstrand ligt en er komt een naakte vrouw naast je liggen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar zo kan ik ook elke dag bij het ontbijt een alcoholvrij biertje gaan opentrekken met het argument dat het dan anders is dan op vrijdagavond in de kroeg want vrij van benevelend effect en gezelligheid. Maar het lijkt me niet dat dat ten goede komt aan de ervaring van een biertje op vrijdagavond terwijl de meerwaarde voor het ontbijt ook maar uiterst gering zo niet nihil is.
Als jij die meerwaarde wel als dusdanig groot ervaart en het niet veel vindt afdoen aan de spanning van naaktheid dan moet je het vooral anders doen dan ik. Ik vind daar eigenlijk helemaal niks van, ik vind het niet abnormaal, ook niet normaal, ik vind het persoonlijk en vrij van normen. Ik persoonlijk reserveer vrouwelijke naaktheid graag voor erotiek en intimiteit, anderen ook voor volleybal en tafeltennis. Maar dat is wat anders dan preutsheid.
Ik ben wel blij dat het recht op naaktlopen is bevochten, ook voor mezelf, dat maakt immers dat ik die keuze in alle vrijheid heb kunnen maken.
En dan komen er ook wel eens wat vet spetters (quote:
je schaamt je voor die mini knaks?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
Raar genoeg vind ik mezelf ook knapper met broek dan zonder
Ongetwijfeld, ik kan dat ook wel. Ik wil het alleen niet. Het is een heel uitdrukkelijke keuze geweest, en die kon ik gewoon als puur persoonlijke keuze maken omdat ik er geen taboe op ervaar of zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad. Als jij naakt zijn alleen maar associeert met sex dan moet je vooral niet naar sauna's of naaktstranden / campings toegaan![]()
Maar er zijn genoeg mensen die het onderscheid prima kunnen maken![]()
Ja, ik schaam me inderdaad een beetje voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je schaamt je voor die mini knaks?
En kleine kinderen zien nooit blote mensen?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Naakt lopen is echt fijn, maar naakt op de bank of een stoel zitten wat minder. Naakt slapen eigenlijk altijd, alleen als het plakkerig warm is of koud doe ik ondergoed en een T-shirt aan.
Ik moet wel oppassen aangezien ik geen gordijnen heb. Soms heb ik zo'n /care attitude, maar de overburen hebben kleine kinderen, dus ja ...
Dat ligt helemaal aan de ouders, sommige ouders zijn wat preutser dan andere. Stel dat het erg preutse ouders zijn die zichzelf niet eens naakt aan hun kinderen tonen, ik noem maar wat. Als ik naakt rondloop, duidelijk zichtbaar voor die kinderen, dan dring ik misschien een beeld aan ze op waarvan die ouders helemaal niet willen dat hun kroost het ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
En kleine kinderen zien nooit blote mensen?
Naakt zwartrijden in de intercity tussen Gouda en Den Haag CSquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Zorroo het volgende:
naakt winkelen lijkt me leuk om ns te doen....
Kleren kopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Zorroo het volgende:
naakt winkelen lijkt me leuk om ns te doen....
Ehh, ben jij een soort van yeti ofzo dat je een lekker warm vachtje hebt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef AlanisEstrella het volgende:
Ik loop meestal naakt rond thuis! Sinds een jaar woont mijn schoonzusje op de bovenverdieping, die is het aanzicht inmiddels ook al gewend als ze beneden komt binnen stormen =P
Het is gewoon te warm met kleren aan! (A)
Je wilt hosselen maak ik op uit deze zin + smiley? FOK! is geen datingsite.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef AlanisEstrella het volgende:
Het is gewoon te warm met kleren aan! (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |